Gå til innhold

Vi som bruker CBFM - tråd ;)


livelovelaugh

Anbefalte innlegg

Gjest Solstråla88

Vet at jeg gjør det og tror sprinkles bruker den også:-) Livelovelaugh er blitt gravid. Er vi som har vært mest aktive her inne. Håper det klaffer raskt for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg er så strålende fornøyd med bruk av monitoren! :) Jeg ble ganske rask gravid med takket være den, fordi billigtester er vanskelig å tyde. Monitoren er super å bruke - lett å forstå og bruke.

Håper den vil hjelpe deg Tytten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig å se at det er flere som bruker den. Jeg gleder meg masse til å prøve den ut å dele ting med dere! :-) gratulerer livelovelaugh :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk :)

Lykke til å bruke den tyttebæra . det er bare å spørre oss hvis du lurer på noe angående monitoren :)

Når begynner du å bruke den? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med den kommer i løpet av neste uke, så må jeg sikkert vente til jeg får mensen med å starte med den eller? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja riktig :)

Den dagen du får mens så trykker du på monitoren som dag 1 :)

Husk at hvis du f.eks trykker på kl 08.00..så gjelder det 3 timer tilbake og 3 timer frem.

Altså da tar du urinprøve mellom klokken 05 - 11.00...Skjønner?

Så venter du til den spørre deg å ta test :) Mellom dag 6-9 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men er det sånn at den kommer til å spørre helt til jeg får maks? Har lest at de første 2-3 gangene så er det ikke sikkert den slår ut. Og hvor får jeg kjøpt billige sticks? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med meg slo den ut på maks første runde. Og full klaff på tredje runde :) Den spør enten 10 eller 20 ganger hver syklus, har du ikke fått maks da blir det ikke før neste runde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi så heldig! Håper jeg også er så heldig :-) får bare vente å se. Men noen som vet ca hvor mange sticks jeg må bruke på 1 syklus hvis jeg har ca 30 dagers syklus? Har lest at det har litt å si hvor mange man trenger etter hvor lang syklus man har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Ikke for meg.. 25-30 dagers syklus det nornalen, og nesten 20 pinner går, skal sies at jeg ikke har fått max enda heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke maks før runde nr 3 :) Varierer fra person til person. Første gang måtte jeg brukte 20 stykker fordi den trenger å bli kjent med meg, deretter bare 10 stykker :) Men hvis den ikke finner maks så kommer den til å spørre 20 stykker... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! :nigo:

Blir spennende å se om jeg er så heldig at den slår ut fra første gang eller om det faktisk tar tid. Men hva skal jeg gjøre hvis den ikke slår ut etter 3 sykluser da?
Og hva skjer om jeg glemmer å teste en dag?
Om jeg glemmer å trykke på M første dagen når jeg får mensen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Ikke noe du kan gjøre noe med hvis det ikke slår ut før runde 2-3-4- osv :) Du kan bruke f.eks billigstrimmel ved siden av, eller bare ha sex annenhver dag rundt EL perioden :)

2. Hvis du glemmer en dag, får du bare forsette som før neste dag. Resultatet blir ikke 100 men :)

3. Hvis du glemmer å trykke M på første dag, så kan du gjøre neste dag på ønsket tidspunktet og holde inne M så lenge til dag nr 2 kommer så slipp :) Du kan gjøre innen dag 5 med M :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så det er mye bedre å ha sex annenhver dag og ikke hver dag altså? Ifølge EL kalkulatoren har jeg EL i morgen, hadde sex i går kveld, så da burde jeg ikke ha i dag, eller?

Husker når jeg ble gravid i fjor så hadde vi sex hver dag og flere ganger om dagen :fnise: Så trodde ikke det hadde noe å si jeg? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, det er vanskelig å si uten tester - men sex annen hver dag før El holder egentlig da sperm lever i 72 timer..........jeg har sex annen hver dag så sex på begge EL dagene som maks viser i 2 dager :) Lurt at mannen sparer også sperm til annen hver dag :P ......... Ja, hvis du har El i morgen, så kan ha sex i dag og i morgen :)

Hihi, flere ganger har ingenting å si, da sædceller lever i 72 timer. Noen har bare sex 3 ganger i uken :P

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay, takk for tips :fnise:

Jeg har hatt litt murringer i magen i dag, ikke sånne veldige merkbare men litt sånn noen ganger og har vært endel kvalm de siste dagene og veldig lite energi. Kan dette være tegn på eggløsning kanskje? :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hihi!

Jeg pleier å få murringer/stikkinger i magen/eggstokkene når jeg har EL i par dager :):fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er den sikkert her eller rett rundt hjørnet :danse:

Håper spira sitter denne måneden. Men jeg skal ut å feste på bursdagen til ei venninne i helga og da blir det gjerne litt alkohol. Går vel ikke ann å ta en test og få riktig resultat så tidlig som lørdag? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kan ikke få tidlig resultatet på lørdag.

Noen ville ha drukket - andre ikke. Man kan ikke sitte på vent i mange måneder hvis man er under prøving.

Folk er forskjellige. Noen ville ha drukket frem til man får positiv :) Du bestemmer, du kan drikke par glass med vin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kommer nok til å bli noen glass, eller en øl eller to. Jeg har alltid tenkt at jeg kan ikke sette hele livet på pause selv om jeg er en prøver, begrense litt her og der går ann, men ikke slutte helt. Det kommer jeg til å gjør med engang jeg får en positiv test såklart, men frem til det skal jeg gi meg lov til å kose meg litt :fnise: kanskje jeg blir drept på grunn av denne kommentaren :0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...