Gå til innhold

Vi som bruker CBFM - tråd ;)


livelovelaugh

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med deg? :D

Her er det ingen endring. Vi har vært på en kjærestetur, deilig å komme seg litt bort. Ellers er det ingen tr, men heller ingen positiv test. Jeg har fått time hos legen neste fredag, kommer nok til å ta det opp da, dersom tr ikke dukker opp.

hvordan gikk det med prøvene? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er det ingen endring. Vi har vært på en kjærestetur, deilig å komme seg litt bort. Ellers er det ingen tr, men heller ingen positiv test. Jeg har fått time hos legen neste fredag, kommer nok til å ta det opp da, dersom tr ikke dukker opp.

hvordan gikk det med prøvene? :)

Kjærestetur e godt! Vi skal til Asia i januar og ser frem til det ;)

Vet du hva? Tok test idag og jeg er gravid !!!!!! Kan ikke tro det ......blandede følelser av glede og redd :P

Kommer til å følge med her også - ville så sterk du skal bli også snart ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, er ikke det til og med før ikm? Gratulerer såå masse! :hoppe:

Blir det pakke i kalenderen til mannen i morgen, eller vet han det allerede? :-)

Spennende med tur til Asia, da! Jeg har hatt lyst til å dra lenge men ikke turt. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, er ikke det til og med før ikm? Gratulerer såå masse! :hoppe:

Blir det pakke i kalenderen til mannen i morgen, eller vet han det allerede? :-)

Spennende med tur til Asia, da! Jeg har hatt lyst til å dra lenge men ikke turt. ;-)

Taaaakk :hoppe: Min IKM er på lørdag :) ........Måtte ta da jeg merket masse rar som skjer i magen som er ukjent for meg - også utrolige ømme vonde pupper!

Jeg klarte ikke å vente så jeg gav han en bamse med et kort i dag kl 06 - måtte vekke han, haha! Han ble så glad!!!!!!!:)

ASIA - er ikke farlig å reise dit - har vært backpacker i 5 uker, utrolig fantastisk. Skal til Krabi - er ikke redd for flyturen siden har forhåndsregler men er mest bekymret hvis kvalme skulle komme :( Fordi da er jeg på uke 8-10 da jeg er i Asia.. hmm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taaaakk :hoppe: Min IKM er på lørdag :) ........Måtte ta da jeg merket masse rar som skjer i magen som er ukjent for meg - også utrolige ømme vonde pupper!

Jeg klarte ikke å vente så jeg gav han en bamse med et kort i dag kl 06 - måtte vekke han, haha! Han ble så glad!!!!!!!:)

ASIA - er ikke farlig å reise dit - har vært backpacker i 5 uker, utrolig fantastisk. Skal til Krabi - er ikke redd for flyturen siden har forhåndsregler men er mest bekymret hvis kvalme skulle komme :( Fordi da er jeg på uke 8-10 da jeg er i Asia.. hmm :)

Åååh, så supert, livelovelaugh! Nå ble jeg glad. Gratulerer så masse!! Herlig førjulspresang dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, så supert, livelovelaugh! Nå ble jeg glad. Gratulerer så masse!! Herlig førjulspresang dette!

Tuuuusen takk! Ja, kan ikke tro! Wæææ! :) *takker og bukker* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Solstråla88

Hva var det jeg sa??? Gratulerer:-) krysser fingre og tær for at spiren sitter:-)

Tuuuusen takk! Ja, kan ikke tro! Wæææ! :) *takker og bukker* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse livelovelaugh :D det ble jeg kjempeglad for å høre!!:D Håper resten her kommer over til graviditet/småbarn også :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse livelovelaugh :D det ble jeg kjempeglad for å høre!!:D Håper resten her kommer over til graviditet/småbarn også :))

Takker og bukker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Gratulerer Klatremusa!!! Så heldig du er :-D

Jeg er 13 dager på overtid nå og har veldig stiv korsrygg og føler forandringer i brystene... Men fortsatt negative g-tester :'( Har hatt murringer i flere dager men ingen tegn på TR. Jeg fikk maks på CBFM dag 10 og 11 og IKM var 22. des... hva skjer med kroppen min??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var rart at du har fått negative tester...........

Kan vel være at du er stresset slik din TR er forsinket - eller så skjer det noe merkelig med kroppen din? :P

Har du vært hos legen eller venter du litt til? :O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte legen i dag og hun i tlf sa at negativ test er en negativ test! :-/

Blodprøve ville de ikke ta... hmm ikke mye hjelp å få. Så da må jeg nok bare inse at kroppen min kødder med meg hehe ;-)

Tror ikke det er stress, men kan jo være for mistet mormoren min for noen uker siden. Men føler ikke at det skal påvirke TR nå liksom. Ikke lett å bli klok på :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Er det lenge siden du sluttet på p piller prøvesola? Har monitoren slått ut på deg, at du har fårt max??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Solstråla88

Hurra! Endelig åpnet kontoret til gynekologen etter juleferie, og jeg fikk svar på prøvene mine. Det var som jeg trodde, manglende EL og skal nå stimuleres med Pergo. Håper på at det klaffer fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! Ventetiden er veldig kjedelig! Men endelig har du jo fått svar på prøvene dine - så kan du senke skuldrene dine :)

det blir en spennende tid nå når du endelig nærmere deg med et nytt steg ! Håper Pergo hjelper deg med å bli gravid så fort! :):gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...