Gå til innhold

Vi som bruker CBFM - tråd ;)


livelovelaugh

Anbefalte innlegg

Veldig skuffet......LAV runde ...........begynner å lure på jeg sliter med eggløsning - kanskje jeg får vel ta en tur til gynekolog, begynner å bli tungt med manglende eggløsning :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fortsatt lav her i gården. Tipper jeg har hatt el, kjennes litt sånn ut på kroppen. Men vi har brukt tiden godt, så håper på tb om halvannen uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi legger inn aksjer selv om lav på monitoren - tok både clearblue digitaltest og har monitor.....

Begge to viser negativ - så..... veldig frustrernde....... :( Lurer på om jeg har hormonforstyrrelser, sist mens blodde jeg bare en og halv dag....veldig tullete :( ...........

*skal krysse fingrene for deg sprinkles med TB* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig da, livelovelaugh! Man blir jo litt tussete av å gå å vente på el og ikm. Har du hatt påvist el tidligere?
Syklusen kan jo klusse seg til av ulike årsaker, men dersom det vedvarer er det jo ingen grunn til ikke å be legen om å undersøke det :) Spørs jo kanskje litt hvor lenge dere har prøvd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig da, livelovelaugh! Man blir jo litt tussete av å gå å vente på el og ikm. Har du hatt påvist el tidligere?

Syklusen kan jo klusse seg til av ulike årsaker, men dersom det vedvarer er det jo ingen grunn til ikke å be legen om å undersøke det :) Spørs jo kanskje litt hvor lenge dere har prøvd.

Har fått påvist EL tidligere , men av og til ikke :( ..........Jo, vi har sluttet siden i mai.......har kort syklus mellom 22-26 dager........ Ja, er jo gått halvt år nå, men..... får bare vente litt - frem til jula kanskje , er utrolig kjedelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

livelovelaugh det er jo ikke for sent ennå:) vanlig å få høy dagen før maks også. kaaaanskje har du lenger syklus denne måneden :) jeg fikk høy på dag 11 og i dag på dag 15 er den fortsatt høy. maks på komme snart... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei er ikke for seint :) Min syklus er hvertfall i snitt 23 dager.....I dag er det 11, så hvis i morgen er det maks, så har jeg ca 9 dagers lutealfase...så rekker ikke å bekfrukte men alt kan skje......... Ja, får håpe at den viser maks i morgen :) Synes synd at El kan være komplisert av og til :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa litt feil her, men selvsagt er alt mulig - så hvis blir på 26 dager så er det bra - jeg skal få smøre med tålmodighet og se i de neste dagene! :)

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

livelovelaugh det er jo ikke for sent ennå:) vanlig å få høy dagen før maks også. kaaaanskje har du lenger syklus denne måneden :) jeg fikk høy på dag 11 og i dag på dag 15 er den fortsatt høy. maks på komme snart... :P

Fikk smiley nå!;) ble happy! Legger vel inn aksjer imorgen , søndag og mandag ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra :) haha du tester med begge deler enda altså:P skulle aldri sagt det fordi nå har jeg også begynt å dobbelteste:p siden det ikke funket for oss med sex hver dag i forrige runde så er vi strix på annenhver dag denne runden ;) håper det er trikset :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha !;) jeg kjøpte clearblue digital test i USA - 2 pakker (14) for ca 180kr, i Norge koster det ca 250-300kr for 7 :S

Sex annen hver dag er nok , men har sex på begge maks ellers annen hver ;) lurt å spare litt spermgjengen ;p

Fikk maks idag *danser*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra :) jeg glemte å ta testen i dag!! kom på deg i 1300 tiden og da var det for sent. har brukt å tenke så mye på det så hadde ikke trodd jeg kom til å glemme å ta den. det betyr en ting. jeg begynner å bli dritlei av monitoren :P den gjør at jeg fokuserer alt for mye på eggløsning og stresser når den er sen. er på dag 17 og den er fortsatt høy. sist gang kom den på dag 18 eller 19 så det er nok normalt at den er sen med meg. har kjøpt inn 20 eggløsningspinner og når de er tomme er det stopp. da gidder jeg ikke bruke monitor noe mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Solstråla88

så bra :) jeg glemte å ta testen i dag!! kom på deg i 1300 tiden og da var det for sent. har brukt å tenke så mye på det så hadde ikke trodd jeg kom til å glemme å ta den. det betyr en ting. jeg begynner å bli dritlei av monitoren :P den gjør at jeg fokuserer alt for mye på eggløsning og stresser når den er sen. er på dag 17 og den er fortsatt høy. sist gang kom den på dag 18 eller 19 så det er nok normalt at den er sen med meg. har kjøpt inn 20 eggløsningspinner og når de er tomme er det stopp. da gidder jeg ikke bruke monitor noe mer :)

Jeg også holdt på sånn tilslutt. Sluttet helt med monitor, og for en frihetsfølelse.. Angrer ikke et sekund.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at dere finner ut av hva som er best for dere :)

Jeg forsetter med monitoren da jeg liker å kartlegge syklusen min da jeg har sluttet med minipiller - deilig å få oversikt :)

Jeg har monitoren og testpinne klar hver kveld foran toalett - lett å se når man kommer på badet :P Hihi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første bruk med monitor - nå er vi på 2 PP men spørs om jeg får max... :/

hva med dere? :P

Dag 1 - Lav

Dag 2 - Lav

Dag 3 - Lav

Dag 4 - Lav

Dag 5 - Lav

Dag 6 - Lav (første testdag)

Dag 7 - Lav :forvirra:

Dag 8 - Lav :vetikke:

Dag 9 - Lav :plystre:

Dag 10- Lav :scorpis:

Dag 11- Lav :grine:

Dag 12- Lav :(

Dag 13- Lav :klo:

Dag 14-Lav :kjempesinna:

Dag 15-Lav :Gjesp:

Dag 16-Lav :rasende::sur:

Dag 17-Lav :krangle:

Dag 18-Lav :hakeslepp:

Dag 19-

Dag 20-

Dag 21-

Dag 22-

Dag 23 + -

+++ litt uregelmessig :skya:

Hei slenger meg på! Godt å se det ikke bar er meg som får lav hver dag jeg tester på CBFM!

Jeg er på første PP med CBFM og er på dag 14 i dag og fortsatt LAV hver dag :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei slenger meg på! Godt å se det ikke bar er meg som får lav hver dag jeg tester på CBFM!

Jeg er på første PP med CBFM og er på dag 14 i dag og fortsatt LAV hver dag :(

Hehe :)

Jeg fikk lav på runde 1 og 2 - så maks på runde 3 og 4 :) Monitoren trengte bare tid å bli kjent med deg :)

Hihi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe okei :) Godt å høre! Bare lest flere steder at folk får maks rundt 14 dag allerede 1 PP så da tenkte jeg at det sikkert var noe galt med meg, hehe :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde også lav hele første pp. fikk maks på andre :) lykke til :)

Okei :) Takk!! Blir veldig spennende å se fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...