Gå til innhold

Vi som bruker CBFM - tråd ;)


livelovelaugh

Anbefalte innlegg

Så rart..Jeg ville gitt det en syklus til før jeg hadde sjekket ut monitoren.. Jeg startet ny testperiode i dag, på dag 6 fikk lav..

Ja så at det kan være flere grunner til det ;) men en fordel er at min syklus blir lengre for hver måned fra 22 dager til 25 dager siden mai :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så rart..Jeg ville gitt det en syklus til før jeg hadde sjekket ut monitoren.. Jeg startet ny testperiode i dag, på dag 6 fikk lav..

Ikke det , skikkelig mens :( fysj !;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg våknet tidlig kl 05 for å gå på do - og tok samtidig monitoren, hehe.....Men så fikk jeg mens litt senere så det blir jo egentlig dag 1...Men må jeg vel vente til neste dag men blir jo lissom feil.....Hvis jeg trykket på dag 2 så vil det påvirke monitoren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow ! ;) får håpe på at du får 7 rette på Lotto ! ;)

Hehe, om denne går inn så har jeg vel brukt opp flaksen, slik at jeg aldri vil få på plass en ORDENTLIG Lottokupong ;)

Det er verdt flaks ;)

Vel, da kom TR, så da satser på at jeg har en til gode på lottokupongen også. Positiv test OG lottokupong neste måned ;) Hehe. Prøver videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av dere som spotter (heter det det?)? Hvordan gjør dere det da med monitoren? Jeg spotter et par dager før mensen begynner ordentlig. Hva bør da være dag 1?

Anonymous poster hash: 5355d...cae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg spotter nå mens jeg venter på tr. Har ikke satt monitoren i gang ennå. Vanligvis spotter jeg to dager før mens, og da vil jeg vente til det som da blir dag nr tre før jeg registrerer ny syklus. Hørtes det logisk ut? Eller er det bare logisk i mitt hode?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi i dag ble den endelig høy, på dag 16!!:D da satser vi på eggløsning i løpet av et par dager ;) *håpehåpe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeah! Tr kom endelig i går ettermiddag, på syklusdag 51! Da blir det vel rett å sette første dag i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeah! Tr kom endelig i går ettermiddag, på syklusdag 51! Da blir det vel rett å sette første dag i dag?

Oj, det var langt! Ja, da setter du på første i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi i dag ble den endelig høy, på dag 16!!:D da satser vi på eggløsning i løpet av et par dager ;) *håpehåpe*

Jippi! Da har du vel syklus på 30 dager? *håpehåpesammenmeddeg* Jeg begynner med monitor i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har variert mellom 28 og 30 dager så håper på 30 dager denne gangen sånn at lutealfasen ikke er for kort:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har variert mellom 28 og 30 dager så håper på 30 dager denne gangen sånn at lutealfasen ikke er for kort:)

Ja - la oss ti 30! hehe! Jeg har i snitt 11-12 dager lutealfasen .- så håper det holder også for meg :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja - la oss ti 30! hehe! Jeg har i snitt 11-12 dager lutealfasen .- så håper det holder også for meg :/

ti = si

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hmm.. I morges kom jeg på at jeg ikke har nullstilt monitoren etter jeg kjøpte den. Jeg trykket bare frem ny syklusdag 1 i går. Burde jeg nullstille den, eller trenger jeg ikke det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Hmm.. I morges kom jeg på at jeg ikke har nullstilt monitoren etter jeg kjøpte den. Jeg trykket bare frem ny syklusdag 1 i går. Burde jeg nullstille den, eller trenger jeg ikke det?

Jeg har ikke nullstilt min på annen måte enn og trykke på M knappen, når TR kommer..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på dag 6, trodde monitoren skulle spørre meg men gjorde ikke... Kanskje den er blitt kjent med meg nå. Håper den spørre meg imorgen eller på søndag da jeg har i snitt eggløsning på dag 10-11 :) sparte hvertfall 1 testpinne ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...