Gå til innhold

Vi som bruker CBFM - tråd ;)


livelovelaugh

Anbefalte innlegg

Gjest Solstråla88

Nå er jeg skikkelig gira!!! Ringte gyn i dag, for og høre om de kunne kontakte meg ved avbestilling, fikk time i dag!!! Shit, nå er utredning i gang!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Solstråla88

Lav Idag også :( snart lav i 2 sykluser, lurer på om jeg ikke har el..... ;( kanskje ringe til legen? Eller bør jeg prøve 1 pp mer ?;(

Tror nok desverre ikke du får henvisning etter så kort tid, den prøvde jeg også, da jeg ikke hadde regelmessig mens, men regelen er på et år fikk jeg beskjed om..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg skikkelig gira!!! Ringte gyn i dag, for og høre om de kunne kontakte meg ved avbestilling, fikk time i dag!!! Shit, nå er utredning i gang!!!

Hurrrrra! Du slipper å vente til desember, kjempebra! *spennende!!!!* :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok desverre ikke du får henvisning etter så kort tid, den prøvde jeg også, da jeg ikke hadde regelmessig mens, men regelen er på et år fikk jeg beskjed om..

Akkurat....jeg har uansett noen spørsmål - greit å snakke med legen enn å google overalt på nettet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Akkurat....jeg har uansett noen spørsmål - greit å snakke med legen enn å google overalt på nettet :)

Det er jo aldri noe i veien for og snakke med legen, og jeg håper for din skyld at dere finner ut av syklusen din, slik at du kan bli gravid snart:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo aldri noe i veien for og snakke med legen, og jeg håper for din skyld at dere finner ut av syklusen din, slik at du kan bli gravid snart:-)

Tusen takk. Ble tatt noen blodprøver for verdier. Den fantastiske legen gav meg mange tips og råd, så nå føler jeg mer avslappet. Får bare se på det positive fremover :) Må vel gjemme billigstrimmel - de stresser nok ved siden av, så får bare holde med monitoren og ha sex og slappe av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Solstråla88

Tusen takk. Ble tatt noen blodprøver for verdier. Den fantastiske legen gav meg mange tips og råd, så nå føler jeg mer avslappet. Får bare se på det positive fremover :) Må vel gjemme billigstrimmel - de stresser nok ved siden av, så får bare holde med monitoren og ha sex og slappe av :)

Prøv og stol fullt og helt på monitoren. Jeg kastet alle billigstrimmler og hadde en ny pakke med Clearblue El tester som jeg ga bort. Det tar litt tid før du får skikkelig utslag. Men sa legen noe om en mulig henvisning da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv og stol fullt og helt på monitoren. Jeg kastet alle billigstrimmler og hadde en ny pakke med Clearblue El tester som jeg ga bort. Det tar litt tid før du får skikkelig utslag. Men sa legen noe om en mulig henvisning da?

Legen sa det er litt for tidlig med henvisning så vi bør prøve mer, men hvis vi ønsker om noen måneder sjekke det ut for å tenke mindre på eventuell noen galt med oss ;) snille legen :) må nok prøve mer og se, får vel stole på monitoren ;p har noen gamle test sticks til monitoren som gikk ut i august, håper de holder i par måneder til hm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Legen sa det er litt for tidlig med henvisning så vi bør prøve mer, men hvis vi ønsker om noen måneder sjekke det ut for å tenke mindre på eventuell noen galt med oss ;) snille legen :) må nok prøve mer og se, får vel stole på monitoren ;p har noen gamle test sticks til monitoren som gikk ut i august, håper de holder i par måneder til hm :)

Tror ikke det bør by på noen problemer. Jeg vil anbefale deg og lese igjennom prøvedagboken til Athene, hun har masse gode tips til og bli en god prøver, og hva man må igjennom etter henvisning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det bør by på noen problemer. Jeg vil anbefale deg og lese igjennom prøvedagboken til Athene, hun har masse gode tips til og bli en god prøver, og hva man må igjennom etter henvisning.

Tusen takk! Skal finne det frem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi jeg er endelig inn i 28 dagers syklus:) nå bærer det inn i andre pp med monitot. Satser på den når maks denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi jeg er endelig inn i 28 dagers syklus:) nå bærer det inn i andre pp med monitot. Satser på den når maks denne gangen :)

Jippi! Så deilig! Skal krysse fingrene dine at den viser max! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei, frøkner! :)

Jeg er i første pp, men på grunn av syklus fra helvete aner jeg ikke når el var, eller ikm er... Har fått tilbud om å kjøpe en CBFM til 600kr - er det en god deal, tror dere? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heihei, frøkner! :)

Jeg er i første pp, men på grunn av syklus fra helvete aner jeg ikke når el var, eller ikm er... Har fått tilbud om å kjøpe en CBFM til 600kr - er det en god deal, tror dere? :)

Velkommen!

600kr - KJEMPEGOD DEAL! Jeg har sett at folk kjøper for prisen som er i snitt ca 800 kr for brukt :)

Jeg skal kjøpe sticks på fertile.no - 40 stykker for 499 kr men venter litt - må bruke opp de jeg har nå først, og jeg er nå på pp 2...bare LAV .....Håper den viser seg på 3. pp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betalte 900 kr for min clearblue og da fulgte det med 20 sticks. Jeg brukte 18 sticks på første pp. Har lest at den trenger mer sticks enn vanlig på første pp for at den skal bli kjent med kroppen. Lykke til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ok, det følger med 14 på denne. Virker jo som en ganske bra pris da, og hun kunne sende den hjem til meg.. Tror jeg skal slå til! Hvis det ikke klaffer denne pp, så holder jeg følge med dere videre her - med monitor! :5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt ca 18 sticks på 1. pp, og nå har jeg brukt 10 sticks og blir spent hvor lenge jeg må bruke.

Anbefaler deg å kjøpe nye slik monitoren får oppdatere deg i hver syklus - om du plutselig stopper, så kan bli kluss og rot på monitoren. Greit å følge med om man har el eller ikke. Du kan kjøpe sticks på nettet f.eks 40 stykker for 499 kr på fertile.no. Det er flere billige sticks på nettet. Ellers hos ebay men pass på at de skal koste under 200 lapp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Heihei, frøkner! :)

Jeg er i første pp, men på grunn av syklus fra helvete aner jeg ikke når el var, eller ikm er... Har fått tilbud om å kjøpe en CBFM til 600kr - er det en god deal, tror dere? :)

Velkommen :) 600 er absolutt i galt, jeg betalte 1200 for min. Men vær klar over, som andre i denne tråden har opplevd, det er ikke sikkert du får fullt utbytte av denne de første syklusene dine, da boksen må lære og kjenne disse:-) For meg har den vært til kjempe hjelp, da jeg har skjønt jeg ikke har eggløsning, og kom meg videre i systemet. Jeg synes det er veldig godt og kunne skrive i denne tråden og snakke med andre som vet hva man snakker om:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...