Gå til innhold

Vi som bruker CBFM - tråd ;)


livelovelaugh

Anbefalte innlegg

Noen her som bruker pergo? Hvilke dager starter dere? Og hvilke erfaring har dere med det? :)

*ops* misforsto! - blåmandag....Ja, håper du får svar på det spørsmålet, og lykke til med pergo! :)

Endret av livelovelaugh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er på dag 20 og har stått på høy siden dag 7. Når skal det bli maks? Hadde eggløsningsymptomer rundt dag 14 og 15 men det slo ikke ut på monitoren. Kan det gå fra høy til lav igjen? Utrolig kjedelig såfall :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på dag 20 og har stått på høy siden dag 7. Når skal det bli maks? Hadde eggløsningsymptomer rundt dag 14 og 15 men det slo ikke ut på monitoren. Kan det gå fra høy til lav igjen? Utrolig kjedelig såfall :(

Hei, har du lest bruksanvisning? Tror det står på side 20 eller 25 om hvorfor det ikke slåes på MAX eller HØY. Men har lest at mange ikke fikk max på første syklus - så kan få MAX på nr 2 eller 3 :)

Jeg håper jeg får høy og max, har bare fått lav i syklus 1. Jeg tror den begynner å spør meg om å ta testpinner fra i morgen av *gleder seg* :) Ønsker å se høy + max! :) Jeg vet jeg får EL i helgen,

så skal ta test stimmel ved siden av...stoler ikke på monitoren alene, som jeg bør kanskje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den lille boksen er bare helt fantastisk :rodmer: Runde nr to med bruk denne syklusen, og nå er jeg GRAVID!!!

Nå er det bare å krysse fingrene for at den lille spiren klorer seg fast der inne :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den lille boksen er bare helt fantastisk :rodmer: Runde nr to med bruk denne syklusen, og nå er jeg GRAVID!!!

Nå er det bare å krysse fingrene for at den lille spiren klorer seg fast der inne :rolleyes:

*krysse fingrene for deg* ! :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 pp med monitor, EL er ca på dag 9-10. (hva med deres?)

Dag 6 (egentlig dag 7 siden jeg fikk mens om morgenen...) - LAV :( :omg:

Dag 7- LAV :kjempesinna:

Dag 8 - LAV...... Håper at den viser høy fra i morgen, EL er enten i morgen på ettermiddagen eller søndag :( .......Vil kaste monitoren i do!

Dag 9 - lav

Dag 10 - lav

Dag 11 - lav

Dag 12- lav

Dag 13 - lav

Dag 14- lav

Dag 15

Dag 16

Dag 17

Dag 18

Dag 19

Dag 20

Dag 21

Dag 22

Dag 23

Dag 24 (IKM)

Endret av livelovelaugh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Solstråla88

Da har jeg også begynt på ny syklus. Er på dag 6 i dag og fikk høy. Synes det er veldig rart jeg ikke har fått max enda. Henvisning til Gyn ble sendt på mandag, så nå skjer det noe snart, håper jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klatremusa : Du har tilfeldigvis ikke PCOS?

Solstråla8 : Håper det ikke tar lang tid - vippvappsåfårduetbrev så snart i posten ;):regler:

Seriøst.......Begynner å lure på om monitoren ikke kan LESE!! :( ......Dagene viser riktig så den funker nok, jeg vet min EL kommer på lør-søn.......Det er bare i morgen - søndag? ...... Begynner å bli fortvilet :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Klatremusa : Du har tilfeldigvis ikke PCOS?

Solstråla8 : Håper det ikke tar lang tid - vippvappsåfårduetbrev så snart i posten ;):regler:

Seriøst.......Begynner å lure på om monitoren ikke kan LESE!! :( ......Dagene viser riktig så den funker nok, jeg vet min EL kommer på lør-søn.......Det er bare i morgen - søndag? ...... Begynner å bli fortvilet :sur:

Tror det hjalp:-) Et brev fra gynekologen datt ned i postkassen i går, med time 11 des... Det er lenge til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det hjalp:-) Et brev fra gynekologen datt ned i postkassen i går, med time 11 des... Det er lenge til..

Skal si at det tok rakett! MEN 11 . desember - veldig lenge til...Lurer på hvor stor prisforskjell er det hos privat og off. gynekologen? Blir vel dyrt med privat? Utrolig kjedelig ventetid - dere får bare prøve å legge inn aksjer imens dere venter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Skal si at det tok rakett! MEN 11 . desember - veldig lenge til...Lurer på hvor stor prisforskjell er det hos privat og off. gynekologen? Blir vel dyrt med privat? Utrolig kjedelig ventetid - dere får bare prøve å legge inn aksjer imens dere venter?

Offentlig koster 315 mens privar her jeg bor da 1500,- Så er jo litt og spare..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Offentlig koster 315 mens privar her jeg bor da 1500,- Så er jo litt og spare..

Jøss ;/ ja, hadde også valgt offentlig , blir jo dyrt når man går til privat ofe ;s

Hører fra meg imorgen ang monitor ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pcos har ingenting med at monitoren viser høy så lenge. Eneste det har å si er at syklusene kan vare så lenge at det ikke slår ut eggløsning på maskina. Jeg har regelmessig menstruasjon. Så dette er veldig merkelig. Jeg betalte 900 kr for time hos gyneokolog og det er absolutt verdt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Lav idag ;( må f**** meg skje noe imorgen ;(

På syklus nr 2 fikk ikke jeg høy før på dag 14, så det er nok ikke så lenge til:-) Nå derimot, har jeg høy hele syklusen, utenom når jeg har mensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:goodbye:

Billig teststimmel slo positiv nå! :hoppendeglad:

Rart at monitoren viser lav?............... :klo:

Mannen min kommer hjem i kveld :sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pcos har ingenting med at monitoren viser høy så lenge. Eneste det har å si er at syklusene kan vare så lenge at det ikke slår ut eggløsning på maskina. Jeg har regelmessig menstruasjon. Så dette er veldig merkelig. Jeg betalte 900 kr for time hos gyneokolog og det er absolutt verdt det!

I see :) Håper noe skjer snart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant Clearblue digital test - men den viser ingen smileys...blir så forvirret - rart at billigtest viser 2 streker, for noe dritt, har vel ikke eggløsning likevel. Rart at jeg har vondt nederst i magen............*æsjjj!!!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lav Idag også :( snart lav i 2 sykluser, lurer på om jeg ikke har el..... ;( kanskje ringe til legen? Eller bør jeg prøve 1 pp mer ?;(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...