Gå til innhold

Vi som bruker CBFM - tråd ;)


livelovelaugh

Anbefalte innlegg

livelovelaugh jeg tenkte da du sa at du testet manuelt med eggløsningspinner itillegg til sticks at det bare var tull. Men vet du hva? nå har jeg begynt å gjøre det selv. haha. Kjenner at jeg blir helt tulen av tolkingen. Ser dette ut som en positiv eggløsningstest? monitoren sa høy i dag tidlig. testet med pinne både i dag tidlig og i ettermiddag og den var mye sterkere i ettermiddag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jippi i dag viste monitoren peak (maks) endelig!!!!:D pp2, dag 18. Deilig å vite at jeg har det. Fikk i sommer vite at jeg muligens har pco så det har vært mange dager med bekymringer. Men så sa en annen gyneokolog forrige måned at jeg ikke hadde det. Og nå viser monitoren peak så da kan jeg endelig senke skuldrene å prøve og nyte prøveperioden;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jippi i dag viste monitoren peak (maks) endelig!!!!:D pp2, dag 18. Deilig å vite at jeg har det. Fikk i sommer vite at jeg muligens har pco så det har vært mange dager med bekymringer. Men så sa en annen gyneokolog forrige måned at jeg ikke hadde det. Og nå viser monitoren peak så da kan jeg endelig senke skuldrene å prøve og nyte prøveperioden;)

For en god nyhet ! Da har billigtester rett!;) håper å få se maks jeg også, kjedelig å se lav på 2pper :( Godt å få bekreftelse på at du har eggløsning jo! Da blir det spennende måned for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det skjønner jeg godt. Jeg dro til privat gynokolog for jeg var så stressa. Det anbefales virkelig! Den tusenlappen var verdt det. Fikk innvendig ultralyd,mange forskjellige blodprøver osv. Blodprøvene indikerer om jeg har eggløsning eller ikke. Det ville jeg gjort om jeg var deg og monitoren viser lav på 3 pp. Lykke til da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips! Skal gjøre det hvis monitoren viser lav på pp 3!;) idag er på dag 8, monitoren sover fremdeles. Håper den spør meg imorgen ..... Begynner å bli stressa ;( på 1&2 pp spurte den meg på dag 6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min monitor var ganske nøyaktig på denne 1 syklusen jeg prøvde den på! Fikk maks på dag 17, TR på dag 30 - 13 dager lutealfase! Og jeg som var bekymret for kort lutealfase siden jeg har hatt 27-28 dager i 6 mnd på rad.. :fnise:

Nå er det en ny runde med monitoren, 2 gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de manuelle eggløsnings pinnene gir de utslag?

Tok en igår men ingenting ... Cbfm spurte meg idag endelig men lav , begynner å bli lei av å se lav... Får holde ut 3 pp før jeg bestiller privat gynekolog :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min monitor var ganske nøyaktig på denne 1 syklusen jeg prøvde den på! Fikk maks på dag 17, TR på dag 30 - 13 dager lutealfase! Og jeg som var bekymret for kort lutealfase siden jeg har hatt 27-28 dager i 6 mnd på rad.. :fnise:

Nå er det en ny runde med monitoren, 2 gang :)

Super syklus du har ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 pp

Dag 1-5 mens

Dag 6 lav

Dag 7 lav

Dag 8 lav

Dag 9 - lav

Dag 10 - lav (positiv eggløsningstest på ettermiddagen)

Dag 11 - Maks idag!!!!!!!! :danse:

Dag 12 - maks :blomst:

Dag 13 - HØY ( 1. DPO)

Dag 14 - 2 dpo

Dag 15 -3 dpo

Dag 16 -4 dpo

Dag 17 - 5 dpo

Dag 18 -6 dpo

Dag 19

Dag 20

Dag 21

Dag 22

Dag 23

Dag 24

Dag 25 IKM........

2 pp

Dag 1 - Lav

Dag 2 - Lav

Dag 3 - Lav

Dag 4 - Lav

Dag 5 - Lav

Dag 6 - Lav (første testdag)

Dag 7 - Lav

Dag 8 - Lav

Dag 9 - Lav

Dag 10- Lav

Dag 11- Lav

Dag 12- Lav

Dag 13- Lav

Dag 14-Lav

Dag 15-Lav

Dag 16-Lav

Dag 17-Lav

Dag 18-Lav

Dag 19- lav

Dag 20- lav

Dag 21- lav

Dag 22- lav

Dag 23 - lav

Dag 24- lav

Dag 25 mens :(

Endret av livelovelaugh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag spurte monitoren endelig om test! :) Begynte å lure på om det var noe galt med den, men det hengr vel bare igjen fra hun som hadde den sist. Men det gjør jo egentlig ingenting når jeg har laaaaange sykluser uansett. :ler:

Dag 8 - lav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag spurte monitoren endelig om test! :) Begynte å lure på om det var noe galt med den, men det hengr vel bare igjen fra hun som hadde den sist. Men det gjør jo egentlig ingenting når jeg har laaaaange sykluser uansett. :ler:

Dag 8 - lav

Hihi! Jeg ble selv bekymret da monitoren ikke spurte meg på dag 6 som den gjorde på 1 og 2 pp....den spurte meg på dag 9 på pp3...da har den blitt kjent med meg :) Jeg har bare brukt 4 testpinner (billig utgift på pp3! :) dag 9 - lav, dag 10 og 11 maks og i dag høy...da er det lav i morgen så da spør ikke monitoren meg mer :)

Litt skummelt med monitoren! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo monitoren bruker enten ti eller tyve pinner ;) så bare å forberede seg på å teste noen dager til;)

Hm.....tror monitoren stopper å spørre når jeg har hatt 2 dager med maks + 1 dag med høy (i dag)....så tror du at monitoren kommer til å spørre mer selv om maks+høy har hilst på monitoren? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men var ikke dette første gangen den har spurt om maks da? Jeg testet maks på dag 18 og 19 men monitoren spør meg ennå nå på dag 24 :P samme gjaldt forrige syklus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...