Gå til innhold

Vi som bruker CBFM - tråd ;)


livelovelaugh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tenker på en ting...Vi hadde sex dagen før maks + på selve første maks men mannen min ble stressa på maks nr 2 - så det minsker sjansen? :( Bør man ha sex på høy også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Jeg tenker på en ting...Vi hadde sex dagen før maks + på selve første maks men mannen min ble stressa på maks nr 2 - så det minsker sjansen? :( Bør man ha sex på høy også?

Sex annenhver dag er optimalt, uavhening om man får max eller høy. Jeg har enda ikke fått max og vi har sex annenhverdag. Da er det også størst sjanse for at det skal klaffe:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, håper det så :) jeg lurer på en ting til ...... Når dere har satt inn testpinnen på maskinen , når den er ferdig med å lese så tar dere ut med en gang eller når det passer for dere ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Nå har jeg hatt en uke ferie, så jeg har tatt testen og gått og lagt meg igjen.. så tar jeg den ut noen timer senere. Jeg har tidlig testintervall ellers rekker jeg ikke teste når jeg skal på jobb. Og når jeg har ferie, ja da sover jeg lenge:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm, jeg sov fra testen i dag, selv om jeg til og med hadde på vekking. (Flaks jeg ikke skulle på jobb). Gjør det noe at den hopper over en dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra fordi jeg våkna av og til tidlig og tok testen , ville sove igjen ed en gang men var redd for at maskinen ikke fungerer mer hvis jeg ikke tok ut med en gang ;p ok da kan jeg sove med en gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, jeg sov fra testen i dag, selv om jeg til og med hadde på vekking. (Flaks jeg ikke skulle på jobb). Gjør det noe at den hopper over en dag?

Hm vet ikke ;) håper det gjør ikke det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag kom mensen. Blæ:P fikk telefon fra gynekologen om at blodprøvene så helt fine ut,ingen tegn på pco og jeg hadde hatt eggløsning. Så det er jo kjempebra da. Lurer på hvorfor det ikke gikk denne gangen heller. Kjedelig.nå har jeg glemt hva jeg skulle gjøre med monitoren. Skulle jeg holde inn m knappen?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæ! Ja hold knappen inn til den viser dag nr 1:) Det viktigste at du er frisk og har gode sjanser for å bli gravid, og at det tar jo tid å lage barn :P bare 20% sjanse å bli gravid pr pp :)

Endret av livelovelaugh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe! Kan godt forstå deg! Håper du kan slappe av mer når det ikke feiler med degnoe ;) Legen anbefalte meg å ta med rolig - og ikke tenk så mye på det, kan ha negativ påvirkning :)

Er på dpo 6 i dag- merker at det har tatt så lang tid!! føles som 2 uker!....... tok test - haha, er for tidlig! -..... må vel vente til helgen selvom er fortsatt tidlig.... utålmodig som deg! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Dere er flotte damer som er utålmodige etter 3-4 pper, jeg har holdt på i 13 mnder nå, og jeg kan love dere, det går over :wink: Og det er egentlig veldig deilig og tenke på testing og diverse. Jeg har bestemt meg for at neste pp skal jeg ikke bruke monitoren, med mindre jeg får beskjed om og bruke Pergotime fra gyn.. Gleder meg til en hel mnd uten testing og div..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja de siste ukene har vart i måneder:p leste en plass at det bare var tull at stress skulle ha noe innvirkning. Det er bare noe legene sier for å roe pasienten. Folk blir jo gravid under krig så :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja kan ikke tenke meg hvordan det er å prøve så lenge..ja det tror jeg egentlig er like greit. Jeg vurderer også å legge vekk monitoren for en måned slik at jeg ikke blir så oppslukt som denne måneden. Har du brukt monitor lenge? Slår den ut på deg da? Krysser fingrene for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...