Gå til innhold

Vi som bruker CBFM - tråd ;)


livelovelaugh

Anbefalte innlegg

Jeg fikk til å trykke på den så den kom opp på dag 1 nå :-) men blir testinga mi så sent da eller? Det er veldig dumt egentlig da jeg står opp rundt 7 hver morgen :/ noen som vet om jeg kan endre dette i morgen tidlig? Eller om jeg må nullstille hele greia og ta på dag to i morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tok tilbake så den ikke står på enda (gikk ann å holde inne m knappen i ca 5 sekunder så ble m knappen borte på en måte.) så i morgen så trykker jeg på m knappen og holder den inne til det står dag 2?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det tror jeg blir riktig. :) Trykk på nytt i morgen tidlig, men får du det til, så ville jeg forsøkt å trykke så sent i morgen du rekker, for det tidspunktet du velger er midt i et sekstimersvindu. Dvs at den vil be om test fra tre timer før til tre timer etter det tidspunktet du velger. Da har du litt slingringsmonn hvis du liker å sove _litt_ lenger i helgene. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe jepp jeg elsker å sove lenge når jeg kan. Har jobbhelg annenhver helg da så blir jo bare de helgene jeg har fri. Men hvis jeg trykker på den klokka 07:30 så har jeg frem til 10:30 med å teste ikke sant? :) da har jeg bare en større grunn for å stå opp og ikke sløse hele dagen på å sove selv om det er helg, men samtidig sove litt lenger enn normalt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller kan jeg kanskje ta den med meg å trykke på den rundt klokka 9? :)

Den blir vel ikke ødelagt selv om den ligger i lomma på en jakke eller i veska mi? Må jo være forsiktig med den såklart, men den tåler vel litt frakt , ligge på siden/på hodet uten at den blir ødelagt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere lar vel ikke monitoren stå på hele døgnet ? Dere skrur den vel av når dere er ferdig med den om dagen? Jeg stilte min inn på m2 idag også skrudde jeg av den etterpå så den har vel registrert dette da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei vet det :-) men ble så usikker på om den hadde registrert det. Noen som vet hvilken dag den begynner å spørre om jeg kan teste? Jeg pleier å ha mensen i 4 dager, men det er vel ingen måte å si ifra til monitoren om når mensen er slutt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror den pleier å begynne på dag 6-9, avhengig av syklus. Men jeg er litt usikker når det er ny monitor, det står sikkert i instruksjonsheftet. :) Jeg tror min spurte på dag seks, men husker ikke helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okay. Men endrer den seg til 6 senere eller blir den da å spørre meg på dag 5 ettersom jeg har mensen 4 dager? Ikke lett det her :P litt komplisert for meg, bruksanvisningen er på engelsk også (forstår det jo såklart men er noen vanskeligere ord) derfor spør jeg heller her. Får se om jeg får lastet ned den norske fra et sted. Ca hvilken dag slutter monitoren å spørre etter tester da? Har lest at den fortsetter å spørre selv om den har nådd maks, så er det en spesiell dag hos dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror den ber om test i 10 eller 20 dager, avhengig av resultatene. :)

Den spør på fast dag uansett om du har mens eller ei. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Du må skru den på for og se om du skal teste, jeg begynner på dag 6 og slutter vel på22-25 avhening av hvilke resultater jeg får. Monitoren teller dagene for deg, så det trenger du ikke og tenke på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå ar jeg akkurat vært å kjøpt cb fertilitetsmonitor :) Har skjønt det sånn at man skal sette den på på syklusdag 1? Det vil ikke si spotting, men når den skikkelige blødningen kommer ikke sant? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Fionel:-) ja, det er når du går sikkelig blødnimg den skal startes:-)

Takk for svar :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...