Gå til innhold

LovelyMonroe's spire i magen ♡♡♡


LovelyMonroe

Anbefalte innlegg

Oj jeg leste her om dagen men glemte p skrive.

så bra at det går bra! Vet om ei som opplevde det samme og etter riene var stoppet gikk det flere uker før babyen kom, håper at det skjer deg og :hjertesmil:

Fin vogn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Så koselig å se at dere er innom, selvom jeg er utrolig dårlig på å gi lyd fra meg!

Herregud, nå er det skjerpings her! Imorgen skal jeg skrive her inne(og fortsette, slik som før, har bare vært mye nå i det siste)...

Oppdaterer imorgen, og i mellomtiden, god natt skjønne dere :):strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Innom og hilser på og håper det går bra med deg og magen! :)

Heihei og velkommen hit!! :strix:

så koselig!! Takk for omtanken! Imorgen skal jeg oppdatere mer, men alt er fint og hun har holdt seg i magen heldigvis!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snikleser melder seg :sjenert: Så bra den lille enda er i magen, håper hun holder seg der litt lengre :)

Velkommen hit :strix:

Sniklesing liker vi :lur: ... skal som sagt skrive mer her inne imorgen, så frem til det får jeg ønske deg og den lille i magen god natt! Ser du er 9 uker på vei, ah, husker da jeg var det... herlig! Fantastisk tid i møte :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hellu hellu dere :strix:

Først må jeg bare få sagt at lillejenta ER I MAGEN enda!!! :danse::danse:

Det har skjedd mye i det siste, badet har blitt pusset opp og vi har måttet bodd på stuen, så ja har vært noen slitsomme uker. Nå har vi leil. for oss selv igjen og ting begynner å komme skikkelig på plass! Vi har vel egentlig det meste klart til lille mini, er kun småting som uro til senga, vippestol.. emm... plutselig kom jeg ikke på noe mer.. eller jo sånn stol til å ha i badebaljen.. altså, mao så har vi alt vi trenger egentlig... av stelleprodukter har vi kun de vi har fått i sånne babypakker, så jeg må bestille de jeg vil bruke til nurket fra nettet nå i nærmeste fremtid. Liker merker som er mer naturlig for baby, og vet om flere gode produkter fra Iherb.com, så skal bestille derfra. Men har pakken ned sinksalve, babyolje osv i fødebaggen sånn i tilfelle det skjer før jeg får bestilt :)

Merker jammen det nærmer seg... og jeg er så spent!!! Jeg har så lyst å se lillegull, og er sååå utålmodig!!! Samtidig som jeg vet at jeg bør nyte graviditeten også til tross for at man er lei, det er jo en veldig fin tid!! :)

Er nå i uke 37 ( :danse: ), så det er bare tre uker igjen!!!! Jeg for min del, synes egentlig hun kan komme denne uken, hun er jo helt "ferdig", jeg er ganske "lei" pga alle vondtene, og jeg får føde på Storken så lenge det er etter uke 37(der de ikke har smertelindring)... :icon_lol:

Har mye murringer, kynnere med nedpress osv, så tja vi får se da! :biggrin:

Også har jeg fått de berømte strekkmerkene også gitt... :fnise: .. Hadde noen på hofter,bryst og lår før, men de var veeeeldig lite synlig og måtte lete etter de selv liksom. De kom nok i puberteten en gang, men var som sagt helt ubetydelige for min del hvertfall :) ... Trodde jeg skulle slippe unna å få på magen, og da jeg våknet om natta i uke 32 og fant ut jeg hadde fått et strekkmerke(lå vist å kjente på magen, og kjente liksom arret), så tok jeg det kanskje litt vel tungt... tenkte masse på det og var ganske lei meg. Men når jeg lot det få gå noen dager, og pratet med sambo(som iiiiikke bryr seg), så skjønte jeg at det var tåpelig å bli så lei seg. Jeg er helt som får være gravid i det hele tatt, som får stå opp hver morgen, som ikke er lam, som ikke har store brannskader f.eks osv.. disse merkene har kommet for noe fint i det minste :) .. Men min mor hadde ingen, og har ikke gått unødig opp i vekt så tenkte at jeg ikke skulle få, men det er nok hormonelt tenker jeg... i ukene etterpå har jeg fått ganske mye mer på magen enn ett strekkmerke :fnise: ... jeg synes jeg har fått mange, men det er kun på magen(eller har sett et på sånn 1cm på hoften som nylig har kommet, men). Så tja, vet ikke... er ikke like lei for det nå, det ser vel litt verre ut nå når magen er stor og rund, og det er andre ting i verden å syte over enn dette, skems litt over meg selv når jeg synes det er dumt å ha fått de, for jeg tenker på mennesker med mye større arr etter f.eks ulykker... synes det da er teit av meg å være lei seg for de jeg har.

Jaja... lang strekkmerkeroman dette her :fnise: De er der, vil alltid være der, og jeg har ikke så mye imot dem nå, kommer fler og fler, men håper gjerne det stopper nå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte å lage en tippeliste på når lillegull blir født! Hadde helt glemt at "vi gjør sånt", og det er jo så koselig :hjerte:

Terminen min er 19.mars ..... :fnise: Så tipp i veeeei!!!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IIIIIIIIIIIIH! JEG MÅ BARE FÅ DET UT......!! GLEEEEEEEEEEDER MEG SÅNN!!! IIIIIIIIIIIH, FULL I ENDORFINER NÅR JEG TENKER PÅ AT JEG SKAL BLI MAMMA TIL EN LITEN PRINSESSE OM BARE FÅ DAGER/UKER...!!!!!! :bolledeig::bolledeig::bolledeig::bolledeig::bolledeig:

:lillesky::lillesky::lillesky::lillesky:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:lillesky: Tippeliste for når lilleprinsessa melder sin nedkomst! :lillesky:

UL-termin er 19.mars :babyjente:



:hjerte: Favole - 10.mars

:hjerte: Yesterday - 14.mars

:hjerte: Rainbow81 - 15.mars

:hjerte: Doh - 16.mars

:hjerte: LovelyMonroe - 20.mars

:hjerte: La Traviata - 23.mars







Endret av LovelyMonroe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper gjerne :) 23. mars!

Hihi, da har jeg laga liste! Er skikkelig typisk at hun kommer på overtid når jeg var innlagt med prem.rier, hihihihi, er såååå typisk :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper gjerne :) 23. mars!

og det er jo på Roseduft sin egentlige termin. Jeg tippet 19.mars på hennes, så kanskje vi bytter , hihih!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så godt å lese at det går så bra med deg/dere og at lillegull fortsatt holder seg inne i magen. Flink jente :) Og så bra dere fikk pusset opp badet før hun kommer, kjenner noen som pussa opp bad samtidig som de hadde liten baby og det var et lite helvete.

Jeg har vært heldig og sluppet unna stekkmerkene foreløpig, men har hele tiden forberedt meg på at de kommer. Har lest om de som ikke får før etter fødsel også, så jeg tar ikke gledens på forskudd. Men bra du har en sånn flott samboer som ikke bryr seg og som hjelper deg med å synes de er greie. Sånne mannfolk liker vi :jepp:

Jeg tipper at hun kommer 16. mars. Hun er jo så flink til å holde seg der inne, men tror ikke du går helt til termin likevel :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14. Mars ;)

Jeg syns at badebaljestol er bortkastet for man må holde ungen uansett fordi hodet må støttes :) Vi klarer heller ikke å bruke den fordi gutten flyter i vannet. Det er vår erfaring iallefall :)

Klart du gleder deg, det største som noen gang skal skje i livet ditt :strix:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...