Gå til innhold

LovelyMonroe's spire i magen ♡♡♡


LovelyMonroe

Anbefalte innlegg

Det høres ut som det kan skje noe mer de nærmeste dagene! Jeg hadde også løs mage før fødsel med snuppa (det ble styrtfødsel - hadde nok en del åpning på forhånd, slimproppen hadde gått og riene kom etter 2 runder i sengehalmen den kvelden) ;)

Lykke, lykke til! Jeg tror tippinga mi slår grundig feil nå altså :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heihei igjen mine skjønne jenter! :strix:

Ja, det hadde jo vært en drøm om hun var her i løpet av de neste dagene! Tror at vist vi går inn for det, dvs har sex, så kan det jo faktisk skje noe!! :babyjente:

Det eneste jeg tenker på nå da er når vi faktisk bør "planlegge" å ha sex... vi har hund(og to katter) så bør tenke litt på det mtp lufting av voffsen. Tenker at det egentlig er best om ting hadde starta/jeg hadde dratt på sykehuset iløpet av natta/kvelden, for da har han spist og vært på kveldstur og skal sove til neste morgen uansett. Skjer det tidlig på dagen eller formiddagen så skal han jo ut flere ganger i løpet av dagen(og må finne noen til å gjøre dette, og det er ikke bare bare) og er jo våken mer i motsetning til natta så ja... hmmm.. :sur:

Og jeg vil jo gjøre ting nå, slik at ting skjer i løpet av natta fordi jeg er så spent, samboer vil vente til imorgen fordi da er vi liksom uthvilt, men hmmmmmmmmmmmm.... vil nå :sur:

Lets do thiiiiiis.... :skya: will update!

Endret av LovelyMonroe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihihi! Skjønner godt det må planlegges med vofse! Klart det er viktig! :)

Kult at det er mange eurasiere som ikke har fått med seg memoet om at de skal være reserverte. Vår vil bort til alle, det eneste han ikke liker er om folk står og bøyer seg fort over ham. Men hunder er det aller kuleste i heeele verden! Eiertilknytta stemmer, i alle fall. Har en ivrig pelsdott ved siden av oss støtt, hehe!

Takk for smerteforklaringen! Syns du er kjempetøff, jeg! Det er mange grunner til at jeg ikke vil ha barn, men blant dem er definitivt at jeg er redd for smerte under graviditet og fødsel!

Tenk om du får henne snart!!! :hoppe:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihihi! Skjønner godt det må planlegges med vofse! Klart det er viktig! :)

Kult at det er mange eurasiere som ikke har fått med seg memoet om at de skal være reserverte. Vår vil bort til alle, det eneste han ikke liker er om folk står og bøyer seg fort over ham. Men hunder er det aller kuleste i heeele verden! Eiertilknytta stemmer, i alle fall. Har en ivrig pelsdott ved siden av oss støtt, hehe!

Takk for smerteforklaringen! Syns du er kjempetøff, jeg! Det er mange grunner til at jeg ikke vil ha barn, men blant dem er definitivt at jeg er redd for smerte under graviditet og fødsel!

Tenk om du får henne snart!!! :hoppe:

Ja, veldig eiertilknyttet! Er med oss overalt! Spesielt på kjøkkenet ;-) åååh, de er bare herlige!!! Og så rolige og snille, merker knapt man har hund jo... han er så rolig(men han er nå snart 3 år) :)

Morsomt at våre ligner sånn også, du fikk bildene av min en gang gjorde du ikke? :)

Ja, skjønner deg godt... Det er en veldig skummel tanke, men ser anderledes på det nå når jeg "sitter i det".. Kanskje fordi jeg må? No way back, en vei må hun ut :P

Har dere fint vær å gå på tur med voffs i? Synes det er så fint vær her på Vestlandet fortiden, bare synd jeg ikke kan gå turer, men åååå, elsker våren!!! Nydelig :)

----

Jeg tror jeg "tar til fornuft" og venter med sex til imorgen tidlig/formiddag. Mtp på fødsel og rie og alt er det nok viktig med en god natts søvn om noe skulle ha starta. Er skikkelig trøtt nå uansett og har lite lyst på rier :P men imorgen!! Åååå dette er spennende!

Natta til dere skjønninger :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Hvilken hund er det dere har?

Og hvor på vestlandet var der du bodde igjen? :)

Er så spennende med oppdateringer fra deg nå! Er jo bare spørsmål om tid før du er mamma jo :hjerte::rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilken hund er det dere har?

Og hvor på vestlandet var der du bodde igjen? :)

Er så spennende med oppdateringer fra deg nå! Er jo bare spørsmål om tid før du er mamma jo :hjerte::rodmer:

Eurasier :rodmer:

Hordaland :) ... ja!!! føler det nærmer seg veldig nå :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slimproppen min har gått!!!!!! :bolledeig::bolledeig::bolledeig:

Ser på det som noe bra i hvertfall, står man føder alt fra samme dag til 7 dager etter den har gått, og er egentlig 110% sikker på at det var den som kom nå når jeg var på do, hadde løs mage i tillegg, pluss at magen er sunket veeeeldig på to dager ...! Vi har ikke hatt sex enda i dag, må ordne litt ting først, men iløpet av dagen blir det nok noe, speeennende mtp at slimproppen og alt har gått!!

hihihihihhihi :danse::danse::danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oppdatering jenter! :blomst:

Sitter her å skriver nå mellom riene jeg... så jepp! Fikk rier, og de er så sinnsyk vonde, og har så vondt i ryggen mellom riene også så får aldri skikkelig pause føler jeg, jaja. Det har helt siden de startet vært 4-5 min mellom hver rieSTART så det er jo forsåvidt ganske lite og var inne på føden på denne tiden(og under denne situasjonen) nå for to dager siden, men er så redd det bare skal stoppe helt opp etter sånn to timer fra nå f.eks, så jeg blir bare hjemme helt til jeg "virkelig må" dra, altså at jeg føler at nå er det ikke ok å være her lenger... har ringt føden og de er vel egentlig enig, men i dag var det en sånn sur kjerring i tlf, husker hun godt fra tidligere, uffameg, hun er håpløs. Uansett - håper jo veldig at det skjer noe i natt, men samtidig så føøøøler jeg at nesh, det stopper sikkert opp sånn som sist, men aaaaner jo ikke jeg?? :fnise:

Får bare ta time for time... har nå hatt rier hele tiden (med 4-5 min mellom hver start) i ca 3 timer. På denne tiden i går hadde de nok begynt å avta mye mer enn nå, nå er de fortsatt like sterke, menmen, vi får se, speeeeeennende!!! :danse:

Men ørh, vil selvsagt bare ha de vekk også... :grine:

har dere noen tips?? Mine sitter mest i ryggen, og ingenting av det som pleier hjelpe mot ryggen hjelper, verken div stillinger, massasje, varmepute osv... hjelper heller ikke å gå, så egentlig må jeg bare puste meg igjennom dem. Samboer er virkelig SÅ utrolig flink, stryker på meg og ber meg puste rolig og ligge inntill han og ja, han er så god å ha her :hug:

Oppdaterer dere mer etterhvert, vi får jo bare håpe på at bebis kommer!! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir det. Jeg er sikker. Heia heia, lykke til - og første mars vil jo være en nydelig bursdag. Første vårdagen! :)

Hadde vært perfeeeekt med 1.mars :hjerte: ... jeg håper og håper!!

og takk for heiaropene og lykke til'en :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

den siste nå var helt sinnsyk sterk, kanskje det tar seg opp? drar nok inn om de andre er like sterke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok baby snart! :hjerte:

Dra til føden før det blir for ille, dette kan gå fort vet du. :klem:

Masse lykke til!!!

Ja, men uff hun i tlf sa bare at : Det er veeeeldig sjelden førstegangsfødende føder fort og blablabla, synes det er skummelt av hun å si noe sånt, vet om flere som har født fort jeg! ...

Men uff, nå er de så vonde at jeg begynte å gråte iste, uff føler meg teit men det er så forferdelig vondt u ryggen og magen, og var bare under 3 min mellom hver START nå .... mannen snekrer niste i hvertfall... men syns dere jeg bør dra?? dere som vet dette?? er SÅ typisk de stopper...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok baby snart! :hjerte:

Dra til føden før det blir for ille, dette kan gå fort vet du. :klem:

Masse lykke til!!!

og tusen takk for så koselig innlegg, hihi :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...