Gå til innhold

LovelyMonroe's spire i magen ♡♡♡


LovelyMonroe

Anbefalte innlegg

Gjest roseduft

Vognpynten var jo aldeles nydelig!! :) så flink du er! Jeg elsker hjerter :hjerte:

Hvordan fikk du til å forme det slik??

Ble det bollebaking på deg med sirup på eller? :fnise: spent på om det funka eller ei :ler:

Ang. strekkmerker, så kan jeg forstå det er dager du føler litt sterkere enn andre mot de..

Jeg driver å smører meg febrilsk hver eneste dag, og har ikke fått noen enda som jeg vet ( bank i bordet! ) men både min mor, søster og venninne fikk sine strekkmerker etter fødselen :sjenert: så jeg tror ikke jeg har klart å vri meg unna, selv om det kan se slik ut..

Det er godt du prater med mannen din om det i allefall :Nikke: og at du stoler på det han sier :kose:

Man lærer seg nokk til å være stolt over de etterpå, nemmelig pga grunnen til at man fikk disse skjønnhetsmerkene i utgangspunktet :)

De lysner jo med tiden ja, og blir man stram igjen, så tror jeg ikke de merkene vil plage en noe særlig?

Ikke bry deg om eller tenk hva andre synes om dine strekkmerker når du har på deg bikini hvertfall!

Vær stolt av den flotte kroppen din og det perfekte den har klart å skape :klemmer:

Endret av roseduft
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

http://sophspiration.tumblr.com/post/38647077784/what-are-stretch-marks-stretch-marks-are

Vognpynten var jo aldeles nydelig!! :) så flink du er! Jeg elsker hjerter :hjerte:
Hvordan fikk du til å forme det slik??

-----

Synes du det? Tusen takk søta :hjerte: Ble ganske fornøyd med den, men har så lyst å prøve ut masse annet også, liksom ha hjertet som basis også prøve med andre pynteting istedenfor sløyfene(de er jo nydelige, men bare for å teste ut annet også liksom)... :)

Brukte ståltråd, en som er galvanisert + litt tykk slik at den er solid, så tredde jeg på perler og festet endene sammen på en finurlig måte, og formet som hjerte! Det som tok tid var egentlig å feste den ståltråden sammen, og å feste de sløyfene... :P Men kjekt å dulle med sånne småting!

Ingen bollebaking, tenkte at nei, jeg hadde den "kosedagen min" dagen før, så jeg tok heller en skive og delte i to, med kanel på og litt sirup på og la sammen og spiste, og da fikk jeg dekket det skillingsbolle-suget! Hahah, jeg er rar, menmen, bedre det å spise en slik skive enn å lage boller og spise 20 stk :hoho:

Strekkmerkene ja. Ja det går virkelig opp og ned for hver dag, på hvordan jeg føler meg med dem. Når jeg ser meg i speilet så synes jeg egentlig de er ok, er vandt med dem og når det er sin egen kropp man har det på så er det ikke så gale. Vet hvor lett det er å tenke at noe er stygt når man ser det på andre, men nå har jeg fått et annet syn på strekkmerker siden jeg selv har det. Men er det at jeg synes jo det er litt trist siden jeg er så ung, og aldri har hatt den før osv osv. Men som min samboer sier, " For 9 mnd siden hadde du heller ingen baby, det der er jo ingenting i forhold til den gaven vi får!! Jeg skulle så gjerne tatt alle strekkmerkene dine over på meg selv og gjerne plusset på enda flere om det var det som måtte til for at vi skulle få lillejenta vår! De er jo ubetydelige..." Hihi, han sier så mye fint! :hjerte: ...

Kom også over en artikkel i går som gjorde at jeg så litt lysere på det hele og der står det jo det at det er så utrolig vanlig. At modeller har det, idretts-stjerner har det,skuespillere har det, eldre har det, unge har det, gravide har det, VS-modeller har det, også var det linket og var faktisk bilde av en VS model på catwalken med en del strekkmerker, og det er jo så utrolig stilig!! Synes jeg da! At hun "får" være med der(skulle bare mangle så klart.... men vet jo hvordan industrien er), og at hun driter i det og alt sånt, hihi! skal se om jeg finner artikkelen.. den fikk meg i hvertfall til å tenke lysere på det hele.

Her var den artikkelen, også er det streket under noe av setningen og der kan du trykke på så kommer det opp bilde, av feks den modellen :)

Og jeg er helt enig i det andre du skriver... :) Og ja, når de lysner, og man ikke har gravidmage(da blir de liksom så... eksponert :P ), så blir det nok bedre.. i dag tenker jeg liksom ikke særlig på de... går opp og ned... :P

Er ikke sikkert du får da! Vi får håpe du slipper unna, det er jo det beste helt klart! :jepp: , men det er bra at du er forberedt på det også etter fødsel, så blir du ikke helt overrasket om det skulle skje! Men vi krysser fingrene uansett :hjerte:

Nå skal jeg inn å snoke litt i dagboken din :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk vel første trilletur etter et par uker, men det hadde mest med å gjøre at det lå på 10-15 minusgrader når han kom, så måtte være mildt nok før jeg kunne gå turer med han i vogna :) Hadde det ikke vært for det hadde jeg gått en av de første dagene etter vi kom hjem siden jeg følte meg i form til det.

Strekkmerker er noe herk :s Selv om man vet at de kan komme, og aksepterer at de er der, så betyr det jo ikke at man må like de. Heldigvis blir de lysere med tiden :)

Oi, 10-15 minus?? Det er ikke hverdagskost her på vestlandet, så det høres himla mye ut! Skjønner godt det blir i kaldeste laget... men tror du at du hadde gått ut en ukes tid etterpå f.eks eller noen dager etterpå om det var mildt ute? Du var jo i form til det som du skriver :) Alt jeg tenker på for tiden er nemlig å være ute, åååå jeg blir gal av å være så mye inne(pga bekkenet)... gleder meg sånn til å gå turer igjen osv ... :P

Det er faktisk helt sant. Tror det er bedre om jeg klarer si til meg selv at jeg må jo ikke like de, selvom jeg må akseptere dem. Det er virkelig helt sant :) ... Ja, jeg har noen på brystene og hoftene etter puberteten og de er så lyse nå at jeg må lete etter de selv... flere jeg sikkert ikke har funnet enda liksom, de er virkelig veldig lyse og "fine". Tror det er litt "verre" med de på magen, er ikke rent få heller, menmen, ser lysere på det i dag enn igår.. får bare se hvordan de blir med tiden :) .. de er en del av meg, og kommer alltid til å være der, så akseptere dem må jeg jo uansett ... kan jo liksågodt starte nå :P

----

I dag er det 10 dager igjen til termin!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :strix::danser:

Herregud... tiden går SÅ himla fort!!! Håper jeg føder før, hihihi, men har en anelse om at jeg siiiiikkert går overtid. Men dagen etter termin, om det ikke har skjedd noe, så er planen og ha sex - for da får jeg rier og håper jeg da kommer inn og at de kan sette meg i gang, mtp alt som har "skjedd" og de holdt jo på å sette meg igang nå sist. Er veldig redd for overtid mtp dødfødsel osv så jeg nekter egentlig å gå mer enn en uke... uansett, håper hun kommer før termin eller rett etterpå :hjerte:

I går hadde jeg SÅ FORFERDELIG vondt i underlivet... vet ikke om det direkte var i skjeden eller hva... men er denne strikkepinne følelsen. Kjennes bokstavelig talt ut som noen stikker en strikkepinne eller to oppi der og rører rundt, eller at hun skraper meg med neglen på innsiden, eller ja, helt jææævlig. Det kommer når hun beveger seg, noe hun gjør mye om dagen. Jeg tror selv det er hodet som bare skrur seg lenger og lenger ned, men det var så vondt at jeg viste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg, kommer helt plutselig også, og varte hele kvelden... sist jeg hadde det var noen uker siden og da varte det nesten en hel dag da også, men til gjengjeld tok det noen uker til neste gang. Virker heldigvis som det er slik nå også, for har ikke hatt sånn i dag f.eks... men håper jo det er modning og at ting kanskje skjer snart??? :danse:

I dag har vi(mest samboer.... eller nesten bare samboer... hihi) fått vasket og sortert skikkelig på hele kjøkkenet, og det er jo en del! Vasket i alle skapene, sortert en del ting og fått mer system på ting, pakka vekk ting som ikke trenger ligge der, som juleting og sånn... også har han vaska hele kjøleskapet(og bak det) og ja, han er så flink så! Deilig med en mann som gjør sånne ting av seg selv - og attpåtil digger det! Så vi har hørt på Robbie Williams sin nye cd og styrt på i hele dag. Og igår vasket han ned hele badet og ute i gangen her, liksom vegger og tak og alt, hihi, deeeilig :danse:

Greit å gjøre sånt før hun kommer! ... imorgen tar vi vel og vasker over og gjør det samme på soverommet og på stuen, tar litt hver dag :) ... Nå er han ute med hunden i skogen sammen med en kompis, så skal vi se Kill Buljo 1 og 2 når han kommer tilbake, har sett 1 før men må se den igjen før jeg ser 2eren tror jeg, er så lenge siden :fnise: ... han har allerede sett 2eren på kino, men jeg ville se den så vi ser den begge to i dag :fnise: ... og nå har jeg nettopp spist, såååå sitter bare å slapper av her inne på KG!

Imorgen skal jeg snike med meg mannen på ikea... :lur: ... har vel handla alt av bebisting derfra, men litt småting til andre ting i huset trenger vi, og duftlys :hjerte: ... er tom, og det er ikke gøy :grine: De duftlysene med eple er så gode, de dufter kanskje ikke såå mye, men litt gjør de :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nydelig vognpynt du har laget! :hjerte:

Høres ut som dere har hatt en veldig fin og effektiv helg!

Får håpe de vondtene fører til noe godt, selv om det må ha vært utrolig ubehagelig! Krysser for at det skjer før eller rundt termin, overtid er jo bare kjedelig, og man blir jo lett bekymra av det - om babyen fortsatt har det bra i magen og sånt.

God klem! :klem:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, kanskje ikke helt svangerskapsrelatert. Men dere som har kjøpt hus/eier bolig. Hvor mye betaler dere hver mnd på huset(liksom lån, kom.avg osv osv) og hvor mye er da evnt kjøpesum på huset, nedbetalingstid osv, og hadde dere evnt kausjonist etc? Vi planlegger å ha møte med banken snart... vi har så lyst å kjøpe eget, men det blir sikkert først i høst eller enda senere, er jo litt som må ordnes først, men gleder meg til møte - spennende å høre hva de sier! ... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nydelig vognpynt du har laget! :hjerte:

Høres ut som dere har hatt en veldig fin og effektiv helg!

Får håpe de vondtene fører til noe godt, selv om det må ha vært utrolig ubehagelig! Krysser for at det skjer før eller rundt termin, overtid er jo bare kjedelig, og man blir jo lett bekymra av det - om babyen fortsatt har det bra i magen og sånt.

God klem! :klem:

Ååå :hjerte: Takk så mye La Traviata! :hjerte:

Ja, den har vært effektiv og føler vi har fått gjort en del, og det er deilig! :Nikke:

Håper det er modning(noe det trolig er) - og at det skjer noe snart ja, er jo sååå utålmodig, du vet hvordan det er ;) Kan ikke gå fort nok...

Takk for klemmen, sender en god klem tilbake til deg også :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest roseduft

Synes du det? Tusen takk søta :hjerte:

Ja, jeg syns virkelig det :jepp: ble inspirert, selv ELSKER jeg hjerter og perler, så skal prøve meg på noe lignende selv :lur:

Hehe, var jo lurt å ta en skive med kanel og sirup da.. Får i hvert fall den kanelbolle smaken ;) herlig med nybakte kanelboller, særlig med gul krem i midten i tillegg..det blir vel en solskinnsbolle det? Har hele fryseren full...........

Synes egentlig det er kjekkere å bake ting, enn å spise det selv.. Men det er vel for så vidt bare en god ting :lur: mannen spiser alt jeg lager, og synes ellers det er veldig greit å ha ting liggende som man bare kan ta opp til kaffegjester, eller ta med om vi drar på middagsbesøk til noen.. Liker å ha med noe når vi skal til noen uansett.

Godt du har en bedre strekk-merke dag i dag da :kose: det går seg nokk til skal du se :)

Håper jo selvfølgelig jeg slipper unna, men som du sier, er bra å være forberedt på at de kommer etter fødsel.. Siden så mange andre rundt meg opplevede det slik.

Har selv fra tenårene på puppene og innside lår, men de syns nesten ikke, men jeg ser de for jeg vet de er der :ler:

Ja tenk det, 10 dager til termin, og at vi begge snart blir mammaer :rodmer: skal bli så herlig å få prinsessa på brystet for første gang. Tenk hvor ubeskrivelig det øyeblikket kommer til å være :rolleyes::hjerte:

Hvordan var filmen da? Har ikke sett noen av de selv.. Er vel mer action filmer? Eller.. Kan jo for så vidt Google for å finne det ut, men lata i meg spør heller :ler:

Flinke dere er som rydder og vasker så mye da! Jeg har selv hatt en god runde i huset i dag, kjennes godt i korsryggen etterpå.. Og tok meg selv i å tenke at "tenk om dette er nestingen alle snakker om som høygravide finner på å gjøre like før fødsel" :lur: men så retter jeg fort på meg selv igjen, for skal IKKE ha forhåpninger om å føde før termin. Blir jo veldig glad dersom det skjer i løpet av en ukes tid så klart, men må ikke sette griller i hodet på meg selv :opplyser:

Planer for den nye uken da eller?

Oh..skulle vært på IKEA jeg også å kjøpt duftelys! Er veldig glad i vanilje jeg da, men den med eple er også utrolig god! Og den med kanel, men holder den til Desember mnd..for den minner sånn om jul :fnise:

Hva annet dere skal handle?

Jeg skulle hatt noen plastbokser også..til å sortere litt klær i og pakke vekk forskjellig julepynt i en, påske i en.. Må få system på boden..er bedre når det står esker som er gjennomsiktige inne der, enn papp esker..

Skal også ha noen stående til klær prinsessa vokser utav etter hvert.. Skal ta vare på det hun vokser fort utav og som evnt kan brukes til neste mann, eller søsken/venninner kan arve :jepp:

Håper du har hatt en herlig helt likevel søta! Og at strikke-pinne smertene i underlivet har gitt seg :hakeslepp:

Hørtes IKKE noe særlig behagelig ut :bond:

Stor klem fra meg og mini til deg og din mageboer :hallo::kyss2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg syns virkelig det :jepp: ble inspirert, selv ELSKER jeg hjerter og perler, så skal prøve meg på noe lignende selv :lur:

---

Hellu hellu sweetheart :strix:

Det er alltid så kjekt å lese innleggene fra deg... :nigo:

Ja tenk at vi snart blir mammaer begge to??? Til hver sin fantastiske prinsesse??? Ubeskrivelig :lillesky:

Nå er det liksom snart kun en uke igjen for oss begge, og når jeg da tenker på den første svangerskapskontrollen ved uke 8, så er det helt utrolig hvor tiden bare fyker borbi... og nå er vi på vei mot vår, lysere dager og en fantastisk barseltid(håper vi på!), herlig !! :rodmer:

Advarsel: Interiør-babbel:

IKEA ja, hihihi, liker Ikea :lur: Vi har hatt noen runder der i svangerskapet så har vel ordna det meste, det som trengs nå er noen sånne magasinholdere til å ha balder/magasiner i, noen plastbokser/småbokser til å ha i kjøkkenskapene slik at f.eks slike halvåpnete poser kan stå nedi, f.eks en pose med kokosmasse, eller egentlig bare ja - for å få litt system! Lyst på krydderhylle og, men spørs om de har en fin en da ... :opplyser: hmm... også noe blomster og duftlys ja, også har jeg sååå lyst på sånn hvitt lite bord på kjøkkenet, sånn superlite som er beregnet til å ha urter/blomster på, tror de bare er kanskje 30 cm i dybden, fant det ikke på siden til ikea, men det er så fint! og er så kjekt med friske grønne urter på kjøkkenet.. :hjertet: Skulle bare hatt mye større kjøkken.... ;)

Veldig greit å kjøpe esker og sånn til å få litt mer system i sakene, jeg ELSKER å kjøpe esker/bokser/organiseringsmøbler og få ordnen på ting.. det vi har gjort mtp lille prinsesse og hennes klær er at vi har 3 sånne gjennomsiktige esker med lokk vet du(fra ikea), og oppi der kan vi pakke vekk klær etterhvert som hun vokser ut av dem, to av de er allerede nesten fulle med klær som hun ikke kan bruke før hun er rundt 8-9 mnd ( str 80 + og sånn ), så da har jeg lagt det nedi der og skrevet lapp øverst på hvilke str det er osv. Så slipper vi har "unødvendig" mye klær i kommoden hennes, nå ligger det kun klær i 50,56 og 62 tror jeg, resten er vel nedpakka.. og de eskene jeg snakker om står under babysengen(ser det kanskje på det bildet jeg la ut tidligere), tviler på de kan stå der nå vi senker bunnen på sengen, men nå kan de i hvertfall stå der enn så lenge! :) Synes disse er veldig greie til å sortere i. Feks ute i gangen så har vi et stort hvitt garderobeskap, og oppå toppen der har vi tre slike, der legger vi vekk diverse vinterting som votter osv også er det litt annet der også, som noen pakker spylervæske og den slags, mye penere det enn at det bare sto på toppen av skapet før, nå ser man det liksom ikke :lur: ...

De vaniljelysene er også kjempegode!! Liker de, eple, de med rose, og de rød best? eller ja, jeg liker de fleste, husker ikke alle de hadde. Men sparer også de med kanel til høsten ;) Tror jeg liker eple ekstra godt nå som det er vår i luften, men de har noen med frukt og tror jeg? :lur:

Synes også selve bakinga er veldig kjekk, og går jeg inn for å bake for å fryse det ned så spiser jeg gjerne kun en bolle eller to før jeg fryser ned. Men lager jeg fordi jeg fikk sykt lyst på, og fikk suget etter kanelboller så går det ikke like bra ;) ... hihihi! Men mååå virkelig få laget litt å fryst ned, blæ, enda en sånn ting jeg sier jeg skal gjøre også drøyer jeg det... bør gjøre det ila uken tenker jeg! Sånne boller med vaniljekrem i midten og glasur rundt og kokosmasse på, åh, de er såå gode!!!!!! :rodmer:

Vi fikk ikke sett film likevel, men vi tar det vel igjen i dag tenker jeg! Nja, slik jeg husker det så er vel kill buljo sånn ca kun komedie nesten :hoho: ... har du sett Kurt Josef Wagel og sanninga om fjordheksa, eller død snø? Er litt sånne type filmer hvertfall, mener å huske Kill Buljo var super morsom for oss som liker sånn humor.. :hoho:

Helgen har vært grei den, og strikkepinne vondten varte heldigvis kun den ene dagen, og takk for det! Håper du også har hatt en fiiiiiiiinfin helg!! :hjerte:

:klem::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DA HAR VANNET GÅTT, JENTEEEEER!!!!!!!!!! :strix: :strix: :strix:

:danser:

Eller det gikk kl 10.00 i dag, lå faktisk på sofaen inne på KG og skulle akkurat til å oppdatere tippelisten, og tenkte at Favole gjettet jo at fødselen ville starte i dag, så tenkte jeg, ja haha det er jo første tippedato - hadde vært noe det :danse: Også plutselig kjente jeg at det ble vått i trusa, og jeg tenkte med engang at, er det vannet? Så reiste jeg meg og hadde heeeeldigvis kommet meg ut på stuegulvet, vekk fra sofa og tepper og da braker det løs, splæsj, hahaha! Veldig rar følelse, bare rant masse varmt vann ned og man klarer jo ikke stoppe, samboer lå og sov enda så jeg ropte på han at vannet hadde gått og han kom smilende halvløpende ut etterhvert :fnise: ... så, gikk jeg inn på do og fant frem noen store bind og fikk låne boxeren til samboeren. Trodde ikke vannet rente helt til fødselen starter, men det gjør det vist i følge føden( har ringt dem også, og skal ikke gjøre annet enn å vente til riene starter, se til at hun sparker, sjekke at vannet er klart osv ). Og herrregud, ja det renner... 20 min etterpå når jeg skulle reise meg så kom det deeet splæsjet igjen, gjennom to godnattbind( :fnise: ) og jada, heldigvis har jeg hele tiden gått i morgenkåpe så er null krise. Og samboer har fått tørke opp :fnise: ... han bare ler og sier at det hører med :fnise: ... men kommer så mye, nå er det jo noen timer siden kl ti og kommer ganske mye innimellom..

gjett hva jeg har på meg nå da............. :skratte: Lillejentas bleier .... :skratte::skratte:

De bindene gikk det egentlig bare fem minutter så var det gått igjennom så nå må jeg gå løs på babybleier som jeg har i boxeren, hahahaha :fnise:

Uansett - ingen rier enda, men er helt ok for min del at vi har fått noen timer i hvertfall. På den tiden har samboer fått vaska bak komfyren og styrt på med siste rest på kjøkkenet, mens jeg har rydda litt her og der i huset, tatt meg en dusj, til og med fått tid til å barbere legger og det som er, sminket og ordnet meg, ordnet med hundelufting om noe skulle skje nå, og ja. Nå er jeg jammen klar!!! :babyjente: Veldig ok å ha fått tid til å bli så "klar" til det hele. Det fine, som er ganske flaks, er at jeg faktisk føler meg uthvilt i dag, våknet av meg selv(eller tissetrangen) kl 8 i dag tidlig og var lys våken og la meg tidlig i går så det passer veldig greit nå, pluss at SOLA SKINNER!!! :danser: Føler at alt er veldig bra nå! Helt til riene kommer, haha, da er det sikkert ikke så kjekt lenger, men uansett, godt å føle seg helt klar nå.

De sa på føden at vist jeg ikke får rier innen kl 08 imorgen tidlig så skal jeg møte opp der på KK på obs-avd og mener hun sa at de da skulle prøve å sette meg igang. Men håper da for all del jeg kan føde på Storken likevel???? at de evnt setter meg i gang med slik pille og at jeg får være på storken, jeg synes det er kjipt nok å måtte ned på obs, etter jeg var der sist, der var vi IKKE fornøyd med personalet eller noe, virkelig stor negativ forskjell fra der og føden+storken(der var personalet herlig). Får håpe ting starter av seg selv ila dagen eller natten :)

Spennende!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:strix::strix:

Endret av LovelyMonroe
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå lurer jeg på om Favole kommer til å få rett på tippinga siden det er 10.mars hun gjettet, og det er jo i dag! Vist ikke må noen skynde seg å endre tippinga til 11.mars som er imorgen, hihhiihihihhi :fnise:

Endret av LovelyMonroe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi, så spennende! Nå er du ikke langt unna å møte prinsessa di! :hoppe:

Håper riene kommer i løpet av dagen/natta!!

Masse lykke til! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så i Roseduft sin dagbok at vannet ditt har gått, da måtte jeg jo stikke innom her. ;):blomst: Første gangen jeg er her inne, så, hei! :hallo:

Så masse lykke til, dette blir spennende! :jepp::popcorn:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uæææææh så spennende!!! Masse lykke til søte deg :strix: begynte nesten å grine her nå :fnise: Nå er du snart i mål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oioi, så spennende! Nå er du ikke langt unna å møte prinsessa di! :hoppe:

Håper riene kommer i løpet av dagen/natta!!

Masse lykke til! :klem:

Neeei, jeg veeeet! Åååå, det er så ubeskrivelig, NÅ skjer det faktisk!!! Om ikke idag, så skjer det innen to dager regner jeg med!! Iiiik!!! Håper jeg også! :danse:

Takk :hjerte:

Så i Roseduft sin dagbok at vannet ditt har gått, da måtte jeg jo stikke innom her. ;):blomst: Første gangen jeg er her inne, så, hei! :hallo:

Så masse lykke til, dette blir spennende! :jepp::popcorn:

Hihihi, neimen heihei :blomst: Så kjekt at du titter innom! Nå er det spennende her inne... :lur: ... skal oppdatere dere, er vel KG jeg oppdater først til tider, hihihihi !!

Så moro! :danse::danse::hoppendeglad:

:danse: Jaaaaaa!!!!

Uæææææh så spennende!!! Masse lykke til søte deg :strix: begynte nesten å grine her nå :fnise: Nå er du snart i mål!

Hihi, taaaakk snuppa!! :strix: ... gjorde du?? Hihihihi, man blir litt emosjonell på andres vegne, husker nå for noen uker siden når en kollega jeg har hatt god kontakt med fikk sønnen sin, iiiih, det var som om jeg fødte selv! :fnise:

Nå er jeg snart i mål ja, helt ubeskrivelig!! :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det akkurat 7 timer siden vannet gikk ( helledussan, tider går fort!!! ) , og ingen tegn til rier enda... vet ikke hva som er vanlig mtp når riene starter etter vannavgang jeg?? Håper IKKE jeg må bli satt i gang, men nå har jeg jo resten av kvelden + hele natta på meg da, så satser på noe skjer. Kjenner en del murringer, gjort det siste 3 timene kanskje, så det er jo bra! Ellers er vannet klart og fint enda og vi venter bare i spenning... :fnise:

NÅ fikk jeg lyst å bake de skillingsbollene, som gratulasjon til meg selv :lur: hihihi!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, taaaakk snuppa!! :strix: ... gjorde du?? Hihihihi, man blir litt emosjonell på andres vegne, husker nå for noen uker siden når en kollega jeg har hatt god kontakt med fikk sønnen sin, iiiih, det var som om jeg fødte selv! :fnise:

Nå er jeg snart i mål ja, helt ubeskrivelig!! :sjokkert:

Når jeg hører om andre som er i gang med føding blir jeg helt tullete :fnise:

Nå er det akkurat 7 timer siden vannet gikk ( helledussan, tider går fort!!! ) , og ingen tegn til rier enda... vet ikke hva som er vanlig mtp når riene starter etter vannavgang jeg?? Håper IKKE jeg må bli satt i gang, men nå har jeg jo resten av kvelden + hele natta på meg da, så satser på noe skjer. Kjenner en del murringer, gjort det siste 3 timene kanskje, så det er jo bra! Ellers er vannet klart og fint enda og vi venter bare i spenning... :fnise:

NÅ fikk jeg lyst å bake de skillingsbollene, som gratulasjon til meg selv :lur: hihihi!!!

Er ingen fasit på når ting starter dessverre, skulle likt å hatt det. Vannet gikk hos meg 07.30 ca, fikk regelmessige rier fra kl 12, men jordmor regnet ikke med noe skulle skje før neste døgn :P Så feil tok hun :lur: Er vel max tre døgn før vannavgang og til babyen skal være ute? Korriger meg noen om jeg tar feil! Men nå vet du jo at lillesnupp snart er i armene dine :rodmer:

Vet ikke hvor lenge de venter før de begynner med igangsetting, men 18 timer etter vannavgang skal man vel begynne med antibiotika pga infeksjonsfare. Håper murringene tar seg opp og at du kommer i gang av deg selv, det ville jo vært det aller beste :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...