Gå til innhold

LovelyMonroe's spire i magen ♡♡♡


LovelyMonroe

Anbefalte innlegg

Jeg fikk ingen andre alternativer til å få ungen ut. Som Favole sa så MÅ ungen ut innen 3 døgn, hvis ikke blir det ks. Spørs også hva de vil prøve pga infeksjonsfaren. Men får håpe at de gir deg litt tid, de satte meg ikke i gang før 1,5 døgn etter vannet gikk, så ikke sikkert at de gir deg pilla med en gang.

Så nå vet vi at senest den 13. mars er du mamma :rodmer:

Hihi, nå gikk det opp for meg, når du sier det, shiiiit, innen 13.mars liksom... eller innen 14 kanskje! syyykt :bolledeig::bolledeig: ......

Haha, jeg tipper herved 11. mars! :)

Muhahahah, der fikk du sjangsen! Hihihi, skal sette deg opp :jepp: Håper selv det blir 11 :fnise: ...

Alle må tippe senest 13. mars nå :fnise: Jeg tipper og den 11 ;) Uten igangsettelse!

Hihihiihhih :fnise: Ja, det er jo faktisk sant, så alle andre etter 13 er jo ikke vits, egentlig.. men du tippet jo 14 i utgangspunktet da Yesterday, så du var nær ;) .. og kommer hun den 13 og ingen har tippa 12, så er du nærmest, tihihihi :lur: Håper også jeg slipper igangsettelse!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er så spennende, har du fått rier enda? ;) Her må det oppdateres fortløpende :P

Om du må settes i gang får du neppe vært på Storken, siden det skal være 100% naturlig slik som jeg har skjønt det. Alt som krever medisinsk "innblanding" skal vel skje på ordinær fødeavdeling. Skjønner at du helst vil være på Storken siden du har gode erfaringer derfra, og håper du får være der, men det er nok helt sikkert en god jordmor som vil ta vare på deg om du må være på ordinær fødeavd. :)

Det er helt sant Favole, de var trosalt veldig hyggelige og snille på Føden, god erfaring derfra sånnsett, er bare "minnene" fra all den tiden og sprøyte og tjohei, ledninger osv jeg ikke liker. MEN de er snille der og vi får ta det som det kommer! :) Så også de hadde et sånn badekar der inne på et sånt rom, sååå da er mulighetene der hvertfall for det :) ..

Nopp, null rier. Men kjenner murringer i ryggen nå, sååå... :lur: Men nå skal jeg lage sushi og spise + bake boller, så får vi se hva som skjer, KG oppdateres fortløpende, jess jess ;) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt sant Favole, de var trosalt veldig hyggelige og snille på Føden, god erfaring derfra sånnsett, er bare "minnene" fra all den tiden og sprøyte og tjohei, ledninger osv jeg ikke liker. MEN de er snille der og vi får ta det som det kommer! :) Så også de hadde et sånn badekar der inne på et sånt rom, sååå da er mulighetene der hvertfall for det :) ..

Nopp, null rier. Men kjenner murringer i ryggen nå, sååå... :lur: Men nå skal jeg lage sushi og spise + bake boller, så får vi se hva som skjer, KG oppdateres fortløpende, jess jess ;) ;)

Uansett hvor du føder, så tror jeg nok at det vil gå helt fint. Som regel gjør det jo det :) Og er du på føden vet du at du slipper å flyttes på dersom det blir behov for smertestillende osv. for eksempel.

Håper sushi og boller setter igang litt ekspressføding slik at du rekker det før midnatt ;) Men da kan det kanskje bli litt heftig, så 11. mars er jo en fantastisk dato å bli født på tenker jeg! Kos dere masse og slapp av det du kan, tro meg du vil trenge kreftene når alvoret kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk masse kynnere av å kna deigen når jeg bakte horn i uke 30-noe. Så kna for harde livet :P

Jeg trur og at det vil gå fint må føde uansett hvor :) Husk at langt fra alle sykehus har avdelinger som Storken. Hvor jeg fødte, et stort sykehus, så er det bare ei fødestue som er som Storken, og det er førstemann til mølla om å få det. Dagen jeg fødte var det så mange fødende at hun ene i barselgruppa mi, som fødte samme dagen, fødte på et kontor, gikk bra det og! Og ei jeg vet om fødte på badet hjemme mens mannen tok i mot babye, gikk bra det og ;) Klart man drømmer om en rolig og romantisk fødsel, men det aller viktigste er atdet går bra og at man ikke blir traumatisert :)

Endret av Yesterday
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru_Hestehov

Har ikke skrevet her på en stund, men jeg følger med og heier på deg.

Kjempe spennende at du snart får hilse på, litt sjalu her også, men samtidig er det helt greit for min del å vente litt til.

Håpet iallefall du får ei god natt, litt hvile først og så rier! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg såååå spent på om du har blitt mamma! :)

Håper det startet i går kveld/natt og at du enten er i fødsel eller vel overstått :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg blitt mamma til verdens vakreste og mest perfekte lille prinsesse!!!!!!!!!! :strix:

Skal skrive mer her inne, men er så "opphengt" i andre ting så tar det i kveld eller imorgen!

Fødselen gikk bra, det var nesten styrtfødsel dog... Fikk PANG rier kl 07 i dag tidlig, helt sinnsyke rier og press så ambulansen kunne vi ikke unngå, kl 08 var vi på KK (Føden), og pressrier var startet i det vi parkerte med KK, en time senere kl 09:01 var hun ute, to timer fra første rie. Ingen spes komplikasjoner eller igangsetting(som dere sikkert skjønte), og fikk jo ikke tid til "noe" fordi alt skjedde PANG.

Nå er jeg lykkelig mamma, herregud for en følelse!!!!!!!!!!!!! :hjerte: :hjerte: :hjerte:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy! Har sniklest i dagboken din en stund nå, på tide å legge igjen et spor. Gratulerer så masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med prinsessa! :hoppendeglad:

Det må ha vært kjempeintenst når det gikk så fort!

Kooos dere med snuppa og så gleder jeg meg til å høre mer etter hvert! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GRATULERER!!

Gleder meg til å høre hele historien! Så koselig at du har blitt mamma!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...