Gå til innhold

Tarot for single (august)

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Mente to kort til samme spørsmål som i at begge disse to kortene var til meg :) Men ikke noe problem altså, skjønner at det blir litt vanskelig å holde orden når det er masse forskjellige folk over alt :)

Vel, du får ta det kortet du like best. Uanset, begge er fra den store arcana og snakker om en forening av to motpoler, men om på forskjellige plan.

Endret av Gjest
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil det fortsette å gå bra for meg og kjæresten min?

• Liker 2
Skrevet

Vil det fortsette å gå bra for meg og kjæresten min?

2/Beger.

37.jpg

Vel vennen, bildet taler for seg selv ikke sant?

• Liker 2
Skrevet

Da kikker jeg bakover og ser om det er noen som ikke har fått kort.

• Liker 1
Skrevet

Vel, du får ta det kortet du like best. Uanset, begge er fra den store arcana og snakker om en forening av to motpoler, men om på forskjellige plan.

Da velger jeg nummer 1 :fnise:

Men ser jo at de ikke er helt motstridende heller da. Takk for tiden din hvert fal :)

Skrevet

7/Beger.

42.jpg

Niks, fyren din er fornøyd med tingenes tilstand. Beklager.

Takk for svar. :) Var nok det jeg trodde han var.

Skrevet

2/Beger.

37.jpg

Vel vennen, bildet taler for seg selv ikke sant?

Takk, Gjest :laugh:

• Liker 2
Skrevet

Vil jeg forelske meg iløpet av 2013?

Her ble det vanskelig pga jeg har ikke sett nicket ditt før og visualisering over hva slags person du er ble tøft, men jeg gjør et forsøk, trekker et kort og det blir.

Begerkongen.

49.jpg

Jo, du blir. Håper du liker slike Artsy fartsy typer, for det er hva den her mannen er. Hvor seriøs i "kunsten" sin han er, skal jeg ikke si noe om (siden jeg finner slike fyrer helt utrolig irriterende),men han er sexy og trivelig og noen ganger er det alt man trenger. Uansett lykke til.

Skrevet

Da velger jeg nummer 1 :fnise:

Men ser jo at de ikke er helt motstridende heller da. Takk for tiden din hvert fal :)

Det var trivelig ja.

• Liker 1
Skrevet

Når vil jeg treffe en kjæreste? Er det en jeg kjenner allerede, gammel bekjent truffet på nettet, kollega eller en helt annen?

Sverdesset.

50.jpg

Om det blir en kjæreste eller ikke, vet jeg ikke. Men du vil treffe noen når vinteren kommer. En sylskarp fyr som ikke har tålmodighet med sinker. Lykke til.

Skrevet

Da kikker jeg bakover og ser om det er noen som ikke har fått kort.

Jeg har ikke!

Skrevet

Kommer meg og han jeg snakker med på nettet til å holde sammen?

Tårnet.

16.jpg

hmm, ser ut som at all kommunikasjon mellom dere vil ende brått. Beklager.

Skrevet

Kommer jeg til å finne en mann iløpet av året?

AnonymBruker
Skrevet

Dere er alle sammen klare over at dette bare er tull, ikke sant? Det er større sjanse for at det et sted i universet finnes en egen planet med flyvende griser enn det er for at noe som helst av alt det Gjest slenger ut av seg slår til.

Anonymous poster hash: 78c6d...f17
  • Liker 2
Skrevet

Kommer jeg til å finne en mann iløpet av året?

Den Hengte Mann.

12.jpg

Ja, han henger og venter på deg. Lykke til.

Skrevet

Dere er alle sammen klare over at dette bare er tull, ikke sant? Det er større sjanse for at det et sted i universet finnes en egen planet med flyvende griser enn det er for at noe som helst av alt det Gjest slenger ut av seg slår til.

Tar du ikke det her litt vel alvorlig?

• Liker 4
Skrevet

Det kan godt hende, men la nå folk få ha det litt morsomt en regntung tirsdagskveld :)

• Liker 7
Gjest Anastasia
Skrevet

Kommer jeg noen gang til å bli gift og få barn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...