Gå til innhold

Tarot for single (august)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kommer det til å bli noe mer mellom meg og han jeg liker?

Keiserinnen.

3.jpg

Ja da, men du må jobbe hurtig, nu mens det fremdeles er sommer. Lykke til.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

4/Sverd.

53.jpg

Beklager, den damen du er forelsket i/blir forelsket i, er sliten for tiden og vil tilbringe førjulsvinteren foran ildstedet. Frykt dog ikke, det er full fyr på peisen, hun trenger bare å hvile og konsentrere seg om seg selv. Lykke til.

Gjelder menn også? Jeg er jo hetero. :P

Anonymous poster hash: 7c494...217

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

.

Endret av Mortem
Skrevet

Er han faktisk interessert, eller er det bare vennskapelig flørting?

7/mynter.

70.jpg

Han er interessert i deg, men føler at du ikke tar oppmerksomheten alvorlig. Se på bildet og se hvor sliten han er da. Du blir rett og slett bare nødt til å vise ham at du vil noe mer med ham. Lykke til.

• Liker 1
Skrevet

Finnes det ikke noe lignende samfunn i Bergen?

Ikke som jeg vet om. Jaja, om det er der han er får jeg håpe vi møtes via andre interesser! :)

Skrevet

Hvordan vil det gå med besøket jeg får fra Frankrike en uke? Si fra om du trenger tilleggsinfo.

Skrevet

Gjelder menn også? Jeg er jo hetero. :P

Anonymous poster hash: 7c494...217

Vel, det står ikke hva slags kjønn du er under avataren din, som du også forresten mangler. Uansett den gjelder deg.

Skrevet

Når møter jeg på kjærligheten? :)

Begerknekten.

47.jpg

Virker som at du har noen i kikkerten, du må kommunisere at du liker henne og så er det mye godt gjort at det blir en relasjon her. Husk på å gjøre det på en søt måte. Lykke til.

Skrevet

vil jeg bli forelsket og få forelskelsen gjengjeldt iløpet av 2013?

Skrevet

Hvordan vil det gå med besøket jeg får fra Frankrike en uke? Si fra om du trenger tilleggsinfo.

Myntdronningen.

76.jpg

Det vil gå kjempebra, de vil mene du er en perfekt vertinne.

Skrevet

7/Mynter.

70.jpg

Beklager, ikke sånn uten videre. Det er ikke helt på bærtur at det blir noe mellom dere, men du må jobbe mer med det. Lykke til.

H

Åh, får vel sette inn et lite støt da :)

• Liker 1
Skrevet

7/mynter.

70.jpg

Han er interessert i deg, men føler at du ikke tar oppmerksomheten alvorlig. Se på bildet og se hvor sliten han er da. Du blir rett og slett bare nødt til å vise ham at du vil noe mer med ham. Lykke til.

Åå, jeg håper sånn du har rett! Jeg har alltid hatt sansen for ham, men tenkt at han ikke overhodet er interessert i meg. Men i det siste har han begynt å flørte på en måte jeg egentlig bare har avskrevet som tøysing. Men da satser jeg på å flørte litt bedre tilbake ;)

• Liker 1
Skrevet

Vil jeg ende opp med eksen igjen, han nye, eller i kloster?

Gjest Clavel
Skrevet

Dommen.

20.jpg

Beklager, det blir ikke noe dypere forhold enn det dere har nå, en venninne vil snart snakke deg til vettet, du vil lytte; vurdere hva hun sier for og i mot og finne ut av og holde ting der det er. Uansett, lykke til.

Takk :) ikke et helt overraskende svar.. men skulle gjerne stilt et oppfølgingsspørsmål, hehe

Skrevet (endret)

-

Endret av Linno
Skrevet

vil jeg bli forelsket og få forelskelsen gjengjeldt iløpet av 2013?

7/Beger.

42.jpg

Beklager, det vil bare koke bort i kålen pga for mange krav.

Skrevet

Vil jeg ende opp med eksen igjen, han nye, eller i kloster?

43.jpg

Ingen av alternativene. Du vil bli skitlei etterhvert og snu ryggen til dem og gå og søke etter en ny. Lykke til.

Skrevet

Vil jeg forelske meg iløpet av 2013?

Hmm, deg har jeg ikke en gang sett før.

• Liker 1
Skrevet

Vil det bli noe med mannen jeg møtte først, eller han jeg møtte sist?

Myntkongen.

77.jpg

Den mest voksne og avbalanserte av dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...