Silvermist Skrevet 6. august 2013 #41 Skrevet 6. august 2013 Myntdronningen. Det vil gå kjempebra, de vil mene du er en perfekt vertinne. Åh, så hyggelig. Det er bare én som kommer, en mann Blir det kjærlighet av det?
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2013 #42 Skrevet 6. august 2013 Åh, så hyggelig. Det er bare én som kommer, en mann Blir det kjærlighet av det? Bare et kort pr bruker.
Visitor Skrevet 6. august 2013 #43 Skrevet 6. august 2013 (endret) Når vil jeg treffe en kjæreste? Er det en jeg kjenner allerede, gammel bekjent truffet på nettet, kollega eller en helt annen? Endret 6. august 2013 av Visitor
Silvermist Skrevet 6. august 2013 #44 Skrevet 6. august 2013 Bare et kort pr bruker. Wups..hehe. Men jeg satser på at det blir bra, magefølelsen er god, spår litt med den jeg
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2013 #45 Skrevet 6. august 2013 Når vil jeg treffe en kjæreste? Er det en jeg kjenner allerede, gammel bekjent truffet på nettet, kollega eller en helt annen? Hmm, du også helt ny...
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2013 #46 Skrevet 6. august 2013 Wups..hehe. Men jeg satser på at det blir bra, magefølelsen er god, spår litt med den jeg E oui. 1
Nettinettet Skrevet 6. august 2013 #47 Skrevet 6. august 2013 (endret) Takk ikke et helt overraskende svar.. men skulle gjerne stilt et oppfølgingsspørsmål, hehe hehe da er vi to...! :D Altså på min spådom ikke på din.. hehe men får bare vente i spenning og se når den rette dukker opp.. *gleder meg* Endret 6. august 2013 av Nettinettet
Yme Skrevet 6. august 2013 #48 Skrevet 6. august 2013 Ta en runde som ikke er om kjærlighet neste gang da Jeg skal være snill og ikke spore av, så da lurer jeg på om jeg kommer til å møte en dame jeg er bra kompatibel med snart... Blei litt standard og kjedelig spørsmål, men det ordner seg! Hehehe
dinmening Skrevet 6. august 2013 #49 Skrevet 6. august 2013 Kommer meg og han jeg snakker med på nettet til å holde sammen?
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2013 #50 Skrevet 6. august 2013 Ta en runde som ikke er om kjærlighet neste gang da Jeg skal være snill og ikke spore av, så da lurer jeg på om jeg kommer til å møte en dame jeg er bra kompatibel med snart... Blei litt standard og kjedelig spørsmål, men det ordner seg! Hehehe Ikke for å kverulere, men er det et spørsmål her?
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2013 #52 Skrevet 6. august 2013 Åh, så hyggelig. Det er bare én som kommer, en mann Blir det kjærlighet av det? hehe da er vi to...! :D Altså på min spådom ikke på din.. hehe men får bare vente i spenning og se når den rette dukker opp.. *gleder meg* Skal ta de etterhvert, fordi de her nickene som jeg aldri har sett før og som har få innleggstall, irriterer meg. 3
Yme Skrevet 6. august 2013 #53 Skrevet 6. august 2013 Ikke for å kverulere, men er det et spørsmål her? Her! "så da lurer jeg på om jeg kommer til å møte en dame jeg er bra kompatibel med snart"
Cpl Nobby Nobbs. Skrevet 6. august 2013 #54 Skrevet 6. august 2013 Eneboeren. Ja, hun driver og søker etter deg. Mørk og pen og åndelig av seg. Ikke så langt fra det jeg ser etter heller, selv om jeg selv er ca like åndelig som Hermann Göring (Uten noen sammenligning forøvrig).
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2013 #55 Skrevet 6. august 2013 Åh, så hyggelig. Det er bare én som kommer, en mann Blir det kjærlighet av det? Ti mynter. Ja, ekteskap og hele pakken. Den her fyren ser også til å sitte meget godt i det, siden dette kortet snakker om arv og ikke så rent lite, men om arv av typen som man lar gå til neste generasjon i stedet for å bruke det opp. dvs gamle penger. 2
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2013 #56 Skrevet 6. august 2013 Her! "så da lurer jeg på om jeg kommer til å møte en dame jeg er bra kompatibel med snart" Magikeren. Hmm, jo, men du vil ikke være helt sikker på om hun er seriøs eller om hun er full av fanden, spøkefugl det her og av typen ressurssterk og med en "ute av boksen"-tankegang.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #57 Skrevet 6. august 2013 Så man må være aktiv her på forumet for å få svar? Hvorfor det? Sånn at du kan gå inn på profilen dems å sjekke hva de interesserer seg i og lignende? Svarene du gir til folk, er jo like lette som jeg skulle gjort det sjøl Anonymous poster hash: c5a42...ab4
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2013 #58 Skrevet 6. august 2013 Ikke så langt fra det jeg ser etter heller, selv om jeg selv er ca like åndelig som Hermann Göring (Uten noen sammenligning forøvrig). Like presis hva du trenger den damen da.
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2013 #60 Skrevet 6. august 2013 Så man må være aktiv her på forumet for å få svar? Hvorfor det? Sånn at du kan gå inn på profilen dems å sjekke hva de interesserer seg i og lignende? Svarene du gir til folk, er jo like lette som jeg skulle gjort det sjøl Anonymous poster hash: c5a42...ab4 Så hvorfor gjør du det ikke selv? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå