Gjest Clavel Skrevet 6. august 2013 #101 Skrevet 6. august 2013 Om et er plass til et spørsmål til fra meg og ; kommer jeg til å havne i et langvarig forhold en gang igjen, og er det i såfall med noen jeg kjenner nå?
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #102 Skrevet 6. august 2013 Nei, bare urettferdig for de andre Anonymous poster hash: 7c494...217
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2013 #103 Skrevet 6. august 2013 Hvortid kommer jeg og drømmemannen til å bli samboere? 2/Beger. Ja, hvis dere allerede er ilag og du tar initiativ til å snakke om saken. Lykke til.
Anje Skrevet 6. august 2013 #104 Skrevet 6. august 2013 Kommer jeg og min "mer enn venn" i fremtiden til å bli seriøse med familie og slikt?
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2013 #105 Skrevet 6. august 2013 Kommer jeg og han jeg liker til å bli sammen i framtiden? Fikke du kort å side 1?
Cookiemonster Skrevet 6. august 2013 #106 Skrevet 6. august 2013 Kommer jeg til å få meg kjæreste snart? Og er det evnt en jeg kjenner fra før ? :-)
Gjest NerdMedSverd Skrevet 6. august 2013 #107 Skrevet 6. august 2013 Treffer jeg noen på mitt nye studie?
dinmening Skrevet 6. august 2013 #108 Skrevet 6. august 2013 Fikke du kort å side 1? Nei, det er ikke meg.
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2013 #109 Skrevet 6. august 2013 Nei, bare urettferdig for de andre Anonymous poster hash: 7c494...217 Nei, Netti og silver er definert som nettkompiser av meg. 2
Gjest_idag Skrevet 6. august 2013 #110 Skrevet 6. august 2013 Nicket ditt gjør meg litt irritert, så du får ikke kort. Beklager. Til informasjon så har jeg hatt det samme nicket siden jeg meldte meg inn her, men helt ok.
Heisanndu Skrevet 6. august 2013 #111 Skrevet 6. august 2013 Dersom du er her ennå, kan du si noe om min framtid? Vil jeg møte noen snart eller har han vist seg allerede?
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2013 #112 Skrevet 6. august 2013 Treffer jeg noen på mitt nye studie? Myntknekten. Ja, det vil du. Håper du ikke har et problem med håndtverkere. Lykke til.
-Artemis Skrevet 6. august 2013 #113 Skrevet 6. august 2013 Elskerne. Ekteskap er da steikefin, la meg være den første til å gratulere. Lykke til. Glade på dine vegne. Måtehold. Kommer til å gå veldig bra så lenge begge to forstår at de må få det til å gå. Forstå meg på den måten at det ikke blir en person som blir bakkemannskap hjemme og den andre mer som en hotellgjest. Lykke til. Mente to kort til samme spørsmål som i at begge disse to kortene var til meg Men ikke noe problem altså, skjønner at det blir litt vanskelig å holde orden når det er masse forskjellige folk over alt
Kattefot Skrevet 6. august 2013 #114 Skrevet 6. august 2013 Er ikke den mest aktive brukeren her inne, men hvis jeg får lov til å stille et spørsmål: kommer jeg til å finne ekte, gjensidig kjærlighet?
lykketroll:) Skrevet 6. august 2013 #115 Skrevet 6. august 2013 Ok, men da er det en hindring du må over. Interessant! Tror jeg tolker det mot at det fortsatt er meg selv som er hindringen. Skal prøve å hoppe mer i ting uten å tenke så mye. Takk igjen! :)
Antique Skrevet 6. august 2013 #116 Skrevet 6. august 2013 Kommer jeg til å ha en greie igjen med han jeg er litt betatt av?
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2013 #117 Skrevet 6. august 2013 Om et er plass til et spørsmål til fra meg og ; kommer jeg til å havne i et langvarig forhold en gang igjen, og er det i såfall med noen jeg kjenner nå? Du får enda et kort pga jeg liker avataren din. Myntesset. Det vil du, men det er en helt ny fyr og noe helt annet enn det du ellers er vant med. Den her mannen er noen år eldre enn deg, men ikke satt på noe som helst vis, etablert og trygg på seg selv, glad i livets goder. Av typen som kan tjene penger på å selge gråstein. Lykke til. 1
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2013 #118 Skrevet 6. august 2013 Kommer jeg og min "mer enn venn" i fremtiden til å bli seriøse med familie og slikt? 7/Beger. Niks, fyren din er fornøyd med tingenes tilstand. Beklager.
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2013 #119 Skrevet 6. august 2013 Kommer jeg til å få meg kjæreste snart? Og er det evnt en jeg kjenner fra før ? :-) Stavkongen. Hvis du kjenner en karismatisk "rockestjerne" aktiv fyr fra før, så er det ham. Lykke til.
Gjest Clavel Skrevet 6. august 2013 #120 Skrevet 6. august 2013 Du får enda et kort pga jeg liker avataren din. Myntesset. Det vil du, men det er en helt ny fyr og noe helt annet enn det du ellers er vant med. Den her mannen er noen år eldre enn deg, men ikke satt på noe som helst vis, ablert og trygg på seg selv, glad i livets goder. Av typen som kan tjene penger på å selge gråstein. Lykke til. Takk! Så hyggelig. og dette hørtes jo bra ut da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå