Gå til innhold

Tarot for single (august)

Fremhevede innlegg

Gjest Clavel
Skrevet

Om et er plass til et spørsmål til fra meg og ; kommer jeg til å havne i et langvarig forhold en gang igjen, og er det i såfall med noen jeg kjenner nå?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, bare urettferdig for de andre ;)

Anonymous poster hash: 7c494...217
Skrevet

Hvortid kommer jeg og drømmemannen til å bli samboere? :)

2/Beger.

65.jpg

Ja, hvis dere allerede er ilag og du tar initiativ til å snakke om saken. Lykke til.

Skrevet

Kommer jeg og min "mer enn venn" i fremtiden til å bli seriøse med familie og slikt?

Skrevet

Kommer jeg og han jeg liker til å bli sammen i framtiden?

Fikke du kort å side 1?

Skrevet

Kommer jeg til å få meg kjæreste snart?

Og er det evnt en jeg kjenner fra før ?

:-)

Gjest NerdMedSverd
Skrevet

Treffer jeg noen på mitt nye studie?

Skrevet

Fikke du kort å side 1?

Nei, det er ikke meg. :)

Skrevet

Nei, bare urettferdig for de andre ;)

Anonymous poster hash: 7c494...217

Nei, Netti og silver er definert som nettkompiser av meg.

• Liker 2
Skrevet

Nicket ditt gjør meg litt irritert, så du får ikke kort. Beklager.

Til informasjon så har jeg hatt det samme nicket siden jeg meldte meg inn her, men helt ok.

Skrevet

Dersom du er her ennå, kan du si noe om min framtid? Vil jeg møte noen snart eller har han vist seg allerede?

Skrevet

Treffer jeg noen på mitt nye studie?

Myntknekten.

75.jpg

Ja, det vil du. Håper du ikke har et problem med håndtverkere. Lykke til.

Skrevet

Elskerne.

6.jpg

Ekteskap er da steikefin, la meg være den første til å gratulere. Lykke til. Glade på dine vegne.

Måtehold.

14.jpg

Kommer til å gå veldig bra så lenge begge to forstår at de må få det til å gå. Forstå meg på den måten at det ikke blir en person som blir bakkemannskap hjemme og den andre mer som en hotellgjest. Lykke til.

Mente to kort til samme spørsmål som i at begge disse to kortene var til meg :) Men ikke noe problem altså, skjønner at det blir litt vanskelig å holde orden når det er masse forskjellige folk over alt :)

Skrevet

Er ikke den mest aktive brukeren her inne, men hvis jeg får lov til å stille et spørsmål: kommer jeg til å finne ekte, gjensidig kjærlighet?

Skrevet

Ok, men da er det en hindring du må over.

Interessant! Tror jeg tolker det mot at det fortsatt er meg selv som er hindringen. Skal prøve å hoppe mer i ting uten å tenke så mye. Takk igjen! :) :)

Skrevet

Kommer jeg til å ha en greie igjen med han jeg er litt betatt av?

Skrevet

Om et er plass til et spørsmål til fra meg og ; kommer jeg til å havne i et langvarig forhold en gang igjen, og er det i såfall med noen jeg kjenner nå?

Du får enda et kort pga jeg liker avataren din. ;)

Myntesset.

64.jpg

Det vil du, men det er en helt ny fyr og noe helt annet enn det du ellers er vant med. Den her mannen er noen år eldre enn deg, men ikke satt på noe som helst vis, etablert og trygg på seg selv, glad i livets goder. Av typen som kan tjene penger på å selge gråstein. Lykke til.

• Liker 1
Skrevet

Kommer jeg og min "mer enn venn" i fremtiden til å bli seriøse med familie og slikt?

7/Beger.

42.jpg

Niks, fyren din er fornøyd med tingenes tilstand. Beklager.

Skrevet

Kommer jeg til å få meg kjæreste snart?

Og er det evnt en jeg kjenner fra før ?

:-)

Stavkongen.

35.jpg

Hvis du kjenner en karismatisk "rockestjerne" aktiv fyr fra før, så er det ham. Lykke til.

Gjest Clavel
Skrevet

Du får enda et kort pga jeg liker avataren din. ;)

Myntesset.

64.jpg

Det vil du, men det er en helt ny fyr og noe helt annet enn det du ellers er vant med. Den her mannen er noen år eldre enn deg, men ikke satt på noe som helst vis, ablert og trygg på seg selv, glad i livets goder. Av typen som kan tjene penger på å selge gråstein. Lykke til.

Takk! :) Så hyggelig. og dette hørtes jo bra ut da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...