LittDiva Skrevet 6. august 2013 #161 Skrevet 6. august 2013 Stjernen. Ja, det her blir bra. Du må bare være litt tålmodig. Lykke til. Takker og bukker , You made my evening
kaktusfruen Skrevet 6. august 2013 #162 Skrevet 6. august 2013 Vil min nye jobb bidra positivt (les:møte en potensiell) eller negativt (les: stjele all min fritid) til jakten på kjæreste? Så fint av deg å gjøre dette!
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2013 #163 Skrevet 6. august 2013 Kommer jeg noen sinne til å møte og bli sammen med en BRA fyr??? 3/Staver. Ja det kan du, men du må være villig til å snu ryggen til alle fyrene du kjenner fra før, oppsøke nye steder for å bli kjent med fyrer. Fordi det er litt opp til en selv også, det er viktig å ikke være et offer i det hele, men en aktør. Lykke til. 2
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2013 #164 Skrevet 6. august 2013 Å herregud! Spot on! Og takk for at du låg kort for meg!! He, he, he. vær så god vennen.
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 6. august 2013 #165 Skrevet 6. august 2013 Eg slenger på eit til. ( Ikkje for å vera grådig, men om du har tid ) Blir familien større?
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2013 #166 Skrevet 6. august 2013 Vil min nye jobb bidra positivt (les:møte en potensiell) eller negativt (les: stjele all min fritid) til jakten på kjæreste? Så fint av deg å gjøre dette! Paven. Hot for Teacher... Tror du skal holde kjærlighetslivet ditt utenfor den proffesjonelle sfæren pga etiske regler. Lykke til.
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2013 #167 Skrevet 6. august 2013 Eg slenger på eit til. ( Ikkje for å vera grådig, men om du har tid ) Blir familien større? Keiserinnen. He, he, he, he, kortet beskriver akkurat hva som skal skje. Her er du ca 5 mnd gravid til neste sommer (spår jeg). 1
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 6. august 2013 #168 Skrevet 6. august 2013 Keiserinnen. He, he, he, he, kortet beskriver akkurat hva som skal skje. Her er du ca 5 mnd gravid til neste sommer (spår jeg). HIHIH, det var eksakt. Lover å gje deg tilbakemld om det skjer! Tusen takk, Gjest!!
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2013 #169 Skrevet 6. august 2013 HIHIH, det var eksakt. Lover å gje deg tilbakemld om det skjer! Tusen takk, Gjest!! Høres ut som en avtale, vennen.
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2013 #170 Skrevet 6. august 2013 Da skal jeg gå bakover og sjekke de som ikke har fått kort.
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2013 #171 Skrevet 6. august 2013 Kommer jeg til å finne en kjæreste før året er omme som jeg vil være fortrolig til å slå meg til ro med? Sverdpasjen. Beklager.
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2013 #172 Skrevet 6. august 2013 Tror du har hoppet over meg Spørsmålet var?
momo Skrevet 6. august 2013 #174 Skrevet 6. august 2013 Når får jeg meg kjæreste? Supert at du gjør dette!
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2013 #175 Skrevet 6. august 2013 Når får jeg meg kjæreste? Supert at du gjør dette! Verden. Ved årets slutt. Lykke til.
Heisanndu Skrevet 6. august 2013 #176 Skrevet 6. august 2013 Dersom du er her ennå, kan du si noe om min framtid? Vil jeg møte noen snart eller har han vist seg allerede? Dette var mitt:) Takk for du spør etter!
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 6. august 2013 #178 Skrevet 6. august 2013 Sidan du framleis sit her: Blir eg gift?
kaktusfruen Skrevet 6. august 2013 #179 Skrevet 6. august 2013 Paven. Hot for Teacher... Tror du skal holde kjærlighetslivet ditt utenfor den proffesjonelle sfæren pga etiske regler. Lykke til. Hehe. Høres ut som et godt råd, så da får jeg prøve å lete etter den rette et annet sted enn på jobb Tusen takk, du er rå!
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2013 #180 Skrevet 6. august 2013 Hehe. Høres ut som et godt råd, så da får jeg prøve å lete etter den rette et annet sted enn på jobb Tusen takk, du er rå! He, he, he, takk for det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå