Gå til innhold

Tarot for single (august)

Fremhevede innlegg

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Får vi hus/leilighet der vi ønsker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Magiker, da tenker jeg på heks :P

Alle veit at hekser er slemme!

Skrevet

Vil det utvikle seg til noe mer mellom meg og eksen?

Døden.

13.jpg

Du bør legge det projektet død. Tenkt som den skuespilleren som er på bildet og er tatt ut av en scene ut av Hamlet, "poor horatio, I knew him so well.

• Liker 2
Skrevet

Alle veit at hekser er slemme!

Iiikke alle heksene ;)

Skrevet

Er han som henger og venter på meg en jeg kjenner??

Skrevet

Hei!

Jeg lurer på om jeg kommer til å møte kjærligheten snart?

Skjebnehjulet.

10.jpg

Ja, men du må være rett dame til rett tid, til rett sted. Ting vil skje i løpet av 90 dager, hold meg underettet.

Skrevet

Så spennende tråd, elsker tarotkort!

Blir jeg gift med en jeg kjenner? Får jeg noen gang barn?

*Spent*

Skrevet

Ikke helt det jeg ville høre. Men takk :-)

Skrevet

Blir det noe love på meg snart?

Skrevet

De her brukerne uten seriøse innleggsantall virker useriøse for meg. Noen av dem er antageligvis de som går til åtak på meg under AB-funksjonen.

• Liker 3
Skrevet

Pinadø Vex. La meg trekke et kort for hvordan det går. Jeg spør:

Vis meg hva som skjer hvis Vex spør den her kollegaen.

Stavdronningen.

34.jpg

Håpe du kain lessa trøndersk fordi æg e bættermæ dritings no. Du gir han en beskjed, han tar den te etteretning, og det blir aksjon. Mang vil ha nåkka å sei, my rykta som flyg me greien bakom der. Du ska bærre væra rolig, fer du har itj gjort nåkka gæli. Gi blanke i dæm som lægg sæg opp i alt. Dæm e aller fornøyd, det som e vektig her e at du blir det. Dæm e ræiddj, du e itj. Du har eitj liv og levva, som Åge søng om. Åge e itj nå løgnar. Løkke te.

Ja jeg forstår trøndersk ganske godt. Håper alt går bra. Takk for hjelpen.

Skrevet

Ja jeg forstår trøndersk ganske godt. Håper alt går bra. Takk for hjelpen.

De va triveli ja!!

Skrevet

De her brukerne uten seriøse innleggsantall virker useriøse for meg. Noen av dem er antageligvis de som går til åtak på meg under AB-funksjonen.

Det var nå temmelig forutinntatt synes jeg. Jeg for min del har ikke vert her så lenge, og ytrer meg ikke hvis jeg ikke synes jeg har noe fornuftig å si. Har for øvrig sansen for din direkte stil, og har ryggrad til å stå for det jeg sier uten å skjule meg bak AB.

• Liker 1
Skrevet

Skjebnehjulet.

10.jpg

Ja, men du må være rett dame til rett tid, til rett sted. Ting vil skje i løpet av 90 dager, hold meg underettet.

Spennende! Får prøve å være overalt ;) Skal holde deg oppdatert!

Skrevet

Det var nå temmelig forutinntatt synes jeg. Jeg for min del har ikke vert her så lenge, og ytrer meg ikke hvis jeg ikke synes jeg har noe fornuftig å si. Har for øvrig sansen for din direkte stil, og har ryggrad til å stå for det jeg sier uten å skjule meg bak AB.

Trivelig sagt.

Skrevet

Bare litt desperat og utålmodig etter LOVE her :)

Skrevet

Blir det noe love på meg snart?

Keiserinnen.

3.jpg

Du er i en fruktbar sommer når det kommer til å la ting skje på ditt initiativ, så hvis det er en person der som du vil ha oppmerksomhet fra, så krev det nu. ;)

Skrevet

Bare litt desperat og utålmodig etter LOVE her :)

Du har fått kort, deg er det ikke synd på.

Skrevet

Får vi hus/leilighet der vi ønsker?

10/mynter

73.jpg

Dere har allerede hus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...