Severus Skrevet 6. august 2013 #241 Skrevet 6. august 2013 Jeg synes gjest er tøff som tør å si det hun mener, jeg prøvde det med den forrige brukeren min å ble utestengt og mobbet. 3
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2013 #242 Skrevet 6. august 2013 Jeg synes gjest er tøff som tør å si det hun mener, jeg prøvde det med den forrige brukeren min å ble utestengt og mobbet. Her sier jeg ikke hva jeg mener. Kortet forteller meg alt.
Eau de perfume Skrevet 6. august 2013 #245 Skrevet 6. august 2013 Kan jeg stole på han jeg er interesert i og snart skal besøke?
den grønnkledde Skrevet 6. august 2013 #246 Skrevet 6. august 2013 Keiserinnen. Du er i en fruktbar sommer når det kommer til å la ting skje på ditt initiativ, så hvis det er en person der som du vil ha oppmerksomhet fra, så krev det nu. Hm... Ingen i kikkerten p.t., men får holde øynene åpne og tøffe meg opp litt da ; ) Takk for at du gidder å bruke hele kvelden på å underholde oss : )
Gjest Miranda2011 Skrevet 6. august 2013 #247 Skrevet 6. august 2013 Ser du om jeg får ny jobb snart, driver å søker..
Gjest Tinkerbell Skrevet 6. august 2013 #248 Skrevet 6. august 2013 6/Beger. Det kan bli dere, men det spørs om du ikke bruker for mye tid på å tenke om det er dere som er greia fordi dere har en del fine minner pg historie sammen, i stedet for å finne ut av om det her egentlig er det du vil. Lykke til. Det er veldig riktig det du skriver, har tenkt mye på dette de siste dagene. Men har kommet frem til at jeg vil prøve å være bare han og meg før jeg bestemmer meg for noe annet. Må bare ta den store praten med han og høre om han vil prøve å bare være oss en stund han også. Dette var sporty gjort av deg, takk for at du tok deg tid til dette 1
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2013 #249 Skrevet 6. august 2013 Ser du om jeg får ny jobb snart, driver å søker.. Du har da fått.
Filippa90 Skrevet 6. august 2013 #251 Skrevet 6. august 2013 Svar meg da :D Jeg er så nysgjerrig! Blir jeg gift en gang? Får jeg barn?
Limah Skrevet 6. august 2013 #253 Skrevet 6. august 2013 Kommer jeg og samboeren min til å gifte oss og holde sammen livet ut?
Silvermist Skrevet 6. august 2013 #254 Skrevet 6. august 2013 God natt Gjest, og takk for artig tarotkveld! 2
Nettinettet Skrevet 6. august 2013 #255 Skrevet 6. august 2013 Vel, AB´n har rett på ett vis, jeg burde tatt en 20kroning for det, fordi jeg er så blakk og desperat trenger til ny iMac, men, men den her høsten blir smallhans pga sparing til 6 ukers tur til Cape Town like etter jul. Skal besøke en tidligere studievenninne som har etterlyst meg og prioriterer reising foran hardware, for en gangs skyld. Ohhh da har du jo noe flott å se frem til!! :D Jeg har aldri vært utenfor europa gitt, men tenkte jeg skulle finne meg en riking jeg kunne leke meg med frem til Februar, siden jeg ikke skal møte den rette før da uansett.. Så da håper jeg at jeg får reist litt jeg også!! :D
Madeon Skrevet 6. august 2013 #256 Skrevet 6. august 2013 Kan jeg forvente en positiv utvikling i mitt ellers så miserable kjærlighetsliv nå som jeg forlater redet og flytter til en ny studieby?
Gjest Inggolf Skrevet 6. august 2013 #257 Skrevet 6. august 2013 når er det min tur til å finne en partner som jeg har en fremtid sammen med? om jeg i det hele tatt møter en da?
Nettinettet Skrevet 6. august 2013 #258 Skrevet 6. august 2013 God natt gjest, og takk for spådommen!
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2013 #259 Skrevet 6. august 2013 (endret) God natt gjest, og takk for spådommen! Takk,for at jeg fikk spå deg. Endret 6. august 2013 av Gjest 1
Gjest Chloè Skrevet 6. august 2013 #260 Skrevet 6. august 2013 Kommer jeg snart til å finne en mann som gir meg sommerfugler i magen,eller leter jeg etter noe(n) som ikke finnes?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå