Gå til innhold

Tarot for single (august)

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har tid kan du jo se om kortene mener jeg vil får flere barn eller ikke.. eller må vel spørre om jeg vil bli gravid igjen, for kan jo hende denne flotte mannen jeg skal treffe til neste vår, og gifte meg med har barn fra før! ;)

Skrevet
Dersom du er her ennå, kan du si noe om min framtid? Vil jeg møte noen snart eller har han vist seg allerede?

Dette var mitt:) Takk for du spør etter!

Månen.

18.jpg

Det er en der i din fortid du så gjerne vil skal vise seg igjen og fortelle deg det du vil høre, men du er egentlig godt klar over at det bare høres bra ut under måneskinn, men det er så godt og tviholde på det i stedet for å gi fanden.

Du vil treffe en ny før du forkaster det der. Lykke til.

Skrevet

Kommer det til å skje noe mellom meg og han jeg liker?

Skrevet

Hvis du har tid kan du jo se om kortene mener jeg vil får flere barn eller ikke.. eller må vel spørre om jeg vil bli gravid igjen, for kan jo hende denne flotte mannen jeg skal treffe til neste vår, og gifte meg med har barn fra før! ;)

32.jpg

Hvis du vil, så blir du gravid igjen, en mellomblond pike med grønne øyne, av typen som man må ha tre par øyne for å se etter fordi hun er så aktiv. Mase høl i hauet deres med #korfor det, kem sin e det, ka e det med det?????". Født april 2015.

• Liker 1
Skrevet

Kommer jeg til å finne en livspartner eller er jeg for skadet?

Skrevet

Får jeg kjæreste innen 2013? :icon_lol:

Herlig tråd, Gjest.

Som var?

Skrevet

32.jpg

Hvis du vil, så blir du gravid igjen, en mellomblond pike med grønne øyne, av typen som man må ha tre par øyne for å se etter fordi hun er så aktiv. Mase høl i hauet deres med #korfor det, kem sin e det, ka e det med det?????". Født april 2015.

åhhh og jeg som alltid en liten jente! :D Nå smiler jeg skikkelig her.. og rimelig konkret spådom så dette kan bli spennende å se!! :D

Skrevet

Kommer det til å skje noe mellom meg og han jeg liker?

Begeresset.

36.jpg

Det kan skje noe mellom dere pga det er kjemi der, MEN du må finne ut av å gjøre noe med det selv. Fundamentet og muligheten er der, men derfra må vi menneskene ta over.

• Liker 1
Skrevet

Den Hengte Mann.

12.jpg

Ja, han henger og venter på deg. Lykke til.

Tusen takk Gjest :)

Er det han jeg ikke har noen fysisk tiltrekning til som henger og venter?

Vil jeg få ett barn i fremtiden?

Skrevet

Får jeg kjæreste innen 2013?

6/Beger.

41.jpg

Beklager.

AnonymBruker
Skrevet

Til alle dere som er så dumme at dere tror på det her skvipet, jeg har en ønskebrønn i hagen min. Hvis dere setter inn 20 kroner på min konto så skal jeg kaste den 20-kroningen for dere i ønskebrønnen min så kan dere ønske dere noe.

Er det like mange som faller for den som det er som faller for Gjest sitt tøv så er jeg en rik person før kvelden er omme!

Anonymous poster hash: 78c6d...f17
  • Liker 3
Skrevet

Til alle dere som er så dumme at dere tror på det her skvipet, jeg har en ønskebrønn i hagen min. Hvis dere setter inn 20 kroner på min konto så skal jeg kaste den 20-kroningen for dere i ønskebrønnen min så kan dere ønske dere noe.

Er det like mange som faller for den som det er som faller for Gjest sitt tøv så er jeg en rik person før kvelden er omme!

Det må da være lov at man er nyskjerrig på div ting. Nyskjerrighet er en bra egenskap.

• Liker 4
Skrevet

Kommer jeg til å finne en livspartner eller er jeg for skadet?

Måtehold.

14.jpg

Ja, men du må heles litt til, først. Lykke til.

• Liker 1
Skrevet

Jeg spådde for meg selv at en tulling under AB-funksjonen ville komme og lage bråk og jajamennsann fikk jeg rett. :romeo:

• Liker 8
Skrevet

åhhh og jeg som alltid en liten jente! :D Nå smiler jeg skikkelig her.. og rimelig konkret spådom så dette kan bli spennende å se!! :D

Ekstra stort pluss med grønne øyne, spør du meg.

Skrevet

For en bra tråd, og kult at du tar deg tiden til dette.

Okei, kommer jeg til å få noen kjærste i nærmeste fremtid?

Skrevet

For en bra tråd, og kult at du tar deg tiden til dette.

Okei, kommer jeg til å få noen kjærste i nærmeste fremtid?

Begerdronningen.

48.jpg

Vel, noe vil skje innen 90 dager. Lykke til.

Skrevet

Kommer jeg til å gifte meg med faren til sønnen vår?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...