Gjest Gjest Skrevet 6. august 2013 #82 Skrevet 6. august 2013 Jeg "sliter" litt med aldersforskjellen mellom oss, feil vei, går det bra mellom oss likevel? 8/Mynter. Jepp, men begge må jobbe bevisst med det.
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2013 #83 Skrevet 6. august 2013 Blir det noe mellom meg og han jeg nettopp har møtt ? Myntpasjen. Jo da, ser sånn ut ja.
Nettinettet Skrevet 6. august 2013 #84 Skrevet 6. august 2013 Skal ta de etterhvert, fordi de her nickene som jeg aldri har sett før og som har få innleggstall, irriterer meg. Da lurer jeg på om du ser noe tidsperspektiv på når jeg skal treffe denne rette mannen for meg som vil ta meg til alters
lykketroll:) Skrevet 6. august 2013 #85 Skrevet 6. august 2013 7/Staver. Har du en venninnegjeng som ikke alltid er helt snill og kan finne på å legge kjepper mellom hjulene og er negativ til alt og alle du liker? I så fall sett dem på plass. Du kommer ikke videre før du har gjort det. Lykke til. Ville bare si tusen takk for svar :D Jeg har nok ingen slik venninnegjeng da.
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2013 #86 Skrevet 6. august 2013 Hvordan kommer det til å gå videre med meg og min nåværende kjæreste? Nettopp blitt samboere. Håper jeg ikke er for ny på forumet for deg Elskerne. Ekteskap er da steikefin, la meg være den første til å gratulere. Lykke til. Glade på dine vegne. 2
Bloodflowers Skrevet 6. august 2013 #87 Skrevet 6. august 2013 Kommer jeg til å finne kjærligheten på mitt nye studiested? I såfall, når i framtiden blir det? Om det er mulig å si noe om det?
Gjest Wallet Skrevet 6. august 2013 #88 Skrevet 6. august 2013 Hvortid kommer jeg og drømmemannen til å bli samboere?
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2013 #89 Skrevet 6. august 2013 Da lurer jeg på om du ser noe tidsperspektiv på når jeg skal treffe denne rette mannen for meg som vil ta meg til alters Stavknekten. Neste vår. Februar-mai, kommer an på hvor hen i landet du bor. Lykke til. 1
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2013 #90 Skrevet 6. august 2013 Hvordan kommer det til å gå videre med meg og min nåværende kjæreste? Nettopp blitt samboere. Håper jeg ikke er for ny på forumet for deg Måtehold. Kommer til å gå veldig bra så lenge begge to forstår at de må få det til å gå. Forstå meg på den måten at det ikke blir en person som blir bakkemannskap hjemme og den andre mer som en hotellgjest. Lykke til.
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2013 #91 Skrevet 6. august 2013 Vil jeg noen gang treffe den rette? Nicket ditt gjør meg litt irritert, så du får ikke kort. Beklager.
-Artemis Skrevet 6. august 2013 #92 Skrevet 6. august 2013 Måtehold. Kommer til å gå veldig bra så lenge begge to forstår at de må få det til å gå. Forstå meg på den måten at det ikke blir en person som blir bakkemannskap hjemme og den andre mer som en hotellgjest. Lykke til. Fikk jeg to kort på samme spørsmål jeg da? 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #93 Skrevet 6. august 2013 Trodde det var et kort per bruker, jeg? Nettinett har fått to kort nå. Anonymous poster hash: 7c494...217 4
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2013 #94 Skrevet 6. august 2013 Kommer jeg til å finne kjærligheten på mitt nye studiested? I såfall, når i framtiden blir det? Om det er mulig å si noe om det? Narren. Jepp, det vil du. Særlig hvis du internaliserer Shania Twains refreng om "that do not impress me much", som kortet har hentet sin inspirasjon av. Lykke til. 1
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2013 #95 Skrevet 6. august 2013 Ville bare si tusen takk for svar :D Jeg har nok ingen slik venninnegjeng da. Ok, men da er det en hindring du må over.
dinmening Skrevet 6. august 2013 #96 Skrevet 6. august 2013 Kommer jeg og han jeg liker til å bli sammen i framtiden?
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2013 #97 Skrevet 6. august 2013 Fikk jeg to kort på samme spørsmål jeg da? Nei, Måtehold er hva vi kaller Temperance på norsk.
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2013 #98 Skrevet 6. august 2013 Trodde det var et kort per bruker, jeg? Nettinett har fått to kort nå. Anonymous poster hash: 7c494...217 Og det er liksom et problem for deg?
Nettinettet Skrevet 6. august 2013 #99 Skrevet 6. august 2013 Stavknekten. Neste vår. Februar-mai, kommer an på hvor hen i landet du bor. Lykke til. Takk! Det betyr at jeg har litt mer å lære først, og det skal jeg benytte meg av, men pga kortene skal jeg iallefall kutte ut å håpe at eksen skal bli seg selv igjen! :D Skal holde deg informert når den rette er funnet jeg..
Miren Skrevet 6. august 2013 #100 Skrevet 6. august 2013 Kommer det til å bli noe mer med han jeg liker?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå