Gjest Gjest Skrevet 7. august 2013 #261 Skrevet 7. august 2013 Kommer jeg snart til å finne en mann som gir meg sommerfugler i magen,eller leter jeg etter noe(n) som ikke finnes? Vognen. Ja, men overhodet ikke i den retning og smak du kultiverer for tiden. Du må tenke deg selv på et annet sted før du kan tenke på å flytte dit. Dog ike la det gå for lenge. Søk lykken. Flytt, vær bestemt!!! Lykke til.
Gjest Chloè Skrevet 7. august 2013 #262 Skrevet 7. august 2013 Vognen. Ja, men overhodet ikke i den retning og smak du kultiverer for tiden. Du må tenke deg selv på et annet sted før du kan tenke på å flytte dit. Dog ike la det gå for lenge. Søk lykken. Flytt, vær bestemt!!! Lykke til. :omg: Spot on tror jeg.. hadde jeg bare visst hva F jeg må gjøre for å oppnå det
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2013 #263 Skrevet 7. august 2013 :omg: Spot on tror jeg.. hadde jeg bare visst hva F jeg må gjøre for å oppnå det Du flytter.
Gjest Chloè Skrevet 7. august 2013 #264 Skrevet 7. august 2013 Du flytter. Til en annen by? Jeg har nettopp flyttet,kan ikke flytte igjen, altfor mange mannebein å oppdage! Tolker det som at jeg må bli et "nytt" menneske, tenke helt annderledes enn det jeg gjør nå.
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2013 #265 Skrevet 7. august 2013 Til en annen by? Jeg har nettopp flyttet,kan ikke flytte igjen, altfor mange mannebein å oppdage! Tolker det som at jeg må bli et "nytt" menneske, tenke helt annderledes enn det jeg gjør nå. Eller der du er, så er det ei lekse å lære.
Gjest Chloè Skrevet 7. august 2013 #266 Skrevet 7. august 2013 Eller der du er, så er det ei lekse å lære. Joda, men det er veldig vanskelig å lære akkurat dette, vet ikke om jeg får det til. Takk for svar, gøy med noe som er utenom det vanlige
Klodriken Skrevet 7. august 2013 #267 Skrevet 7. august 2013 Er det utsikter til å treffe noen i min nærmeste framtid?
Lakenskrekk Skrevet 7. august 2013 #268 Skrevet 7. august 2013 Sitter med morgenkaffen og lurer på om jeg er for seint ute, men kaster ut spm allikevel; Og lurer på dette med den store kjærligheten da... Todelte spm går kanskje ikke? Jeg lurer på om hva som skjer i forhold til en jeg har hatt litt greie med i sommer. Men aller helst vil jeg vite om jeg møter den store kjærligheten nå i høst?
Eau de perfume Skrevet 7. august 2013 #269 Skrevet 7. august 2013 Min tuuuur! :D Jeg er så spendt! Kan jeg stole på han jeg er interesert i og snart skal besøke?
Mangomadness Skrevet 8. august 2013 #271 Skrevet 8. august 2013 7/Mynter. Beklager, ikke sånn uten videre. Det er ikke helt på bærtur at det blir noe mellom dere, men du må jobbe mer med det. Lykke til. H Snakket med han i går og fikk beskjed om at jeg var en super jente, men at han ikke ønsket seg en kjæreste nå.
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2013 #272 Skrevet 8. august 2013 Snakket med han i går og fikk beskjed om at jeg var en super jente, men at han ikke ønsket seg en kjæreste nå. Beklager at det ble sånn.
Gjest hjerteis Skrevet 8. august 2013 #273 Skrevet 8. august 2013 Stiller et spørsmål i tilfelle Gjest finner ut hun vil mer Hva viser kortene om forholdet til meg og han jeg er betatt av?
Mangomadness Skrevet 8. august 2013 #274 Skrevet 8. august 2013 Beklager at det ble sånn. Nå var ikke jeg ute etter et forhold ennå jeg heller, så det var egentlig fint. Tiden får vise hva som skjer
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå