Gå til innhold

Tarot for single (august)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kommer jeg snart til å finne en mann som gir meg sommerfugler i magen,eller leter jeg etter noe(n) som ikke finnes?

Vognen.

7.jpg

Ja, men overhodet ikke i den retning og smak du kultiverer for tiden. Du må tenke deg selv på et annet sted før du kan tenke på å flytte dit. Dog ike la det gå for lenge. Søk lykken. Flytt, vær bestemt!!! Lykke til.

Videoannonse
Annonse
Gjest Chloè
Skrevet

Vognen.

Ja, men overhodet ikke i den retning og smak du kultiverer for tiden. Du må tenke deg selv på et annet sted før du kan tenke på å flytte dit. Dog ike la det gå for lenge. Søk lykken. Flytt, vær bestemt!!! Lykke til.

:omg: Spot on tror jeg.. hadde jeg bare visst hva F jeg må gjøre for å oppnå det

Skrevet

:omg: Spot on tror jeg.. hadde jeg bare visst hva F jeg må gjøre for å oppnå det

Du flytter. :klem:

Gjest Chloè
Skrevet

Du flytter. :klem:

Til en annen by? Jeg har nettopp flyttet,kan ikke flytte igjen, altfor mange mannebein å oppdage! :fnise: Tolker det som at jeg må bli et "nytt" menneske, tenke helt annderledes enn det jeg gjør nå.

Skrevet

Til en annen by? Jeg har nettopp flyttet,kan ikke flytte igjen, altfor mange mannebein å oppdage! :fnise: Tolker det som at jeg må bli et "nytt" menneske, tenke helt annderledes enn det jeg gjør nå.

Eller der du er, så er det ei lekse å lære. ;)

Gjest Chloè
Skrevet

Eller der du er, så er det ei lekse å lære. ;)

Joda, men det er veldig vanskelig å lære akkurat dette, vet ikke om jeg får det til.

Takk for svar, gøy med noe som er utenom det vanlige :)

Skrevet

Er det utsikter til å treffe noen i min nærmeste framtid?

Skrevet

Sitter med morgenkaffen og lurer på om jeg er for seint ute, men kaster ut spm allikevel;

Og lurer på dette med den store kjærligheten da... Todelte spm går kanskje ikke? Jeg lurer på om hva som skjer i forhold til en jeg har hatt litt greie med i sommer.

Men aller helst vil jeg vite om jeg møter den store kjærligheten nå i høst?

Skrevet

Min tuuuur! :D Jeg er så spendt!

Kan jeg stole på han jeg er interesert i og snart skal besøke?

Skrevet

7/Mynter.

70.jpg

Beklager, ikke sånn uten videre. Det er ikke helt på bærtur at det blir noe mellom dere, men du må jobbe mer med det. Lykke til.

H

Snakket med han i går og fikk beskjed om at jeg var en super jente, men at han ikke ønsket seg en kjæreste nå.

Skrevet

Snakket med han i går og fikk beskjed om at jeg var en super jente, men at han ikke ønsket seg en kjæreste nå.

Beklager at det ble sånn.

Gjest hjerteis
Skrevet

Stiller et spørsmål i tilfelle Gjest finner ut hun vil mer :)

Hva viser kortene om forholdet til meg og han jeg er betatt av?

Skrevet

Beklager at det ble sånn.

Nå var ikke jeg ute etter et forhold ennå jeg heller, så det var egentlig fint. Tiden får vise hva som skjer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...