Gå til innhold

Tarot for single (august)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Begerdronningen.

48.jpg

Vel, noe vil skje innen 90 dager. Lykke til.

Oi! Å jeg som trodde jeg kom til å dø evig singel med 14 katter!

Takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ekstra stort pluss med grønne øyne, spør du meg.

mhm.. og godt vi har denne tråden som bevis hvis det skjer.. ;) Eller hva AB over her?? *knis*

Skrevet

Kommer jeg til å gifte meg med faren til sønnen vår?

5/staver.

26.jpg

Jepp og her ser du brudepikene sloss om brudebuketten. Hint: rødhåringen vinner. Uansett gratulerer på forhånd og lykke til.

Skrevet

mhm.. og godt vi har denne tråden som bevis hvis det skjer.. ;) Eller hva AB over her?? *knis*

Vel, AB´n har rett på ett vis, jeg burde tatt en 20kroning for det, fordi jeg er så blakk og desperat trenger til ny iMac, men, men den her høsten blir smallhans pga sparing til 6 ukers tur til Cape Town like etter jul. Skal besøke en tidligere studievenninne som har etterlyst meg og prioriterer reising foran hardware, for en gangs skyld. :danse:

• Liker 2
Skrevet

Åh! Ikke glem meg Gjest!

Kommer jeg til å få barn? Søte snille Gjest :)

Skrevet

Hei

Kan du se om det skjer noe i kjærlighetslivet mitt i høst?

Takk på forhånd, og tar et lite glass med hvitvin mens jeg venter :)

Skrevet

Hardware er nok nyttig, men reiser... Jeg har ikke angret på en eneste reise jeg har tatt.

God tur til CT - har hørt at det er en fantastisk by. ;)

:heks:

Skrevet

Nei, fytti, det der hørtes ikke ut som noe for meg! Blir bare usikker av sånne resurssterke jenter... "Hva skal de med meg??" :ler:

Magiker, da tenker jeg på heks :P

Skrevet

Åh! Ikke glem meg Gjest!

Kommer jeg til å få barn? Søte snille Gjest :)

Begerpasjen.

46.jpg

Hvertfall 1. Blå øyne, mørkt hår, drømmende artistisk vesen.

Skrevet

Begerpasjen.

46.jpg

Hvertfall 1. Blå øyne, mørkt hår, drømmende artistisk vesen.

Hurra!! Takk :)

Dette var morsomt :)

Skrevet

Hei

Kan du se om det skjer noe i kjærlighetslivet mitt i høst?

Takk på forhånd, og tar et lite glass med hvitvin mens jeg venter :)

Elskerne

6.jpg

Wow, noe vil skje. Om du er damen den mørke magre fyren kikker henført på, eller om du er den damen som kikker ertende på dem begge, er ikke godt å si. Det vil uansett skje noe signifikant. Lykke til.

Skrevet

Hardware er nok nyttig, men reiser... Jeg har ikke angret på en eneste reise jeg har tatt.

God tur til CT - har hørt at det er en fantastisk by. ;)

:heks:

Er det, vært der en del tidligere. Før jeg fikk voksne prioriteringer.

Skrevet (endret)

Takk for kortet :) Får se om det kommer noe rekende på en fjøl og tar meg med storm! :)

Endret av Blånd
Skrevet

Jeg får håpe jeg klarer å mote meg opp til å spørre han. Har aldri gjort det før, å spesielt ikke med kollega.

Skrevet

Vil det utvikle seg til noe mer mellom meg og eksen?

Skrevet

Hei!

Jeg lurer på om jeg kommer til å møte kjærligheten snart?

Skrevet

Elskerne

6.jpg

Wow, noe vil skje. Om du er damen den mørke magre fyren kikker henført på, eller om du er den damen som kikker ertende på dem begge, er ikke godt å si. Det vil uansett skje noe signifikant. Lykke til.

Så spennende! Bare å glede seg til tiden som kommer nå :)

Skrevet

Jeg får håpe jeg klarer å mote meg opp til å spørre han. Har aldri gjort det før, å spesielt ikke med kollega.

Pinadø Vex. La meg trekke et kort for hvordan det går. Jeg spør:

Vis meg hva som skjer hvis Vex spør den her kollegaen.

Stavdronningen.

34.jpg

Håpe du kain lessa trøndersk fordi æg e bættermæ dritings no. Du gir han en beskjed, han tar den te etteretning, og det blir aksjon. Mang vil ha nåkka å sei, my rykta som flyg me greien bakom der. Du ska bærre væra rolig, fer du har itj gjort nåkka gæli. Gi blanke i dæm som lægg sæg opp i alt. Dæm e aller fornøyd, det som e vektig her e at du blir det. Dæm e ræiddj, du e itj. Du har eitj liv og levva, som Åge søng om. Åge e itj nå løgnar. Løkke te.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...