Freaky Fly Skrevet 6. august 2013 #62 Skrevet 6. august 2013 Kommer en potensiell kjæreste til å dukke opp i nærmeste fremtid når jeg nå flytter til et nytt studiested, eller kan det være jeg allerede har "oversett" han på hjemstedet?
Gjest Tinkerbell Skrevet 6. august 2013 #63 Skrevet 6. august 2013 Kan du trekke et kort for meg og mannen jeg liker? Lurer på om det blir oss
Gjest Kv84 Skrevet 6. august 2013 #64 Skrevet 6. august 2013 Begerknekten. Virker som at du har noen i kikkerten, du må kommunisere at du liker henne og så er det mye godt gjort at det blir en relasjon her. Husk på å gjøre det på en søt måte. Lykke til. Så fint kort :D Takk Gjest!
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #65 Skrevet 6. august 2013 Så hvorfor gjør du det ikke selv? Du svarte meg ikke på spørsmålet Anonymous poster hash: c5a42...ab4
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2013 #66 Skrevet 6. august 2013 Kommer jeg til å bli gift? 10/Beger. Jepp. Lykke til.
Yme Skrevet 6. august 2013 #67 Skrevet 6. august 2013 Magikeren. Hmm, jo, men du vil ikke være helt sikker på om hun er seriøs eller om hun er full av fanden, spøkefugl det her og av typen ressurssterk og med en "ute av boksen"-tankegang. Nei, fytti, det der hørtes ikke ut som noe for meg! Blir bare usikker av sånne resurssterke jenter... "Hva skal de med meg??"
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2013 #68 Skrevet 6. august 2013 Du svarte meg ikke på spørsmålet Anonymous poster hash: c5a42...ab4 Du skriver under AB-funksjonen.
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2013 #69 Skrevet 6. august 2013 Hva har kjærlighetslivet å by på fremover? Skjebnehjulet. Hmm, du blir bare nødt til å gripe sjansen når du ser den komme. En blond pen dame, egentlig ikke din type, men det er noe med henne alikevel... Lykke til.
Upadiela Skrevet 6. august 2013 #70 Skrevet 6. august 2013 Sitter her med knust hjerte, det ble nettopp slutt... Har de fine kortene noen gode beskjeder til meg da? Alt er så trist nå
lykketroll:) Skrevet 6. august 2013 #71 Skrevet 6. august 2013 Hei, Vil jeg få meg kjæreste i 2013, eller vil jeg forbli singel? Jeg bestemte meg for at 2013 skulle bli et bra år, og så langt så godt (minus at jeg ble dumpa av flørten helt i starten av året).
Gjest Miranda2011 Skrevet 6. august 2013 #72 Skrevet 6. august 2013 Jeg "sliter" litt med aldersforskjellen mellom oss, feil vei, går det bra mellom oss likevel?
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2013 #73 Skrevet 6. august 2013 Kommer en potensiell kjæreste til å dukke opp i nærmeste fremtid når jeg nå flytter til et nytt studiested, eller kan det være jeg allerede har "oversett" han på hjemstedet? Vognen. Wow, er ikke oftet bildet forteller akkurat hva som skal skje, men i det her tilfellet så gjør det presist det. Du skal gi fanden i alle som er der du er og flytte og bevisst søke lykken dit du flytter. Gi blanke i kyrne som snakker og ikke tar et eneste valg uten å konsolider med de i rundt seg. Vær din egen lykkes smed. Lykke til. 4
dinmening Skrevet 6. august 2013 #74 Skrevet 6. august 2013 Kommer meg og han jeg snakker med på nettet til å holde sammen? Jeg er ikke anonym forresten, har bare ikke bilde!
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2013 #75 Skrevet 6. august 2013 Kan du trekke et kort for meg og mannen jeg liker? Lurer på om det blir oss 6/Beger. Det kan bli dere, men det spørs om du ikke bruker for mye tid på å tenke om det er dere som er greia fordi dere har en del fine minner pg historie sammen, i stedet for å finne ut av om det her egentlig er det du vil. Lykke til.
Lady Skrevet 6. august 2013 #76 Skrevet 6. august 2013 Blir det noe mellom meg og han jeg nettopp har møtt ?
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2013 #77 Skrevet 6. august 2013 Sitter her med knust hjerte, det ble nettopp slutt... Har de fine kortene noen gode beskjeder til meg da? Alt er så trist nå Jeg trakk Stjernen og så falt Styrken ut. Når et sterkt materialistisk kort som Styrken kommer, så faller Stjernens egenskap bort. Les meg på den måten at du skal gi fanden i å sitte hjem og sture og lengte og tenke på hva som var og håpe på at det snart dukker opp en ny kar. Du skal ta et grep om løven med egne hender og gjøre noe med situasjonen din. Ut og treff noen venner, gå ut på pub, det kan virke meningsløst når man har kjærlighetssorg (jeg ble dumpet i forrige uke, så jeg vet), men det er faktisk best å hive seg ut i der, selv om man kanskje ikke er helt klar for å treffe fyrer enda. Lykke til 1
-Artemis Skrevet 6. august 2013 #78 Skrevet 6. august 2013 Hvordan kommer det til å gå videre med meg og min nåværende kjæreste? Nettopp blitt samboere. Håper jeg ikke er for ny på forumet for deg
Silvermist Skrevet 6. august 2013 #79 Skrevet 6. august 2013 Ti mynter. Ja, ekteskap og hele pakken. Den her fyren ser også til å sitte meget godt i det, siden dette kortet snakker om arv og ikke så rent lite, men om arv av typen som man lar gå til neste generasjon i stedet for å bruke det opp. dvs gamle penger. Jeg fikk et kort til jo! Tusen takk kjære Gjest Jeg krysser fingrene for at du har rett her... 1
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2013 #80 Skrevet 6. august 2013 Hei, Vil jeg få meg kjæreste i 2013, eller vil jeg forbli singel? Jeg bestemte meg for at 2013 skulle bli et bra år, og så langt så godt (minus at jeg ble dumpa av flørten helt i starten av året). 7/Staver. Har du en venninnegjeng som ikke alltid er helt snill og kan finne på å legge kjepper mellom hjulene og er negativ til alt og alle du liker? I så fall sett dem på plass. Du kommer ikke videre før du har gjort det. Lykke til.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå