Gjest Fluttershy Skrevet 11. juli 2013 #121 Skrevet 11. juli 2013 Synes veldig synd på Rasmus. Det Anna og Malene driver med er jo mobbing. De er skikkelig stygge med han. Det er et spill, noe de var klar over da de meldte seg på. Alle tar jo de avgjørelsene de selv synes virker lure. Håååååper de ryker ut ganske snart begge to! 4
Gjest Sunshine23 Skrevet 12. juli 2013 #122 Skrevet 12. juli 2013 Enig. Jeg synes Anna og Malene (spesielt Anna) er grusome personer!!! Buhuuu Kasper røyk ut. Get over it!!!!
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2013 #123 Skrevet 12. juli 2013 Jeg håper ikke Anna eller Malene vinner. Det synes jeg ikke de fortjener. Hvis noen av de gammle kommer inn, så håper jeg på Camilla eller Martin Anonymous poster hash: 0f36b...12b
Gjest Linda sofie Skrevet 12. juli 2013 #124 Skrevet 12. juli 2013 Fy faen å vondt jeg får av Rasmus. Hva er vitsen med å stå å si at han er ekkel osv? Jeg skjønner godt han eksploderte på Anna. Hadde jeg å gjort. Også får Rasmus kjeft av Nadija? Hva faen? Nadja synker i mine øyne siden hun forsvarer Anna og Malene. Jeg synes de to er helt forferdelig barnselige og slemme. Jeg synes nesten produksjonen burde gripe inn å si at man ikke skal holde på slik, men de vil jo ha drama å. Det er jo mobbing det de jentene driver med. Jeg håper hvertfall Anna ryker fort som fy nå. 1
Gjest Linda sofie Skrevet 12. juli 2013 #125 Skrevet 12. juli 2013 Å det var sykt tåpelig at Steven ble kalt for falsk da han trøstet Malene. Er det mulig?
Lillemeg25 Skrevet 13. juli 2013 #126 Skrevet 13. juli 2013 Ehm hvorfor får Rasmus ALL skylda får at Kasper røyk ut? Det er så utrolig urettferdig at Stolle ikke får noe kjeft. Så sitter han og Malnene i loungen å sier " vi fortjener å vinne og vi er ikke noen svin" Haha really?? Anna får jeg seriøst bare lyst til å denge!! Irriterende at Nicolas tok med seg Anna på daten. Håper ikke Rasmus ryker til parsermonien!
Kassiopeia Skrevet 13. juli 2013 #127 Skrevet 13. juli 2013 Helt enig, hele gjengen der må jo være hjerneskadet som bare tror det er Rasmus sin feil. Irriterer meg veldig at ingen andre enn Steven forsvarer han. De andre er jo rett og slett bare med på mobbingen slik som de har fryst han ut. Det jeg synes er mest merkelig er måten Anna og Malene har forsvart mobbingen sin. At Rasmus løy sånn for dem og gikk bak ryggen på dem for å sende Kasper ut. Hele greia med Kaspet var da helt tilfeldig og plutselig og ALLE guttene tok jo samme valget. Virker også som at de har glemt at det var de som løy og gikk bak ryggen på Rasmus.. Anna, Malene og Stolle er jo ikke riktig rett. 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #128 Skrevet 13. juli 2013 Æsj NicOlas er en skikkelig klyse. Fake ass hell. Han tar Rasmus i hånden å sier de skal spille sammen, men så vil han jo heller spille med Anna og de. Why? Shilla er 28 og burde oppfører seg som en. Rart ikke hun en gang gidder å gjøre noe. Anonymous poster hash: ba95a...9df 2
Gjest Sunshine23 Skrevet 13. juli 2013 #129 Skrevet 13. juli 2013 Nicolas var ikke mye pen. Lurer på hvorfor han fikk være med på Paradise hotel?? 2
Lille Line Skrevet 14. juli 2013 #130 Skrevet 14. juli 2013 Fikk virkelig vondt av Rasmus, faen for noen barnslige unger Anna og Malene er!! Håper bare at Rasmus ikke ryker ut og han får tatt blodig hevn ovenfor de drittungene!!!! 1
Gjest Fluttershy Skrevet 14. juli 2013 #131 Skrevet 14. juli 2013 Lager en spoilertag slik at de som ikke har sett episode 28 kan hoppe over innlegget mitt hvis de ønsker Kjempe bra av Sandra og Shela å redde Rasmus! Håper de klarer å fortsette skuespillet for resten av gjengen. Hadde vert kjempe om de klarer å få ut Anna til neste parsermoni. Deilig å se at Anna og Malene ikke styrer hele hotellet og at noen av de andre jentene også er lei av måten de oppfører seg på. 3
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #132 Skrevet 14. juli 2013 Jeg kommer til å godte meg skikkelig når Anna ryker ut Anonymous poster hash: bd5b7...52f 2
Lillemeg25 Skrevet 14. juli 2013 #133 Skrevet 14. juli 2013 Etter å ha sett den siste episoden som er lagt ut, så virker det som Anna skjerper seg litt. Hun sa jo "jeg orker ikke dramaet og at vi skal være uvenner" i snakkeboksen. Håper hun tar seg sammen.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #134 Skrevet 14. juli 2013 Både Malene og Anna minner meg om de populære bitchene på skolen som behandlet de upopulære forferdelig. Grøss og gru. Helt utrolig at de faktisk forsvarte oppførselen under pandoras og skylder på Rasmus bare lyver. Også Nicklas da som skylder på at han ikke vil gå imot partneren sin Malene. Derfor støtter han ikke Rasmus. Ærlig talt. Anonymous poster hash: 0f36b...12b 2
Lillemeg25 Skrevet 14. juli 2013 #136 Skrevet 14. juli 2013 Jeg likte Nadija i begynnelsen, men jeg synes hun er like blåst som de andre der nå. Hun rakker jo ned på Rasmus hun å. Er ikke hun 24 år?
Gjest Linda sofie Skrevet 15. juli 2013 #138 Skrevet 15. juli 2013 (endret) Urk jeg synes Anna of Malene er noen motbydelige hyser! Rasmus ber de om unnskyldning (det er da ærlig talt de som skal ta han til sides og be om unnskyldning!!) og Malene bare sitter der likegylig nesten. Han sier at de kan være venner og hun "ja vi er ikke gode venner og vi skal ikke henge sammen" Noe i den duren. Kan noen få henne ut?! Digger at Rasmus fikk bli på parsermonien. Krysser fingrene får at enten Anna eller Malene ryker neste uke Endret 15. juli 2013 av Linda sofie
Gjest Linda sofie Skrevet 15. juli 2013 #139 Skrevet 15. juli 2013 En ting til Jeg føler egentlig at flere bare bare hater Rasmus pga dronningene på hotellet (Anna og Malene) gjør det. Det er nesten ingen som tør å gå imot de
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå