Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Nå er det i hvert fall tydelig at Anna egentlig aldri hadde noen romantiske følelser for Kasper. Plutselig vet hun ikke hvem hun føler mest for av Martin og Kasper. Haha, okei.. Så rart at hun mest bare mislikte og klagde over Martin i begynnelsen av oppholdet, da han merkelig nok ikke ga henne så mye oppmerksomhet som hun ønsket. Hjelpes, for en usikker liten jente hun er.

Hun har nok aldri vært i nærheten av å oppleve noe romantisk kjærlighet.

Endret av Suvana
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Linda sofie
Skrevet

Anna er jo bare tragisk. Skjønner ikke hvorfor Martin i det hele tatt gidder å kjøpe gaver til henne. Virker som hun liker den gutten som gir henne mest oppmerksomhet :roll:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen her som vet cirka når de legger ut neste episode på viaplay? Altså 42 :D

Anonymous poster hash: 9f041...454
AnonymBruker
Skrevet

Anna er jo bare tragisk. Skjønner ikke hvorfor Martin i det hele tatt gidder å kjøpe gaver til henne. Virker som hun liker den gutten som gir henne mest oppmerksomhet :roll:

De er begge to oppmerksomhetssyke, egoistiske og manipulerende! Litt sånne farlige typer egentlig synes jeg. Syns Paradise Hotel er veldig spennende å se på sånn på psykologisk nivå!

Anonymous poster hash: 9f041...454

Gjest Linda sofie
Skrevet (endret)

Martin og Stolle burde seriøst bli kjærester :filer:

Endret av Linda sofie
  • Liker 1
Skrevet

Deilig at alle utenom Kasper vil ha Anna ut igjen :) Love it.

Jeg synes Rasmus er den kjekkeste guttene. Han virker oppegående og snill. Imotsettning til andre der inne.

jeg synes også at Rasmus er det kjekkeste. skjønner ikke at mange sier han er den minst attraktive...

• Liker 1
Skrevet

jeg synes også at Rasmus er det kjekkeste. skjønner ikke at mange sier han er den minst attraktive...

Det skjønner virkelig ikke jeg heller! Jeg liker han best av guttene, både personlighetsmessig og utseendemessig!

• Liker 2
Gjest Phoenix
Skrevet

Jeg syns Kasper er deiligst, men liker aller best (personligheten) til Rasmus. Det gjør han jo attraktiv :-)

• Liker 1
Skrevet

Kasper er kjekk, men en drittunge. Rasmus er både kjekk og smart. :)

Skjønner ikke hva Martin ser i Anna og skjønner heller ikke hva Anna ser i han :fnise: Jaja de passer jo bra sammen da.

Finaleuka er vel ikke så lenge til? Håper Rasmus vinner :duskedame:

• Liker 2
Skrevet

Vedder på at Kasper vinner Mr. paradise :roll:

Spot on ;)

Skrevet

Skjønner ikke at så mange synes Kasper er kjekk, han er så tynn og liten at han ser jo ut som en guttunge med spiseforstyrrelse :P Rasmus er absolutt den deiligste der inne, og den eneste som ser ut som en mann av gjengen. De andre ser jo bare ut som gutter. Danske jenter må ha dårlig smak, gitt.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg ser bort i fra personligheten, så synes jeg Martin er kjekkest av gutta. Han har en dårlig personlighet da som gjør han egentlig lite attraktiv.

Sandra synes jeg ser rar ut. Øynene hennes er så merkelige :klo:

Anonymous poster hash: ba95a...9df
AnonymBruker
Skrevet

Kasper er kjekk, men en drittunge. Rasmus er både kjekk og smart. :)

Skjønner ikke hva Martin ser i Anna og skjønner heller ikke hva Anna ser i han :fnise: Jaja de passer jo bra sammen da.

Finaleuka er vel ikke så lenge til? Håper Rasmus vinner :duskedame:

Det er hele 72 episoder av Paradise DK, så finalen kommer vel på tv3 play i slutten av august..

Begynner å bli lei av Malene jeg nå. Hun er jo helt sinnsykt sjalu på Kasper, og griner og blir sur for alt mulig rart. Skjønner at hun ble lei seg for det med Anna og Kasper, men nå oppfører hun seg som en sjalu kjæreste, get over it.

Anonymous poster hash: c6b20...6b8

Gjest Phoenix
Skrevet

Hun sa jo selv at hun ikke liker hvordan hun oppfører seg, og at hun vil bare la Kasper være Kasper, men jeg skjønner at det er vanskelig når man går oppå hverandre døgnet rundt. Når det er noen man er glad, så kan man kutte kontakten til ting blir bedre :-) det funker jo ikke der... Det er meget intense følelser som ikke er så enkle å kontrollere...

Skrevet

Malene har jo sagt hun vil ta avstand fra Kasper, men det er ikke lett når de ser hverandre 24/7 og på toppen av det hele må dele seng når de er partnere.

Tror det er vanskelig å sette seg inn i en slik situasjon når man ikke har opplevd det selv. Altså å være inne på et hotell sammen med de samme menneskene hele tiden. Ikke har de lov til å ha mobil eller data.

Skrevet

Malene og Kasper er kjærester nå så det ordna seg :) samme for meg og det er Anna eller Nathja som blir med Christopher hjem - er ikke spesielt begeistret for noen av dem!

• Liker 1
Gjest Sunshine23
Skrevet

Nå håper jeg vi er kvitt Anna en gang for alle!!

Jeg synes Daniella var pen, men likte ikke helt det blonde og svarte da. Jeg synes det er så ut med blondt hår og mørkt under :P

AnonymBruker
Skrevet

Er jeg den eneste som ikke liker Nickolas??

Han er så fake og skal liksom spille med alle sammen. Jeg håper inderlig han blir oppdaget snart. Han har jo en fot i begge gruppene.

Jeg håper seriøst Martin og Stolle ryker snart. Martin skal alltid disuktere når han drikker og skjønner godt folk blir piss lei. Han klarer aldri å bare holde kjeft.

Stolle er en liten snørrunge og håper han driter seg ut snart. Slik at Nadija finner seg en ny partner, men jeg er redd for hun tilgir han igjen :(

Anonymous poster hash: 0f36b...12b
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er jeg den eneste som ikke liker Nickolas??

Han er så fake og skal liksom spille med alle sammen. Jeg håper inderlig han blir oppdaget snart. Han har jo en fot i begge gruppene.

Jeg håper seriøst Martin og Stolle ryker snart. Martin skal alltid disuktere når han drikker og skjønner godt folk blir piss lei. Han klarer aldri å bare holde kjeft.

Stolle er en liten snørrunge og håper han driter seg ut snart. Slik at Nadija finner seg en ny partner, men jeg er redd for hun tilgir han igjen :(

Jeg liker faktisk Nicolas best av alle guttene, etter Rasmus. Synes han virker som en snill fyr, han er ikke slem mot noen, deltar aldri i krangler osv. En for i hver leir er bare en del av spillet, ganske taktisk synes jeg. Martin er irriterende, Stolle er irriterende og Kasper er kjedelig.

Og Nathja er også irriterende! Hun er så lost i Stolle og forsvarer han for alt han gjør. Om noen er "slemme" mot Stolle er hun der og kjefter på dem. Samtidig er hun sur på han for hver minste ting han gjør. Føler det nesten som om hun er moren og kjæresten hans på samme tid.

Anonymous poster hash: 8a31c...b54

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker faktisk Nicolas best av alle guttene, etter Rasmus. Synes han virker som en snill fyr, han er ikke slem mot noen, deltar aldri i krangler osv. En for i hver leir er bare en del av spillet, ganske taktisk synes jeg. Martin er irriterende, Stolle er irriterende og Kasper er kjedelig.

Og Nathja er også irriterende! Hun er så lost i Stolle og forsvarer han for alt han gjør. Om noen er "slemme" mot Stolle er hun der og kjefter på dem. Samtidig er hun sur på han for hver minste ting han gjør. Føler det nesten som om hun er moren og kjæresten hans på samme tid.

Anonymous poster hash: 8a31c...b54

Ja han virker grei, men det at han har en fot i hver leir kan slå tilbake på han. Det er aldri en bra ting når folk spiller dobbelspill.

Men jeg er helt enig med deg ang Nadija. Hun er helt lost i Stolle. Hun burde begynne å få opp øynene sine. Stolle er ikke like glad i Nadija som det hun er i han, Stolle sitter jo sammen med Martin og de å sier rett ut han vil pule hun nye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...