Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Shilla eller hva hun heter er litt nasty synes jeg. Hun ser eldre ut enn 28!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Anna og Malene er så dobbelmoralske. De klager over at Camilla er oppmerksomhetssyk, men er de noe bedre da? Anna er veldig oppmerksomhetssyk synes jeg. Skjønner godt at Shilla reagerte under flaske tuten peker på.

De har ingen grunn til å være så forbanna på Camilla.

Anonymous poster hash: ac9fc...296
Skrevet

Så utrolig falske Anna og Malene er. Lurer på hva Camilla tenker når hun ser hvem som egentlig sendte henne hjem :P

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan godt skjønne de blir lei av at Camilla er sjalu, men det går da vel ann å ta opp på en ordentlig måte? De baksnakker jo Camilla hele tiden og er stygge med henne.

Anna og Malene håper jeg ryker ASP!! Gud å falske de er!!! :sjokkert:

AnonymBruker
Skrevet

Irriterer meg over at Stolle hele tiden sier kakke istenfor sex :rolleyes:

Anonymous poster hash: ac9fc...296
Gjest Sunshine23
Skrevet (endret)

Hva er det Nadija ser i Stolle?! :klo:

Lurer virkelig på hva Camilla tenkte da hun fikk se hvor falske Anna og Malene var.

Spill eller ikke, Jeg ville ikke hatt så falske venninner i allefall :nei:

Endret av Sunshine23
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Litt trist at Alexander ble stemt ut. Han virket som en snill og god gutt :)

Anonymous poster hash: 0f36b...12b
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kasper og Stoller er så umodene.

Niklas virker helt grei.

Sandra er veldig ung merker man og Shilla er en tøøøs.

Av gutta er Rasmus den kjekkeste.

Skrevet

Så bra at Camilla og Kasper ble kjærester etter PH. :) Håper virkelig Malene ble piss sjalu! :ler:

Utrolig feigt av de å la Niklas do the dirty work. Så later de som at de ikke har noen ting med det å gjøre. Feiginger!

Hva synes dere om hun nye jenta da?

Skrevet (endret)

Så bra at Camilla og Kasper ble kjærester etter PH. :) Håper virkelig Malene ble piss sjalu! :ler:

Utrolig feigt av de å la Niklas do the dirty work. Så later de som at de ikke har noen ting med det å gjøre. Feiginger!

Hva synes dere om hun nye jenta da?

Var det ikke Camilla og Alexander som ble kjærester utenfor hotellet?

Anna og Malene's reaksjon når Kasper ble sendt ut var jo bare helt latterlig! Hvorfor var det bare Rasmus som fikk skylden? Gleder meg sånn til neste episode, så ut som Rasmus eksploderer på Anna i sluttklippet. Det fortjener hun virkelig etter spyttinga og all den ufortjente kjeftinga/skrikinga/baksnakkingen.

Anna og Malene har visst en gang for alle for noen umodne, tøsete bitcher de er. I tillegg kan man legge hyklere til lista, i og med at de har hatt lyst å sende Rasmus ut en stund nå.

Endret av Suvana
  • Liker 1
Skrevet

Var det ikke Camilla og Alexander som ble kjærester utenfor hotellet?

Anna og Malene's reaksjon når Kasper ble sendt ut var jo bare helt latterlig! Hvorfor var det bare Rasmus som fikk skylden? Gleder meg sånn til neste episode, så ut som Rasmus eksploderer på Anna i sluttklippet. Det fortjener hun virkelig etter spyttinga og all den ufortjente kjeftinga/skrikinga/baksnakkingen.

Anna og Malene har visst en gang for alle for noen umodne, tøsete bitcher de er. I tillegg kan man legge hyklere til lista, i og med at de har hatt lyst å sende Rasmus ut en stund nå.

Ops trodde det var Camilla og Kasper som ble sammen. Men Alexander virker som en bra gutt da :)

Åh Anna er den jeg liker dårligst. Hun er så fake og umoden. Har ikke sett den episoden da Kasper ryker, men helt greit at han røyk. Synes han fremstår ganske umoden han å.

Gleder meg til å se trynet på Anna den dagen hun ryker. Er så lei "dronninga" på hotellet :roll:

Skrevet

Håper Camilla kommer inn igjen og får vite hvem som fikk henne ut og tar hevn ;) Hadde vært kult hvis hun kom inn med en fredning eller noe.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Håper Camilla kommer inn igjen og får vite hvem som fikk henne ut og tar hevn ;) Hadde vært kult hvis hun kom inn med en fredning eller noe.

Åh det hadde vært digg!! :danse:

Anonymous poster hash: bd5b7...52f

Skrevet

Herreguud så sur jeg ble når jeg så dagens episode..Anna har jo snakket hele uka om å sende ut Rasmus? Hun og Malene er så barnslige som det går ann å bli. Go Rasmus sier jeg, han har hvertfall gjennomskua dem :)

Skrevet (endret)

Rikke virker veldig oppegående og smart i forhold til visse andre der.

Virker nesten som de ble sure fordi hun er smart og dde er dumme :P Man merker at hun er eldre, men jeg synes det er bra at det ikke bare er drittunger der.

Shilla er jo 28 og gjør narr av henne pga hun kun ville drikke hvitvin. MÅ man helle innpå alt av alkohol eller?

Endret av Lillemeg22
Gjest Fluttershy
Skrevet

Nå er jeg veldig enig i at Anna og Malene er dramaqueens og veldig umodne. Har blitt kjempe irritert på dem de siste episodene(tror viaplay ligger e forran tv3play, så skal ikke spoile).

Rikke virker veldig normal. Lurer litt på hvorfor hun har meldt seg på PH. Skulle tro at hun var en person som ikke ville eksponere seg slik.

• Liker 1
Skrevet

Jeg digger Rasmus og håper han klarer å kaste Anna ut.

Skrevet

Jeg digger Rasmus og håper han klarer å kaste Anna ut.

Jeg og :D

Gjest Sunshine23
Skrevet

Herlig å se at det begynner å rakne for dronningene på hotellet. :)

Jeg synes Anna er en sikkelig umoden drittunge! Det er et spill da. Hun har jo sagt flere ganger hun vil ha ut Rasmus. Deilig at Kasper røyk ut :) In your face bitches ;)

AnonymBruker
Skrevet

Gleder meg til neste episode kommer. Ser ut som Rasmus klikker på Anna. Fortjener hun slik som hun oppfører seg. :nei:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...