Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Synes det er så deilig at Martin er ute av hotellet. Rasmus er helt klart den kjekkeste der. Malene er fortsatt den peneste, men huk virker som et dårlig menneske og en helt forferdig venninne. Ble helt ærlig kvalm av å se på henne og Anna under femkanten. Æsj!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Martin sender de inn igjen sikkert og Anna takler jeg IKKE!! :bond:

Skrevet

Martin sender de inn igjen sikkert og Anna takler jeg IKKE!! :bond:

Åh nei, håper virkelig ikke det, men føler du kan ha rett. Var jo Martin og Stolle som lagde drama.

Va synes dere om Miss Paradise? Guttene sa at Malene gjorde det best på alt, men da jentene ble testet med spørsmål var de jo alle enige om at Mette vat best. Malene hørtes jo hjernedød ut på hennes tema. Så synes det var veldig urettferdig.

• Liker 1
Gjest Fluttershy
Skrevet

Håper heller ikke at Martin kommer inn igjen!

Jeg liker i utgangspungtet ikke å kommentere utseende til folk, men hun ene nye(Sandra/Sara?) hadde noen helt forferdelige øyenbryn. De er alt for markerte i forhold til hår og hudfarge synes jeg.

Jeg har egentlig ikke noe for eller imot for noen av jentene. I mine øyne skiller ingen seg særlig ut personlighetsmessig fåreløbig.

Ser dere på tv3play eller viaplay? Ligger de likt på episodene eller er viaplay forran med en episode slik som på tv?

Skrevet

Jeg ser på Tv3 play :)

AnonymBruker
Skrevet

frustrert.no !!!!

Sitter og skal se på TV3 play, PH Danmark. Så får jeg bare opp dette: "due to limitations, this cant be shown in your country".

WTF?????

Anonymous poster hash: 26089...71b
Skrevet (endret)

Jeg har riktignok ikke sett alle episodene - men jeg skjønner ikke helt hva folk der har imot hun Camilla-Sofie. Hva har hun gjort?

Leste et sted at Camilla (altså hun andre Camilla) og Alexander er blitt kjærester. For et søtt par!

Skjønner ikke hvorfor hun Malene ble Miss Paradise?? (har ikke sett den episoden). Hun virker som et forferdelig menneske. Slem og ufyselig. Hun virker også langt eldre enn 21 år (det gjelder mange der inne, synes jeg).

Endret av Sarafina
AnonymBruker
Skrevet

frustrert.no !!!!

Sitter og skal se på TV3 play, PH Danmark. Så får jeg bare opp dette: "due to limitations, this cant be shown in your country".

WTF?????

Anonymous poster hash: 26089...71b

Helt vanlig, det der. Skjer stadig vekk. Det er bare å vente og prøve senere, eller sende en feilrapport til TV3.

Anonymous poster hash: cf1d5...997

AnonymBruker
Skrevet

Synes litt synd på Camilla. Kan ikke helt se hva hun har gjort for å fortjene all den dritten. Virker som om de bare er sure på henne fordi de vil være det, ikke fordi de har en grunn til det. Greit nok om de bare hadde tatt opp det med at hun ble sur etter Miss Paradise, men det har gått så langt at Malene og Anna bare fremstår som skikkelig barnslige.

Liker faktisk ingen av jentene der. Den jeg misliker minst er Sandra, men det er bare fordi man ikke ser noe til henne.

Anonymous poster hash: 8a31c...b54
Skrevet

Jeg har ikke fått sett miss paradise enda, men litt rart Malene vant da?

AnonymBruker
Skrevet

Ehm hvorfor er Anna liksom SÅ lei seg over at Martin må dra? Var det ikke Anna som på dø og liv ville ha han ut da? Merkelig!

Skulle ønske Malene heller beholdt Martin. Niklas er jo kjempe kjedelig.

Anonymous poster hash: bd5b7...52f
Gjest Sunshine23
Skrevet

Jeg skjønner heller ikke hvorfor Malene vant. Mette var jo mye bedre enn Malene på talene f.eks. Malene er så bitchy synes jeg. Urk.

AnonymBruker
Skrevet

Stolle må være noe av det mest sexfikserte og samtidig mest barnslige som noengang har vært med på PH, i noe land.

Irriterer meg over den dårlige tekstingen. Massevis av feil.

Anonymous poster hash: 33f59...725
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Huff jeg fikk vondt av Nadija når Stolle hadde seg i bassenget. Kan han ikke bare ta det som en mann og si unnskyld jeg gjorde en feil? Han bare "hæ hva snakker du om?" da Nadija konfronterte han med det. Også bare går han vekk midt i samtalen. Nei huff!!

Anonymous poster hash: ac9fc...296
  • Liker 2
Gjest Fluttershy
Skrevet

Stolle må være noe av det mest sexfikserte og samtidig mest barnslige som noengang har vært med på PH, i noe land. Irriterer meg over den dårlige tekstingen. Massevis av feil. Anonymous poster hash: 33f59...725

Så enig!! Det skiver jo ikke noe annet en sex, sex, sex i hodet på han. For meg virker han som en utrolig slitsom type. Jeg synes det er utrolig at Nadja(er helt elendig på navn. Partneren hans) har fallt for ham. Jeg hadde ikke klart å få følelser for en som lar det nedre hodet styre alle valgene han tar :roll:
  • Liker 2
Gjest Linda sofie
Skrevet

De fleste 21 åringer tenker jo kun på sex. Stolle er et bra eksempel på det.

• Liker 2
Skrevet

Malene og Anna er helt forkastelige og elendige venninner! At noen klarer å være så falske som dem mot Camilla var bare helt motbydelig. Skulle gjerne hørt hvordan Camilla har reagert i ettertid når hun har sett alt selv på tv. Hun ble jo totalt latterliggjort i siste episode.

Håper noen tørr å gå mot dem snarest, så de kan innse at de ikke eier hotellet.

Nadja er helt klart den jenta jeg liker best. Håper hun ser Stolle for hva han egentlig er snart.

Skrevet (endret)

Anna er jo en billig tøs! Puler bestekompisen til Martin så fort han drar. Eww!

Ja å de oppfører seg grusomt mot Camilla. Bitches!!

Endret av Lillemeg22
  • Liker 1
Skrevet

Rikke ser alltid så vakker og fin ut :)

Synes hun er en god programleder. Mye bedre enn Triana!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg sett 4 episoder på rappen.

Anna og Malene oppfører seg som noen 14 år gammle jenter. Baksnakker og er stygge mot Camilla. Skjønner ikke hva hun har gjort. Anna har jeg aldri likt. Hun er så falsk. Malene er ikke noe bedre hun heller. Hun hadde vært så mye penere hvis hun hadde tonet ned hårfargen litt.

Av jentene så liker jeg Nadja best. Hun virker ikke så bitchy og umoden som de andre. Niklas virker å veldig oppegående. Sandra er jo helt lost og kjedelig. :natti:

Anonymous poster hash: bd5b7...52f
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...