Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ånei, skal Paris være med her og? Det var jo så pinlig og kleint i den norske

Blir nok bare 2-3 episoder ;) Paris har nok et veldig bussy timeplan vil jeg tro :fnise:

Anonymous poster hash: 0f36b...12b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og de har sin egen versjon av Kristian Rene. Han gamle? Vet ikke hva folk heter ennå

Skrevet

Og de har sin egen versjon av Kristian Rene. Han gamle? Vet ikke hva folk heter ennå

Haha, ja :fnise: husker ikke hva han heter jeg heller! Men helt klart en KR-type!

Gjest Linda sofie
Skrevet

Ja huff dette Paris Hilton opplegget er jo så flaut! :flau:

Gjest Linda sofie
Skrevet (endret)

Haha, ja :fnise: husker ikke hva han heter jeg heller! Men helt klart en KR-type!

Han heter Martin

Hvem synes dere er kjekkest? Husker ikke hva alle heter enda, men jeg synes han som havnet på solo var litt kjekk og han Ken fyren.

Men de er jo litt i det yngste laget da. 20-21. Martin er jo 30 år :fnise:

Endret av Linda sofie
AnonymBruker
Skrevet

Martin virker som en veldig dominerende fyr.

Anonymous poster hash: ac9fc...296
  • Liker 1
Skrevet

Nå har jeg sett de første to episodene :P For det første så syns jeg at Paris gjorde en bedre figur i den danske utgaven, enn i den norske. Syns hun virker veldig jordnær og hyggelig. En anelse morsom også. Jeg liker henne!

Ellers så syns jeg faktisk at han som havna på solo, han Stolle(?) var den beste av gutta. Han virka morsom og kul. Enig i at han Martin driter seg ut med det "gamleste i gruppa"-opplegget.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på fylla i Hellas og bondet med ei dansk dame fordi vi så på danske trash-tv programmer som Paradise Hotel og Unge Mødre. <3

Anonymous poster hash: 51e0e...4ec
Skrevet

Blir alle episodene lagt ut på Viaplay eller bare tv3play? Finner nemlig bare første episoden på viaplay..

Skrevet

Hva i alle dager gjør paris der i det hele tatt?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Blir alle episodene lagt ut på Viaplay eller bare tv3play? Finner nemlig bare første episoden på viaplay..

De blir i allefall lagt ut på Tv3play. Viaplay aner jeg ingen ting om

Anonymous poster hash: ac9fc...296

Skrevet

De fire første episodene ligger på Viaplay.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Jeg synes Mette faktisk er den peneste, men virker ikke som hun er så godt likt?

Martin er litt morsom og ikke noe i veien med selvtilliten hans ;)

Skrevet

Jeg synes Mette faktisk er den peneste, men virker ikke som hun er så godt likt?

Martin er litt morsom og ikke noe i veien med selvtilliten hans ;)

Enig, men hun så helt grusom ut med sminke. Hvorfor sminker nesten alle PH deltagere seg som transvestitter?

Synes også Paris gjør en mye bedre figur i den danske. Her har hun hvertfall en slags funksjon, i motsetning til den norske.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Enig, men hun så helt grusom ut med sminke. Hvorfor sminker nesten alle PH deltagere seg som transvestitter?

Synes også Paris gjør en mye bedre figur i den danske. Her har hun hvertfall en slags funksjon, i motsetning til den norske.

Jeg skjønte ikke helt hva hun skulle gjøre i den norske jeg. Der fikk de jo bestemme parene selv. Å det teite skuespillet mellom hun og Triana var jo bare flaut!!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo allerede splitelse i jentegruppa. Me like :danse:

AnonymBruker
Skrevet

En ting til. Martin må slutte å rope i hornet hele tiden. Noe så irriterende da!! :kjefte:

Sitter han slik på byen å? Turn off.

• Liker 3
Skrevet

En ting til. Martin må slutte å rope i hornet hele tiden. Noe så irriterende da!! :kjefte:

Sitter han slik på byen å? Turn off.

åh, jaa! Det var sykt plagsomt å høre på. Håper de ikke sender mer av det :P

Gjest Sunshine23
Skrevet

Hun nye var litt rar? Ikke var hun så veldig pen heller.

Gleder meg til pandoras i kvled.

Skrevet

Jeg syns hun nye var pen, men personligheten gjorde henne mindre pen. Hun virker litt "care" :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...