Sarafina Skrevet 29. august 2013 #421 Skrevet 29. august 2013 (endret) Malene har over 46 000 likes på Facebook Hvem faen er det som liker den kjerringa der da? Anonymous poster hash: ba95a...9df Drittunger som liker henne baaare fordi hun er veldig blond, tynn og har vært på tv :-D Mener å huske at Paradise Hotel har enda høyere "stjerne" og kjendisstatus enn i Norge (ihvertfall før, men nå er det vel 7. sesong? og enda går de ikke lei?) Jeg synes hun Camilla var så flott, og hun har "bare" 6.500 likes. Men det er sikkert bare fordi hun røyk ut tidlig. Endret 29. august 2013 av Sarafina
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #422 Skrevet 29. august 2013 Drittunger som liker henne baaare fordi hun er veldig blond, tynn og har vært på tv :-D Mener å huske at Paradise Hotel har enda høyere "stjerne" og kjendisstatus enn i Norge (ihvertfall før, men nå er det vel 7. sesong? og enda går de ikke lei?) Sesong 9. Anonymous poster hash: ba95a...9df
Gjest Linda sofie Skrevet 1. september 2013 #423 Skrevet 1. september 2013 Jeg ligger litt etter. Fikk ikke sett finalen før i går. Dette mener jeg. Jeg hadde ingen anelse om hvem som kom til å vinne. Jeg trodde Malene, Kasper og Nathja ville stemme på jack og Daniella, men der tok jeg feil. Jeg hadde egentlig håpet på at Jack og Danielle ville vinne, men samtidig så synes jeg både Sandra og Nicolas var verdige vinner. Dumt at Nicolas var så sleip at han tok alle pengene selv. Hadde vært drit kult om Sandra slapp kulen. Ser for meg trynet til Nicolas da Nathja og Malene burde skamme seg over sin oppførsel på PH. De er jo begge noen forferdelig dårlig tapere. Vet ikke hvem av de som er verst. Nathja er alltid så sutrete, bitchy, negativ og irriterende. Får hun ikke viljen sin, så blir hun så sur at det er latterlig. Jeg er så glad hun ikke vant. Herregud, det hadde vært så jævlig ufortjent!! Jeg tror nesten jeg vil Malene skulle ha vunnet av de to hvis jeg måtte velge. Litt morsomt at i Dk så blir de mye større kjendiser (ikke alle så klart) enn det de blir i Norge. Her blir de glemt etter 1 månde som regel. Den eneste som har blitt litt stor kjendis er vel han Petter som vant sesong 1. Amalie fra sesong 6 er jo en stor kjendis i Dk. Hun hadde jo sitt eget reality program å. 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #424 Skrevet 1. september 2013 Litt morsomt at i Dk så blir de mye større kjendiser (ikke alle så klart) enn det de blir i Norge. Her blir de glemt etter 1 månde som regel. Den eneste som har blitt litt stor kjendis er vel han Petter som vant sesong 1. Amalie fra sesong 6 er jo en stor kjendis i Dk. Hun hadde jo sitt eget reality program å. Skjønner ikke helt at Amalie ble kjendis, hun er ikke så kul synes jeg... Min favoritt-deltaker er Line Sofie fra sesong 5, nydelig og herlig jente, snill og oppegående virket det som. og Camilla fra årets, mest fordi hun er veldig vakker, men virker også snill. DK har ellers hatt utrolig mange hotte gutter å by på- han Rasmus som tidl var med i et par sesonger, Kasper, Peter og Gleager (nå husker jeg ikke hvilken sesong hver av dem var med på, men.) De norske PH-deltakerne har ingenting å stille opp med der. Synes egentlig ingen av de norske gutta har vært spesielt kjekke. Isåfall må det være han Mads og Amir som røyk ut tidlig fra årets sesong som er de jeg liker best utseendemessig. Anonymous poster hash: 26089...71b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå