Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Sunshine23
Skrevet

Rasmus og Sandra MÅ jo bare vinne. Go go go :duskedame:

Jeg bli sur hvis Nathja vinner. Hun fortjener ikke å vinne. Jeg håper bare hun ikke blir partner med Rasmus :( Da håper jeg i såfall han slipper kulen hvis de vinner. Men tviler han gjør det. Han virker som en veldig snill og sympatisk gutt.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er så mye som irriterer meg med morgen dagens episode at jeg må bare få det ut.

Nå er det virkelig klart at Nathja er den største hykleren som har vært med på PH. Hvordan går det an å være en så usmakelig og dårlig taper? Hun klagde på at at Daniela var barnslig når hun ble sveket av sin beste venninne, men hun overreagerer ALLTID selv når noe ikke går hennes vei. Hun er så slutty, umoden og negativ. Det irriterer meg også hver eneste gang hun skal ta på seg fine klær også driter hun helt i håret og sminke, det ser så sykt harry ut.

Ooooooog Malene som fortjener en real smekk i trynet for måten hun snakket til Sandra på. Unnskyld meg men hva har hun gjort for å kjempe så mye mer Sandra? Når Sandra var ganske ny på hotellet, var Malene nådeløs med å gå bak ryggen for å sende henne ut å stjele partneren hennes Nicklas (?). Jeg synes Sandra har vært riktig så taktisk med å spille på at alle tror hun er ei blond bimbo som ikke skjønner noe, for så å ta avgjørelser i det skjulte med Nicolas uten å skaffe seg noen fiender. Det er smartere enn Malene som bare har brukt oppholdet sitt på å spre beina og sitte å gråte om kveldene.

Endret av Suvana
  • Liker 1
Gjest Fluttershy
Skrevet

Det er så mye som irriterer meg med morgen dagens episode at jeg må bare få det ut.

Nå er det virkelig klart at Nathja er den største hykleren som har vært med på PH. Hvordan går det an å være en så usmakelig og dårlig taper? Hun klagde på at at Daniela var barnslig når hun ble sveket av sin beste venninne, men hun overreagerer ALLTID selv når noe ikke går hennes vei. Hun er så slutty, umoden og negativ. Det irriterer meg også hver eneste gang hun skal ta på seg fine klær også driter hun helt i håret og sminke, det ser så sykt harry ut.

Ooooooog Malene som fortjener en real smekk i trynet for måten hun snakket til Sandra på. Unnskyld meg men hva har hun gjort for å kjempe så mye mer Sandra? Når Sandra var ganske ny på hotellet, var Malene nådeløs med å gå bak ryggen for å sende henne ut å stjele partneren hennes Nicklas (?). Jeg synes Sandra har vært riktig så taktisk med å spille på at alle tror hun er ei blond bimbo som ikke skjønner noe, for så å ta avgjørelser i det skjulte med Nicolas uten å skaffe seg noen fiender. Det er smartere enn Malene som bare har brukt oppholdet sitt på å spre beina og sitte å gråte om kveldene.

Så enig!!!!!

Skrevet

Irriterer meg at Nathja fortsatt er der :(

Blir spennende å se hvem som er med i juryen da.

Anonymous poster hash: 0f36b...12b
  • Liker 1
Skrevet

Ååå, jeg elsker Rasmus :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

• Liker 1
Gjest Phoenix
Skrevet

Rasmus og Sandra er så søte!

Jeg håper Nathja ryker snart. Det hadde vært herlig!!!!

Gjest Phoenix
Skrevet

Jeg har nå sett episoden på tv3, og må si meg enig med spoileren. Det er så irriterendeat jeg ikke ord, men begge er bare misunnelige.

Skrevet

Nathja er så fæl!! :kjefte:

Anonymous poster hash: 0f36b...12b
Skrevet

Nå har jeg fjernet spoileren siden episoden er lagt ut på tv3play. Så bra at andre er enige, det sjokkerer meg virkelig hvor forferdelig Nathja og Malene oppfører seg. De er begge voksne kvinner, men det virker som de har mentaliteten til en 14 år gammel jente. Foreldrene har gjort en dårlig jobb med oppdragelsen på dem, det skal være sikkert!

Er faktisk veldig usikker på hvem jeg tror vinner. Nicolas og Sandra mister nok mange stemmer på grunn av Nicolas, men jeg tror ikke det er så mange som vil at Daniela skal vinne heller. Jeg synes uansett begge parene fortjener seieren og blir glad uansett hvem som vinner :)

• Liker 1
Skrevet

Håper Nicolas og Sandra vinner. Syns de er de mest verdige. Skjønner selvfølgelig at mange sikkert er bitre på Nicolas, men han har faktisk bare vært en bedre spiller enn det de har vært. Sandra har også vært smart, og jeg liker måten hun har vært på der inne.

..Likevel har jeg faktisk på følelsen av Daniella og Jack vinner. :(

Sykt glad Nathja er ute nå. Skjønner virkelig ikke hva de andre syns er attraktivt med henne? Hun er harry. Dårlig taper er hun og, da hun ikke klarer å si noe saklig. Det samme med Malene. Hva er greia med å si at Sandra ikke er verdig i finalen? :O

Skrevet

Jeg synes ikke Nicolas og Sandra har bedre spillere enn Jack og Daniela. De har spilt annerledes, men ikke bedre. Jack og Daniela har vært modige, tatt store beslutninger og vært svært lojale med de som er i samme gruppe som dem ved å ofre seg selv mange ganger. Sistnevnte gjør dem til meget verdige vinnere, og der har Nicolas og Sandra spilt motsatt ved å sende ut alle som de spiller sammen med. Jack og Daniela kom sent inn i spillet, men var taktisk smarte fra første stund og Jack ble også umiddelbart veldig godt likt.

Så jeg synes begge parene er verdige for de har spilt spillet på veldig tøffe måter. Hadde Malene og Kasper vunnet f.eks hadde det ikke vært rettferdig, da de har vært på sexferie, og ikke noe annet.

• Liker 1
Gjest Sunshine23
Skrevet

Herregud å bitter Malene er da. Kan ikke hun bare holde kjeft?!

Også Nathja da. Hun er en skikkelig dårlig taper. "ikke snakk til meg Nicolas. Kom deg vekk. Jeg hater Nicolas" Jeeezs.... Grow up. Han måtte jo velge noen. Kjempe bra at han valgte å få ut heksa!! :)

Gjest Sunshine23
Skrevet

Jeg tror mange er sure på Nicolas. Han har jo gått bak ryggen på mange og lurt mange.

Skrevet (endret)

Sandra og Nicolas vinner. Nicolas kaster kulen og stikker av med pengene.

Kødda. Neida. Joda.

Anonymous poster hash: 01be4...730

Endret av Sophie-Ann
Gjest Linda sofie
Skrevet

Jeg trodde ikke Nathja kunne bli noe verre, men jo!! :rolleyes:

Hun er en dårlig taper, umoden og bare grusom. Synes nesten hun er verre en Anna og det skal mye til.

Jeg ble så happy da hun ENDELIG røyk ut. Takk Nicholas :)

Jeg er faktisk litt (men bare litt) enig med Malene. Altså Sandra har stått veldig trygt med Nicolas som er en genial og sterk spiller. Han er super flink til å snakke for seg og har hatt nesten alle rundt lillefingeren. Sandra hadde ALDRI kommet så langt hadde det ikke vært for Nicolas. Det er jo han som tenker og gjør det meste. Hun har egentlig bare diltet etter og gjort det han sier. Jeg vil nok si at han er hjernen av de to. Jeg føler det er han som har siste ordet.

MEN jeg synes ikke Sandra er dum og hun er da like verdig som Malene eller kanskje mer.

• Liker 1
Gjest Phoenix
Skrevet

Malene og Kasper er kjærester nå. Om noen lurte :)

Malene undervurderer Sandra som alle andre. Sandra har hatt en mer laid back stil, mens Malene har laget mer drama med Kasper. Sex, intriger, osv. At hun har kjempet så mye syns jeg ikke....

Nathja er dårlig taper. "Man må tenke på seg selv" sa hun. Det gjør de andre, og hun hyler av full hals. Om hun gjør det derimot så er det greit. Det er bare idioti... Hun er elendig, virkelig...

Skrevet

Jeg trodde ikke Nathja kunne bli noe verre, men jo!! :rolleyes:

Hun er en dårlig taper, umoden og bare grusom. Synes nesten hun er verre en Anna og det skal mye til.

Jeg ble så happy da hun ENDELIG røyk ut. Takk Nicholas :)

Jeg er faktisk litt (men bare litt) enig med Malene. Altså Sandra har stått veldig trygt med Nicolas som er en genial og sterk spiller. Han er super flink til å snakke for seg og har hatt nesten alle rundt lillefingeren. Sandra hadde ALDRI kommet så langt hadde det ikke vært for Nicolas. Det er jo han som tenker og gjør det meste. Hun har egentlig bare diltet etter og gjort det han sier. Jeg vil nok si at han er hjernen av de to. Jeg føler det er han som har siste ordet.

MEN jeg synes ikke Sandra er dum og hun er da like verdig som Malene eller kanskje mer.

Like verdig som Malene? Hvordan er Malene i det hele tatt verdig?

Skrevet

Dumt at rasmus ikke er et av finalepara :trist:

Anonymous poster hash: ba95a...9df
Gjest Linda sofie
Skrevet (endret)

Like verdig som Malene? Hvordan er Malene i det hele tatt verdig?

Formulerte meg kanskje litt feil da. Mente bare ar Malene ikke er noe mer verdig enn Sandra. Malene fikk det til å virke som at hun var SÅ mye mer verdig. Malene er egentlig ikke verdig i det hele tatt :fnise:

Endret av Linda sofie
Skrevet

Unnskyld meg, men jeg er så jævlig glad for at verken Malene eller Nathja er i finalen! :hoppendeglad: :hoppendeglad:

Nathja er så umoden og sutrer jo verre enn værst hvis ikke ting går hennes vei. Er hun virkelig 24 år? Sjokkerende. Malene er jo like ille som Nathja.

Veldig kjipt at Rasmus røyk ut. Rasmus :rodmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...