Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Sunshine23
Skrevet

Han vil jo late som for at ingen skal bli sur.

Joda, men blir bare så latterlig når han later som han liksom er sur på Stolle fordi han ikke sa noe ting om trekanten,

Videoannonse
Annonse
Gjest Phoenix
Skrevet

Joda, men blir bare så latterlig når han later som han liksom er sur på Stolle fordi han ikke sa noe ting om trekanten,

Enig, men sånn er vel spillet.

Samme som med Nicolas som visste det, men først åpnet kjeften når Stolle er ute. Han lever ett farlig liv, han. Jeg tenker at det var meget bevisst av han fordi at han ønsket at Nathja ikke skulle være sur på han mer. Når Stolle har gjort det, så flytter det fokuset vekk fra han. Jeg må innrømme at han egentlig er litt genial på paradise.

• Liker 1
Skrevet

Liker Nicolas litt faktisk. Han er ganske flink til å lese folk, og vet nøyaktig hva han skal si for å få folk i sin hule hånd. Meen, han blir vel avslørt litt etter litt nå. Vil riktignok ikke at han skal vinne tror jeg, men etter Rasmus forsvant har jeg faktisk ingen favoritt blant gutta?!

Gjest Fluttershy
Skrevet

Jeg klarer ikke å like Nicolas jeg. Skjønner egentlig ikke hvorfor heller for det er jo ikke noe galt med han :vetikke:

Kjedelig at Rasmus har røket ut. Han burde absolutt vunnet! Eneste jeg synes burde vinne nå er Sandra. Etter at Martin kom inn igjen så synes jeg ikke han er like teit og irriterende som han var i begynnelsen. Han virker som en helt ok type, om en litt umoden til å være 30år :fnise:

• Liker 1
Gjest Sunshine23
Skrevet

Jeg liker ikke Maria. Hun er alt for høy på seg selv og litt arrogant. Også den flørtinga hun holdt på med da.

Heier egentlig ikke på noen nå jeg. Kanskje Sandra

AnonymBruker
Skrevet

Haha så bra Nickolas synes Maria er gal som sier hun får følelser for han å blabla... Herregud litt teit å begynne å lete etter en back up allerede første kvelden.

Chill women.

Å lurer på hvem personen i svart kappe er? Håper det er Rasmus!! :laugh:

Jeg må si meg enig i at Nicolas er smart og er flink til å lure folk, men snart blir han vel avslørt. De fleste som driver på sånn blir som regel avslørt.

Anonymous poster hash: 0f36b...12b
Skrevet

Har sett episoden hvor Maria kom inn nå. Helt klart den verste deltageren så langt! Hun virker som en ekstremt usikker liten fjortis som sikkert har masse problemer fra oppveksten, og skikkelig dårlig selvtillit. Hun fant med en gang noe fælt med alle andre, spesielt jentene. Den kommentaren med at jentene måtte være så bimbo og barbie bare fordi de er blonde, minner om ungdomsskoleoppførsel. Snakker om sjalusi altså.. Virker som hun er ei som ikke har andre kvaliteter enn å spille på sex for å få noe som helst oppmerksomhet. Aaah, håper hun ryker!

• Liker 1
Gjest Linda sofie
Skrevet

Uff Maria synes jeg ingen ting om. Hun ga jo et helt forferdelig førsteinntrykk. Jeg tror hun ryker temmelig kjapt. De fleste vil nok ha henne ut og det forstår jeg godt.

Trist at Rasmus røyk ut, men jeg tror ikke de sender han inn igjen.

Nå heier jeg på Sandra og Nickolas :) Det hadde vært kult hvis de ble et par.

Skrevet

Liker ikke Maria jeg heller. Syns så synd på Nickolas, er egentlig imponert av at han ikke har blitt mer "sur"/"kvass" mot henne pga av det der. Hun kaster seg jo over han, og tror at han er sååå intressert. Stakkars gutt!

Skrevet

Hvordan har denne sesongen vært, synes dere? Bra eller dårlig, ift tidligere norske og danske PH-sesonger?

Jeg har nemlig bare fått sett frem til episode 10 da jeg har vært på ferie, lurer på om jeg skal gidde å følge fortsettelsen...? Hva synes dere? :)

Hittil liker jeg Camilla og Alexander best av deltakerne, flott par :)

Gjest Linda sofie
Skrevet

PH Danmark er alltid bedre enn den norske :fnise:

Jeg synes det har vært en god sesong. Mye drama all the way :) Mye sex å forresten. Folk puler jo på kryss og tvers. Har også vært mobbing med i denne sesongen men det er over nå.

• Liker 2
Skrevet

PH Danmark er alltid bedre enn den norske :fnise:

Enig!

Gjest Linda sofie
Skrevet

Jeg synes sesong 4 og 6 har vært de beste sesongene så langt. Også så mange hunks med da :wow:

Skrevet

takk for svar, hvilken sesong er det nå da?

Jeg likte den sesongen med Line Sofie, Jon og Gleager best (husker ikke hvem sesong det var, 4 kanskje?)

Hvem er deres favoritt-deltakere fra denne sesongen?

Jeg digger PH Danmark, men synes det er kjipt å måtte se det på nettet, liker ikke å stirre på en dataskjerm.

Skrevet

Jeg synes å paradise hotel DK er bedre enn den norske. Alt er liksom bedre.

Deltagerene er bedre (når det kommer til drama osv) twistene er bedre, programlederen er bedre osv...

Anonymous poster hash: ac9fc...296
Skrevet

Jeg digger PH Danmark, men synes det er kjipt å måtte se det på nettet, liker ikke å stirre på en dataskjerm.

Jeg hadde Rasmus som favoritt frem til han ble borte. Nå er det Sandra tror jeg. Har ikke fått noen favoritt blant gutta enda. Kanskje Nickolas eller Nicolas. Guri! - det har vært med mange med det navnet i år :laugh:

Gjest Linda sofie
Skrevet

takk for svar, hvilken sesong er det nå da?

Jeg likte den sesongen med Line Sofie, Jon og Gleager best (husker ikke hvem sesong det var, 4 kanskje?)

Line Sofie og de var med i sesong 5 tror jeg.

Jeg liker godt Rasmus men han røyk ut på sist parsermoni :(

Det var han som ble mobbet i en periode.

Skrevet

Hvorfor sender de kun tilbake folk fra den ene gruppen?! Først Anna, så Martin og nå Stolle? :daane:

De sender bare Stolle tilbake for å lage drama, men altså.... Åh jeg er så lei Stolle selv om jeg likte han i begynnelsen. Håpet på at hevneren var Rasmus jeg, men nei.

Skrevet

Hvorfor sender de kun tilbake folk fra den ene gruppen?! Først Anna, så Martin og nå Stolle? :daane:

De sender bare Stolle tilbake for å lage drama, men altså.... Åh jeg er så lei Stolle selv om jeg likte han i begynnelsen. Håpet på at hevneren var Rasmus jeg, men nei.

Må ikke glemme Kasper.

Anonymous poster hash: ba95a...9df

Skrevet

Har tenkt akkurat det samme så mange ganger nå! Det blir en alt for tydelig favorisering fra produksjon og man skjønner med en gang at de skal ha noen av dem til å vinne.

Nå må Sandra vinne! Liker Daniela mer for hver episode, men hun spiller på feil allianse så heier ikke på henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...