Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Sunshine23
Skrevet

Jeg er faktisk enig med dere. Synes det var dårlig gjort å sende ut Daniella når hun faktisk har reddet Nadija. Tror jeg å hadde blitt like sur Så forstår Daniella godt.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Verste var Malene da "Jeg synes hun er barnslig som reagerer sånn".

Men hennes rekasjon da hennes partner ble sendt ut var å mobbe en annen deltager i dagesvis.

Anonymous poster hash: 8a31c...b54
Gjest Linda sofie
Skrevet

Verste var Malene da "Jeg synes hun er barnslig som reagerer sånn".

Men hennes rekasjon da hennes partner ble sendt ut var å mobbe en annen deltager i dagesvis.

Haha er det noen bør holde kjeft, så er det Malene. Ho klikka jo i vinkel på Rasmus og mobbet han da Kasper ble sendt ut.

Greit nok at PH er et spill, men synes det var sleip gjort av Nadija å kaste ut Daniella. Utrolig feigt!!

Skrevet

Haha er det noen bør holde kjeft, så er det Malene. Ho klikka jo i vinkel på Rasmus og mobbet han da Kasper ble sendt ut.

Greit nok at PH er et spill, men synes det var sleip gjort av Nadija å kaste ut Daniella. Utrolig feigt!!

Enig! I hvertfall når Daniela hadde tatt en kjempe sjangse med Martin så han ikke skulle sende ut Nathja.

Skrevet

Ahh blir vi aldri kvitt Nathja eller? :roll:

Vi fikk se Daniella og Rasmus på klippet for i morgen. Håper de begge får komme tilbake og vinner sammen! :danse:

Gjest Phoenix
Skrevet

Nathja er jeg megalei! Hun fremstår som en kjerring. Jeg likte henne i starten, men nå har hun tapt seg skikkelig!

Men Sandra, I LOVE YOU! <3

• Liker 2
Skrevet

Sandra er jo dritkul da :strix:

Anonymous poster hash: ba95a...9df
Skrevet

Endelig hjemme fra ferie :) Har hatt ph maraton etter jeg kom hjem.

Utrolig bra at Nicklas sendte hjem Martin. Thank god at vi er kvitt han gammle nå. Jeg likte ikke at Daniella ble sendt ut. Urk så falsk Nathja er da. Vi skal støtte hverandre å blabla... Yeah rigth! :rolleyes: :rolleyes:

Merker jeg er så lei Nathja. Jeg som likte henne så godt i begynnelsen. Jeg synes hun er en kjerring jeg. Malene og Kasper står jo alltid trygt til parsermoniene. Det er jeg lei av. Noen burde splitte de to altså. Få ut kjæresteparet.

Haha Sandra digger jeg. Hun har så mange morsomme gullkorn :fnise:

Skrevet

YEAH Rasmus er tilbake! :rodmer: Har savnet han skikkelig.

Nickolas er jo en smart og lur spiller. Han har de fleste rundt lillefingeren. Jeg er nå glad for at Rasmus endelig har klart å gjennomskue spillet hans. Jeg håper Rasmus får hivd han ut.

Anonymous poster hash: bd5b7...52f
  • Liker 1
Gjest Sunshine23
Skrevet (endret)

Hvorfor i helvete bytter Jack ut Daniella med Nathja?! :kjefte: Really??? Han sier han vil vinne PH med Daniella, men vinne årests par med Nathja? Jeg skjønner ikke helt hva han tenker med. Så dum han er som setter Daniella i fare. Idiot.

Bra at Rasmus fikk bli. Han må jo bare vinne paradise hotel!!!!!!!!!!!!!! Go Rasmus.

Endret av Sunshine23
Skrevet

Når jeg tenker meg om har jeg faktisk veldig lyst at Sandra og Nicolas skal vinne. Sandra fordi hun er så morsom og kul, men også Nicolas fordi han har visst at han er den beste menneskekjenneren og at han er veldig taktisk smart. Han kjører et suverent spill og har hatt alle rundt lillefingeren sin siden han kom inn. Paradise Hotel er jo et spill som handler om å være best likt, og så overfladisk som det er så er det som regel bare de peneste festløvene som klarer seg der. Men Nicolas klarte å overvinne alle med fantastisk manipulasjon og sjarm fra første sekund. På en måte overrasker det meg at ingen har sett gjennom fasaden bortsett fra Martin så langt, men så er han jo i grunn så overbevisende og snill med alle at jeg kan også skjønne at ingen ser skuespillet hans.

Jeg liker jo helt klart best Rasmus av guttene, men når man skal ta Paradise Hotel for det det er så fortjener Nicolas det mer da han har spilt et bedre spill.

Nathija (eller hvordan i f man skriver navnet hennes) er vel den som fortjener det MINST. Møkkakjerring som bare tenker på seg selv.

• Liker 2
Skrevet

Enig. Jeg håper å at Nicolas og Sandra vinner :)

Nicolas er en god spiller og klarer å lure de fleste. Det skal godt gjøres. Han er jo utrolig smart. F.eks da Kasper lyttet på hva han og Sandra snakket om, så fikk Nicolas sjenket Kasper dritafull. Pga han vet at Kasper har dårlig husk i fylla :fnise: Smart move!

Jeg holder en knapp på Rasmus å :) Stine kan være irriterende. Hun er liksom SÅ glad og sprudlende hele tiden. Det kan fort bli slitsomt i lengden.

Skrevet

Kathrine har ikke så store sjanser til å vinne.

UT med Nathja. Jeg takler henne ikke. Hun fortjener IKKE å vinne :regler:

Anonymous poster hash: bd5b7...52f
Skrevet

Merkelig at Daniella og Kathrine sender ut Kasper når de står uten partner. Ikke det smarteste valget da.

Skrevet

Merkelig at Daniella og Kathrine sender ut Kasper når de står uten partner. Ikke det smarteste valget da.

Kathrine var den som ikke var smart. Daniela er så taktisk smart og iskald at hun hadde garantert sendt ut Malene, hvis en av de andre også hadde stemt på henne. Siden Kasper allerede hadde to stemmer ble det jo han uansett, så det hadde jo satt Daniela i et dårlig lys ovenfor Malene.

Skrevet

Kathrine var den som ikke var smart. Daniela er så taktisk smart og iskald at hun hadde garantert sendt ut Malene, hvis en av de andre også hadde stemt på henne. Siden Kasper allerede hadde to stemmer ble det jo han uansett, så det hadde jo satt Daniela i et dårlig lys ovenfor Malene.

Ja det er sant, men uansett dumt av Kathrine. Hun har jo null sjanse.

Skrevet

Ja det er sant, men uansett dumt av Kathrine. Hun har jo null sjanse.

Helt enig. Kathrine har i grunn ingenting i Paradise Hotel å gjøre. Hun har en veldig kjedelig og svak personlighet og har visst siden hun kom inn at hun ikke kan spille spillet. Virker som hun er der på ferie.

Skrevet

Ja å de andre reagerer jo også på hvorfor hun er så stille og ikke gjør så mye. Så det er noen få dansker som også er på badeferie. Ikke bare oss Nordmenn ;)

Skulle heller sett Malene dratt enn Kasper. Jeg tror kanskje Nicklas velger henne i morgen.

Gjest Phoenix
Skrevet

Jeg regner med at det ikke ville spilt boen rolle for Daniella. Hun og Jack er jo så sammensveisa, og hun har sin partner der. :) Det tror jeg også Nathja oppfatter. Men, ja, jeg regner også med at hun hadde stemt på Malene om hun hadde vært tidligere ute...

Kathrine var jo dum. Det var hennes mulighet. De ble to jenter i overtall plutselig nå. Malene ut, og de hadde hatt en partner alle sammen. Som om noen av de andre ville valgt henne ovenfor sin partner... Taktisk idiotisk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...