Kassiopeia Skrevet 27. august 2013 #401 Skrevet 27. august 2013 Formulerte meg kanskje litt feil da. Mente bare ar Malene ikke er noe mer verdig enn Sandra. Malene fikk det til å virke som at hun var SÅ mye mer verdig. Malene er egentlig ikke verdig i det hele tatt Aha, nå skjønner jeg. Men da er vi enig da!
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #403 Skrevet 27. august 2013 Nathja og Malene er ALLTID sutrete. Og kan ikke forstå hvorfor folk gjør sånn og sånn, selvom det som regel alltid er logisk. Selvfølgelig vil Nichlas stå med Sandra i en finale! Man skal jo kunne stole på parteren sin. Om det for eksempel hadde vært Kasper som stod med Nathja, så ville jo selvfølgelig Malene "kastet" ut Nathja og tatt plassen hennes om Malene var i Nichlas sin posisjon. Synes også litt synd på Sandra. Synes hun har kommet med ganske mange taktiske utspill igjennom hele sesongen, spesielt på slutten. Men det har bare vært i selskap med Nichlas og dermed er det bare "seerne" som har sett det, og ikke de andre deltagerene. Blir vanskelig å forsvare seg. Men THANK GOD for at verken Malene eller Nathja er i finalen. Og det er samme hvem som vinner, men har mest sansen for Jack og Daniela Anonymous poster hash: 8a31c...b54
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #404 Skrevet 27. august 2013 Jack er grei nok, han har vist seg å være oppegående. Daniela derimot, makan til irriterende dame... Synes jeg. Har egentlig ingen store favoritter, men om jeg måå heie på noen, så blir det Nicolas og Sandra. Anonymous poster hash: 37ca7...738
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #406 Skrevet 27. august 2013 Han er super flink til å snakke for seg og har hatt nesten alle rundt lillefingeren. Sandra hadde ALDRI kommet så langt hadde det ikke vært for Nicolas. Det er jo han som tenker og gjør det meste. Hun har egentlig bare diltet etter og gjort det han sier. Jeg vil nok si at han er hjernen av de to. Jeg føler det er han som har siste ordet. MEN jeg synes ikke Sandra er dum og hun er da like verdig som Malene eller kanskje mer. Men om ikke Sandra hadde spilt lojalt med hele veien tviler jeg på om han hadde kommet helt i mål, selv om han var hjernen bak. Jævlig dårlig gjort av ham å slippe kulen. Hun er litt morsom da, Sandra. Snakker uten punktum og stor bokstav. Hva skjedde forresten med at Rasmus skulle gå i strupen på Nicolas, som han proklamerte så voldsomt da han kom inn igjen? Bare tomme ord, visst. Anonymous poster hash: 33f59...725 1
Kassiopeia Skrevet 28. august 2013 #407 Skrevet 28. august 2013 Wow, for et svin av en vinner. Det var ikke kult i det hele tatt. Da spilte han aldri med Sandra likevel. Men han trenger kanskje pengene mer, for han har virkelig fått visst hele Danmark for en falsk, ekkel liten løgner han er. Det var så naturlig for han at jeg nekter å tro at han ikke er sånn til vanlig også. 2
Lillemeg25 Skrevet 28. august 2013 #408 Skrevet 28. august 2013 Fy faen for en jævel Nicolas er. Han tenker jo KUN på seg selv. Hadde jeg vært Sandra så hadde jeg drukknet han i bassenget Stakkars Sandra
Lillemeg25 Skrevet 28. august 2013 #409 Skrevet 28. august 2013 Sandra og Nicolas vinner. Nicolas kaster kulen og stikker av med pengene. Kødda. Neida. Joda. Anonymous poster hash: 01be4...730 Så spoileren stemte. Hvorfor måtte du spoile? Whats the point?? 4
smalls Skrevet 28. august 2013 #410 Skrevet 28. august 2013 Der mista jeg all respekt for Nicolas. Nicolas er ikke en verdig vinner. Han er sleip som fy og falsk. Alt han har sagt til Sandra var kun bullshit. Ellers ville han ikke ha tatt alle pengene selv. Han har sagt all the way at han kun spiller sammen med Sandra å blabla..Det sjokkerer meg at han er SÅ flink til å lyve og manipulere andre mennesker. Jeg er 100% sikker på at han er så falsk til vanlig å. Nathja er en skikkelig dritkjerring! Omg går det ann å være en mer dårlig taper? Det virker som at hun kan gjøre hva hun vil, lyve, dolke folk i ryggen osv, men så fort noen gjør det mot henne da klikker hun bananas Hykler!!! Sandra og Rasmus skulle vinne sammen. Rasmus ville ALDRI sluppe kulen. Det tviler jeg på. 2
Duformeg Skrevet 28. august 2013 #411 Skrevet 28. august 2013 (endret) Nicolas spilte fantastisk bra og er den mest verdige vinneren uten tvil! Husk at Paradise Hotel er et spill om penger, der lyving og manipulasjon er fullstendig lovlig! Men fy som jeg misliker fyren.. Tipper han er glad i å ha kontroll i det virkelige liv også. Endret 28. august 2013 av Duformeg 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #412 Skrevet 28. august 2013 Der mista jeg all respekt for Nicolas. Nicolas er ikke en verdig vinner. Han er sleip som fy og falsk. Alt han har sagt til Sandra var kun bullshit. Ellers ville han ikke ha tatt alle pengene selv. Han har sagt all the way at han kun spiller sammen med Sandra å blabla..Det sjokkerer meg at han er SÅ flink til å lyve og manipulere andre mennesker. Jeg er 100% sikker på at han er så falsk til vanlig å. Nathja er en skikkelig dritkjerring! Omg går det ann å være en mer dårlig taper? Det virker som at hun kan gjøre hva hun vil, lyve, dolke folk i ryggen osv, men så fort noen gjør det mot henne da klikker hun bananas Hykler!!! Sandra og Rasmus skulle vinne sammen. Rasmus ville ALDRI sluppe kulen. Det tviler jeg på. Så enig! Hun er en ordentlig hykler og en bitch. Jeg hadde kastet datan i veggen hvis Nathja vant paradise hotel. Anonymous poster hash: bd5b7...52f
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #413 Skrevet 28. august 2013 Nicolas spilte fantastisk bra og er den mest verdige vinneren uten tvil! Husk at Paradise Hotel er et spill om penger, der lyving og manipulasjon er fullstendig lovlig! Men fy som jeg misliker fyren.. Tipper han er glad i å ha kontroll i det virkelige liv også. Sant nok, men det var jo han og Sandra som vant. Hadde det ikke vært for Sandra, så hadde f.eks ikke Nathja stemt på Nicolas. Helt enig i at han er en sterk spiller. Anonymous poster hash: bd5b7...52f
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #414 Skrevet 28. august 2013 Som en trøst betalte Nichlas førerkortet til Sandra. Men det er jo bare en trøst. Uff, hun så så sjokkert og lei seg ut Anonymous poster hash: 8a31c...b54 1
Kassiopeia Skrevet 28. august 2013 #415 Skrevet 28. august 2013 Nicolas spilte fantastisk bra og er den mest verdige vinneren uten tvil! Husk at Paradise Hotel er et spill om penger, der lyving og manipulasjon er fullstendig lovlig! Men fy som jeg misliker fyren.. Tipper han er glad i å ha kontroll i det virkelige liv også. Nei, han spilte bare fantastisk bra fram til finalen. I det øyeblikket han kastet kulen så kunne han ikke vært en mindre verdig vinner. Nicolas hadde aldri klart seg så langt uten Sandra, og han har hele veien sagt at han kun spiller med henne, og at de er sammen om dette. Ikke bare til henne, men i intervju som bare vi får se også. Paradise Hotel er et spill om partnerskap, på lik linje som penger, samarbeid og å bli best likt. Slik vi har sett han er nok dessverre slik personligheten hans er.
Duformeg Skrevet 28. august 2013 #416 Skrevet 28. august 2013 Slik jeg ser det, er det to spill i Paradise Hotel: 1. Vinne finalen med en partner, altså bli vinnere av Paradise Hotel. 2. Troskap-testen, altså fordeling av pengene mellom paret. Jeg er ikke enig i at hvis en person slipper kulen i en troskap-test blir personen en mindre verdig vinner. Det blir jo litt som å si at de eneste verdige Paradise Hotel-vinnerne er de som deler pengene, men troskap-testen har da ingenting med selve seieren i Paradise Hotel? At Nicolas velger å slippe kula er mega dust gjort, men det gjør han da absolutt ikke mindre verdig! Moral er ikke endel av spillet, noe Nicolas har vist veldig tydelig. (For de som trodde at moral var en faktor.) Det ingen tvil om at Nicolas spilte best, og han var heldig med at juryen også oppfattet det slik. (Og ikke var bitre for å ha blitt manipulert og løyet til, i hvert fall ikke bitre nok til å velge det andre paret.) Slik jeg har forstått det kom Nicolas inn med en eneste plan, vinne Paradise Hotel og slippe kula. Men for å få til dette trenger han, som du påpeker, en å spille med, en partner. Han fant en perfekt partner i Sandra siden de balanserer hverandre veldig bra. Mest fordi Sandra ble ikke sett på som en sterk spiller, (før muligens helt på slutten) noe som gjorde at Nicolas ikke ble sett på som en reel trussel og dermed kunne spille sitt eget spill fullt ut. Slik jeg ser det var Sandra rett og slett en perfekt brikke i Nicolas sitt spill. Det Sandra gjorde bra var å ikke røpe Nicolas sine planer og rett og slett spille på at hun er blond og liker neglelakk og sko. Hadde Sandra hatt en annen partner tipper jeg at hun hadde røket mye før, mens hvis Nicolas hadde hatt en annen partner tror jeg han hadde holdt mye lengre, rett og slett fordi han er en mye dyktigere spiller. Men dette er umulig å bevise. Uansett holdt Nicolas ord, han spilte med Sandra hele veien, og de vant begge finalen sammen. Kipt for Sandra at pengene ble fordelt slik de ble. 1
Gjest Sunshine23 Skrevet 29. august 2013 #417 Skrevet 29. august 2013 (endret) Nå har jeg sett ferdig finalen. Det sjokkerer meg ikke at han slapp kulen. Han er utspekulert nok til å gjøre det. Jeg fikk vondt av Sandra Men hun tok det på en veldig bra måte da. Tror ikke jeg hadde tatt det like bra. Jeg synes det er råttent gjort å slippe kula. Sandra fortjente like mye som han å vinne. Tror ikke Nicolas hadde nådd så langt uten Sandra, Synes også det var rart han hele tiden sa både til Sandra og oss i snakkeboksen at han kun spilte sammen med Sandra. Nicolas spilte kun med seg selv og ingen andre. Sandra var bare en brikke i hans spill. Jeg blir nesten redd når en person er så utrolig dyktig til å lyve og lure folk. Jeg er egentlig glad det er ferdig. Nå slipper jeg å irritere meg så mye over hurpene Nathja og Malene Malene virket bare pisse sjalu på Sandra. Begge de to var noen elendige tapere. Det blir bare komisk. Endret 29. august 2013 av Sunshine23 1
Gjest Sunshine23 Skrevet 29. august 2013 #418 Skrevet 29. august 2013 Skulle heller ønske Jack og Daniella vant 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #419 Skrevet 29. august 2013 Jeg har ikke hatt sansen for Nicolas, men jeg synes han virkelig fortjener stående applaus! Jeg har sett mange sesonger med paradise hotel (både norske og danske) og jeg har aldri sett en så smart taktikker på paradise hotel noen fuckings gang. Jeg bøyer meg i støvet for Niclolas Nå som det er sagt, så synes jeg det var slemt gjort mot Sandra å slippe kulen. Anonymous poster hash: 0f36b...12b 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #420 Skrevet 29. august 2013 Malene har over 46 000 likes på Facebook Hvem faen er det som liker den kjerringa der da? Anonymous poster hash: ba95a...9df 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå