Gjest Linda sofie Skrevet 11. august 2013 #301 Skrevet 11. august 2013 Jeg har også lurt på flere ganger hvorfor de bare sender iinn personer fra alliansen til Martin og de. Urettferdig! Jeg heier mest på Sandra, men også litt på Jack og Daniella. Jeg satt med hjertet i halsen nesten da de skulle bestemme hvem som skulle bli av N og S. Takk og pris for at det ikke ble S!! Men hva er galt med Nadija? Seriøst? Forstår bare ikke hvorfor hun ville redde Stolle? 1
Antique Skrevet 11. august 2013 #302 Skrevet 11. august 2013 Skjønner ikke helt hvordan Nadija tenker jeg heller. Skjønner heller ikke hvordan hun kunne bli sur på Jack fordi han ikke gjorde som henne, og sette seg ved det andre bordet..
Gjest Linda sofie Skrevet 11. august 2013 #303 Skrevet 11. august 2013 Enig. Hun hadde da ingen grunn til å bli sint på Jack!
amadine Skrevet 12. august 2013 #304 Skrevet 12. august 2013 (endret) Hvordan har denne sesongen vært, synes dere? Bra eller dårlig, ift tidligere norske og danske PH-sesonger? Jeg har nemlig bare fått sett frem til episode 10 da jeg har vært på ferie, lurer på om jeg skal gidde å følge fortsettelsen...? Hva synes dere? Hittil liker jeg Camilla og Alexander best av deltakerne, flott par Sesongen er absolutt severdig jeg likte veldig godt sesong 7. Se den også. Endret 12. august 2013 av amadine
amadine Skrevet 12. august 2013 #305 Skrevet 12. august 2013 Hvis dere vil se ferdig sesongen så ligger alle episodene ute på tv6play.se. men da trenger du svensk ip adresse. Noe som lett kan fikses
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #306 Skrevet 12. august 2013 Hvis dere vil se ferdig sesongen så ligger alle episodene ute på tv6play.se. men da trenger du svensk ip adresse. Noe som lett kan fikses Hvordan fikser man svensk ip? Anonymous poster hash: 9f041...454 1
Lillemeg25 Skrevet 12. august 2013 #307 Skrevet 12. august 2013 Haha jeg må le av maria. Hvofor i all verden skulle Nicolas liksom velge henne hvis hun stilte seg bak han med en gang? Hun er jo ikke riktig i hodet. Bra hun forsvant.
amadine Skrevet 12. august 2013 #308 Skrevet 12. august 2013 Hvordan fikser man svensk ip? Anonymous poster hash: 9f041...454 Jeg bruker nettsiden hide my ass Koster rundt 50-60 kr for 30 dager.
Gjest Sunshine23 Skrevet 12. august 2013 #309 Skrevet 12. august 2013 Fint at Maria røyk ut. Det var egentlig veldig forventet da. Maria burde heller være litt mer ydmyk og ikke så gal. Daniella liker jeg bare mer og mer. Hun virker smart Tåpelig at Kasper blir sur fordi Malene og Jack lå sammen på sofan. Han burde hverfall holde kjeft da. Det var ikke så lenge siden han og Anna holdt på slik hele tiden. 1
Gjest Phoenix Skrevet 12. august 2013 #310 Skrevet 12. august 2013 Jeg syns det er litt frekt av Malene. Nå er det faktisk sagt at de er kjærester, og det syns jeg blir feil nåt du har kjæreste. Det er noe som jeg aldri kunne gjort mot en kjæreste. Nå som de er kjærester så skal hun kysse på en annen og ligge i armkroken hans. Ja, jeg syns det er teit at han blir sur, men jeg skjønner det! Jeg hadde klikka i vinkler om det var min kjæreste... 1
Gjest Sunshine23 Skrevet 12. august 2013 #311 Skrevet 12. august 2013 Jeg syns det er litt frekt av Malene. Nå er det faktisk sagt at de er kjærester, og det syns jeg blir feil nåt du har kjæreste. Det er noe som jeg aldri kunne gjort mot en kjæreste. Nå som de er kjærester så skal hun kysse på en annen og ligge i armkroken hans. Ja, jeg syns det er teit at han blir sur, men jeg skjønner det! Jeg hadde klikka i vinkler om det var min kjæreste... Joda, men synes ikke han har noen rett til å kjefte på ho. Etter alt det han har gjort med Anna. Selv om de ikke akkurat var kjærester på den tiden, så hadde de jo følelser for hverandre og var nesten kjærester. 1
Gjest Phoenix Skrevet 12. august 2013 #312 Skrevet 12. august 2013 Jeg lo godt når Maria forventet at Niclas hadde valgt henne om hun hadde gått direkte ditt. Han er jo drittlei av hele henne, og hun kaster seg etter han.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #313 Skrevet 12. august 2013 Maria er jo helt hysterisk Det er jo ikke rart Nicolas ikke ville stå med henne da. Herligfred! Hun var all over han hele tiden der inne. Anonymous poster hash: 0f36b...12b
Gjest Phoenix Skrevet 12. august 2013 #314 Skrevet 12. august 2013 Joda, men synes ikke han har noen rett til å kjefte på ho. Etter alt det han har gjort med Anna. Selv om de ikke akkurat var kjærester på den tiden, så hadde de jo følelser for hverandre og var nesten kjærester. Litt rett syns jeg han har, eller så kan de like gjerne bare slå opp. Eller så kan de jo bare sitte å kline med hvem de vil for å ta hevn på den andre. "Ja, men du har gjort sånn og sånn så jeg kysser hvem jeg vil....." 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #315 Skrevet 12. august 2013 Jeg synes ikke de burde være sammen hvis de ikke klarer å holde seg unna det motsatte kjønn! Anonymous poster hash: ac9fc...296 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #316 Skrevet 12. august 2013 Har nettopp sett episoden der Shila ryker, stakkars! Malene er jo helt forferdelig. Straffer venninnen sin fordi hun er hevngjerrig på en gutt som sendte ut partneren hennes (som hun har fått igjen!) Hvis hun vinner vet jeg ikke hva jeg gjør Anonymous poster hash: 8a31c...b54
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #317 Skrevet 12. august 2013 Jeg har bare sett til episode 14, men hvorfor blir hun Camilla (som flørtet med Alexander) så lite sett? Hun gjorde det absolutt best i Miss Paradise konkurransen med et sinnssykt fint bilde og fin catwalk, og er uten tvil den peneste jenta der inne, men tok bare 3. plass. Malene som vant, er jo helt forferdelig. Why?????? Anonymous poster hash: 26089...71b
Gjest Sunshine23 Skrevet 13. august 2013 #318 Skrevet 13. august 2013 Har nettopp sett episoden der Shila ryker, stakkars! Malene er jo helt forferdelig. Straffer venninnen sin fordi hun er hevngjerrig på en gutt som sendte ut partneren hennes (som hun har fått igjen!) Hvis hun vinner vet jeg ikke hva jeg gjør Anonymous poster hash: 8a31c...b54 Enig. Trist at Shila røyk ut. Håper ikke Malene vinner altså Huff! 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #319 Skrevet 13. august 2013 Litt av noen pupper på ho nye jenta Anonymous poster hash: 0f36b...12b
amadine Skrevet 14. august 2013 #320 Skrevet 14. august 2013 Nettopp sett ferdig sesongen skikkelig trist. Har virkelig kost meg med alle 72 episodene. Heldigvis blir det en ny sesong av paradise hotel danmark
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå