Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Stolle bare irriterer meg mer og mer. Syns han er en idiot :P

Videoannonse
Annonse
Gjest Sunshine23
Skrevet (endret)

Enig. Jeg likte han i begynnelsen, men han har tapt seg de siste ukene. Jeg synes også han er en idiot! Helt utrolig at Nadija er så forelsket i han.

Endret av Sunshine23
Gjest Linda sofie
Skrevet

Jeg likte Nadija før. Hun virket smart og oppegående.Det tok jeg feil. Hun sank mye i mine øyne da hun forsvarte mobbingen til Anna og Malene :nei:

Hun var ikke med på den verbale mobbingen, men hun var jo med på å stenge han ute og forsvarte jentene hele tiden. Synes hun oppfører seg som en 16 åring.

Bra at Rasmus endelig fikk kastet ut Anna. :) Me like.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så dritt lei Nickolas. Han er så falsk at jeg spyr!!! :kvalm:

Nadija fortjente ikke å bli med iden losjen. Seriøst?

Anonymous poster hash: 0f36b...12b
Gjest Sunshine23
Skrevet

Håper virkelig Rasmus får bli med i losjen :) Stolle fortjener det ikke!

Skrevet

Nicolas er veldig falsk og spiller det samme farlige spillet som Louis i norske PH, men han virker snill ellers så jeg liker han :)

Er flere dager siden de har lagt ut nye episoder på Viaplayen min, hvilken episode er deres siste?

AnonymBruker
Skrevet

På Tv3 play er vi kommet til episode 46 :)

Anonymous poster hash: 0f36b...12b
Skrevet

Hmm, siste episode på viaplayen min er 44. Irriterende at de ikke klarer å oppdatere seg når man faktisk betaler en del penger. Dritt viaplay!

Gjest Fluttershy
Skrevet

Viaplay sliter alt for ofte med tekniske problemer. Ganske plagsomt. Jeg har kun nettbrett så får ikke sett på tv3play heller. Satser på det ikke tar 4(5?) dager å ordne det slik det gjor sist.

Gjest Phoenix
Skrevet

På min viaplay har det vært t.o.m 46 de siste dagene

Gjest Phoenix
Skrevet

Om dere har nettbrett så last ned tv3play appen.

Gjest Sunshine23
Skrevet

På Tv3 play funker ikke tekstinga!! :kjefte: Jeg skjønner nesten ikke hva de sier jo. Håper de får fikstet dette snarest.

• Liker 2
Gjest Fluttershy
Skrevet

Om dere har nettbrett så last ned tv3play appen.

Har den appen også, men episodene er ikke kommet videre der heller. Kun på nettsiden deres de kommer ser det ut til. De har aldri klart å ordne slike problemer i helgene før, så må vel vente til over helgen før de dukker opp. Godt jeg er sykemeldt og kan kose meg med mange episoder på rappen når de kommer :fnise:

Skrevet

Fy faen for en drittkjerring Nadja er. Rasmus sier" jeg føler jeg bør bli stormester for jeg har kjempet skikkelig for å bli med" så bare MÅÅ Nadija avbryte med å si "ja det har jo jeg også" Shut tha fuck up!!! La han nå snakke ferdig.

Når de skulle bstemme hvem som skulle ha det tørste timeglasset, så sier Nadija "Rasmus bør ikke få det" Hva har ho så imot han? Nei jeg liker ikke Nadija. Håper hun ryker ASP :bond:

Det trippelspillet eller hva jeg skal kalle det, kommer nok snart til å slå tilbake på Nickolas. Husker jo hva som skjedde med Louis som hun holdt på slik.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jaaaa, Malene er sååååå sympatisk. Hun trakasserte jo ikke Rasmus noe helt sykt bare et par uker siden :roll:

Anonymous poster hash: 8a31c...b54
  • Liker 1
Skrevet

Jaaaa, Malene er sååååå sympatisk. Hun trakasserte jo ikke Rasmus noe helt sykt bare et par uker siden :roll:

Haha enig. Hun er jo den som er minst sympatisk av de 3. De stemte kun på Malene pga de er i gruppe med henne. Thats it.

• Liker 3
Skrevet

Deilig at Stolle er ute, men de trenger IKKE å sende han inn igjen :roll:

Lurer på om Nadija og Stolle ble kjærester etter PH? Jeg tør ikke å søke det opp på google. Da kommer det sikkert opp hvem som vinner.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Deilig at Stolle er ute, men de trenger IKKE å sende han inn igjen :roll:

Lurer på om Nadija og Stolle ble kjærester etter PH? Jeg tør ikke å søke det opp på google. Da kommer det sikkert opp hvem som vinner.

De var "sammen" da de kom hjem, men det er over nå. Nathja så alt Stolle gjorde på tv (som hun ikke visste om) og klagde til Stolle = Stolle synes det var slitsomt.

Skrevet

De var "sammen" da de kom hjem, men det er over nå. Nathja så alt Stolle gjorde på tv (som hun ikke visste om) og klagde til Stolle = Stolle synes det var slitsomt.

Skjnner godt hun ikke ville være sammen med han. Tror ikke Stolle var ute etter noe seriøist forhold akkurat.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...