Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Anna MÅ ut, hun er så fæl at det er ikke en gang underholdene å se på henne lengre. Å ligge med fyren som bestevenninnen din holder på med og er forelset i, må være det kvalmeste jeg noen gang har sett på PH. Hun har jo ikke dårlig samvittighet en gang, og fortsetter jo bare å gå bak ryggen hennes. Hun er FORFERDELIG. Greit nok at Malene har vært en dust der inne, men ingen fortjener det der.

Endret av Suvana
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Forbanna kjipt at Steven røk ut, hadde så lyst til at han og Rasmus skulle sparke hele mobbegjengen ut.

Så du måtte spoile det før episoden ble sendt på Tv3 i kveld. :angry:

Anonymous poster hash: 33f59...725

• Liker 2
Skrevet

Så du måtte spoile det før episoden ble sendt på Tv3 i kveld. :angry:

Anonymous poster hash: 33f59...725

Spoile? Serien går ikke på tv, så her kan man snakke fritt. Jeg aner ikke hvor tv3 play er i forhold til viaplay, jeg får ofte mange episoder lagt inn i slengen på viaplayen.

Hvis du vet at tv3 play henger etter, og er redd for å få med deg hva som skjer, så bør du strengt tatt ikke være i denne tråden.

Gjest Fluttershy
Skrevet

Etter hva jeg har fått med meg ligger Viaplay en til to episoder forran tv3play. Det gjør at jeg skriver lite her siden jeg er redd for å spoile for dem som ser det på tv3play. Hadde vert bedre om de lå likt men vi får det vel litt før siden vi betaler for å se det.

• Liker 3
Skrevet

Siden viaplay ligger 1-2 episoder foran Tv3 play, så synes jeg ikke man skal spoile. Noen regler må vi ha her :)

Herlig å se at det begynner å sprekke i mobbegruppen. Deilig at de fleste vil ha ut Anna nå. Håper inderlig hun ryker til parsermonien. Hadde vært herlig.

Jeg blir så kvalm av den kjerringa. Hun får ikke dårlig samvittighet eller noe etter hun pulte Kasper.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Heller Steven enn Rasmus.

Håper virkelig Rasmus vinner hele driten :)

Anonymous poster hash: ba95a...9df
  • Liker 2
Skrevet

jippi, Anna røyk! men hun er jo med i neste episode sammen med Rikke... håper ikke hun kommer inn igjen?!!

AnonymBruker
Skrevet

Spoile? Serien går ikke på tv, så her kan man snakke fritt. Jeg aner ikke hvor tv3 play er i forhold til viaplay, jeg får ofte mange episoder lagt inn i slengen på viaplayen.

Hvis du vet at tv3 play henger etter, og er redd for å få med deg hva som skjer, så bør du strengt tatt ikke være i denne tråden.

Lag deg en spoilertråd hvis du må spoile. Er det noen som strengt tatt ikke burde være her så er det deg. Du er jo klar over at viasat legger ut flere episoder i samme slengen. De har lagt ut i forveien de med den norske, og med litt fornuft så forstår man at de gjør det med den danske...

Så piss off, bitch....

Du trenger ikke å være en kjerring....

Anonymous poster hash: 7e162...d12

• Liker 1
Skrevet

Lag deg en spoilertråd hvis du må spoile. Er det noen som strengt tatt ikke burde være her så er det deg. Du er jo klar over at viasat legger ut flere episoder i samme slengen. De har lagt ut i forveien de med den norske, og med litt fornuft så forstår man at de gjør det med den danske...

Så piss off, bitch....

Du trenger ikke å være en kjerring....

Anonymous poster hash: 7e162...d12

Unnskyld meg, men hva feiler det deg? Har du så store problemer i livet at du må kalle andre mennesker du ikke kjenner for "bitch" og "kjerring", bare fordi jeg har diskutert en reality tv serie?!

Jeg har ikke sett noe om at denne tråden bare er for de som ser på tv3 play, så vidt jeg kan huske ble det sagt at man kunne snakke fritt i denne tråden siden serien ikke går på tv. Hvis jeg husket feil, så beklager jeg til dere andre. Ikke til deg.

At du er så feig at du må gjemme deg bak annonymbruker for å snakke så stygt til andre, sier nok om deg.

• Liker 4
Skrevet

Nå har jeg sett noen episoder og Anna bare sjokkerer meg helt :hakeslepp:

Utrolig bra at Nickolas heller ville stå med Shilla, men hvorfor fikk vi se Anna i reklamesnutten for neste episode? Håper ikke hun får komme inn igjen!! :nei:

Skrevet

Ali ligner på Turker fra forrige sesong.

Skrevet

Nå har jeg sett noen episoder og Anna bare sjokkerer meg helt :hakeslepp:

Utrolig bra at Nickolas heller ville stå med Shilla, men hvorfor fikk vi se Anna i reklamesnutten for neste episode? Håper ikke hun får komme inn igjen!! :nei:

trooor ikke hun kommer tilbake. blir for dumt hvis hun kommer tilbake rett etter at hun har sjekka ut. de kan i hvertfall vente litt? men kanskje hun får lov å påvirke spillet på en måte...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er sjokkert! Anna og Malene er de verste menneskene jeg noen gang har sett på tv. Den episoden der Rasmus farer opp i trynet på Anna var bare tragisk trist. Fikk skikkelig vondt av å se på det :(

Leste på en nettavis-side at Anna hadde blitt drapstruet av minst 10 personer etter oppførelsen og at Tv3 ikke hadde grepet inn, men gitt både Anna og Rasmus en advarsel etter den episoden der Rasmus farer opp i ansiktet hennes. Helt sykt for det var jo grov, psykisk mobbing! Kommentarfeltet tydet visst også på at danskene synes Anna og Malene er stygge mot han.

Anonymous poster hash: 8a31c...b54
  • Liker 1
Skrevet

Jeg er sjokkert! Anna og Malene er de verste menneskene jeg noen gang har sett på tv. Den episoden der Rasmus farer opp i trynet på Anna var bare tragisk trist. Fikk skikkelig vondt av å se på det :(

Leste på en nettavis-side at Anna hadde blitt drapstruet av minst 10 personer etter oppførelsen og at Tv3 ikke hadde grepet inn, men gitt både Anna og Rasmus en advarsel etter den episoden der Rasmus farer opp i ansiktet hennes. Helt sykt for det var jo grov, psykisk mobbing! Kommentarfeltet tydet visst også på at danskene synes Anna og Malene er stygge mot han.

Anonymous poster hash: 8a31c...b54

Men jeg skjønner godt at Rasmus fikk nok og farer opp i trynet hennes. Det var jo virkelig de som startet det heke. Altså Anna og Malene. Rasmus satt jo bare å snakket med Sandra.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Søren, jeg får ikke sett ferdig noen av episodene nå. Midt i reklamen så blir det svart, og så skjer det ikke mer. Har prøvd å se 3 episoder, men akkurat det samme skjer i alle.

Anonymous poster hash: cf1d5...997
AnonymBruker
Skrevet

Er det noen andre som har problemer med å få sett episodene på tv3play? Jeg får som regel lov til å se fram til andre reklamepause, men så går skjermen i svart. Skikkelig irriterende.

Anonymous poster hash: 01be4...730
AnonymBruker
Skrevet

Er det noen andre som har problemer med å få sett episodene på tv3play? Jeg får som regel lov til å se fram til andre reklamepause, men så går skjermen i svart. Skikkelig irriterende.

Ok, da er vi to med samme problem, jeg har nå sendt feilrapport til TV3.

Anonymous poster hash: cf1d5...997

Skrevet

Ja :( trodde det var noe med nettet her, eller pc`n. Men da er det visst flere som har det problemet ja :)

AnonymBruker
Skrevet

Det virker som de har fikset det, for jeg fikk sett slutten av forrige episode nå.

Skrevet

Så hvis de klarer oppdraget, så får Anna komme tilbake? Nei nei nei!! :kjefte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...