Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Sunshine23
Skrevet

Jeg synes det er skikkelig urettferdig at Anna får komme inn igjen. Jeg synes heller de kan sende inn en som faktisk fortjener det. Camilla eller Alexandre f.eks.

Jeg skjønner Tv3 vil lager drama, men allikavel synes jeg ikke Anna fortjener det og hun er helt forferdelig!!

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Enig. Jeg orker ikke den kjerrnga igjen!! :rolleyes:

Anonymous poster hash: 0f36b...12b
Skrevet

Deilig at alle utenom Kasper vil ha Anna ut igjen :) Love it.

Jeg synes Rasmus er den kjekkeste guttene. Han virker oppegående og snill. Imotsettning til andre der inne.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Karma. Først prøvde Anna å vende alle mot Ramus å få han ut, mens nå er det hun som er i den situasjonen!

Endret av Antique
Skrevet

Karma. Først prøvde Anna å vende alle mot Ramus å få han ut, mens nå er det hun som er i den situasjonen!

Håper Anna ryker så fort som fy.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kenneth (eller Key som han kaller seg) var en merkelig fyr :ler:

Anonymous poster hash: bd5b7...52f
Gjest Phoenix
Skrevet

Dere som ikke har viaplay.. hvilken episode er dere på? Jeg er også irritert over at Anna fikk komme tilbake! Fælt menneske. Jeg skjønner ikke meg på noen av de jentene, verken Malene eller Anna. Begge koser med Kasper. Eier de ikke litt selvrespekt? Begge koser på Kasper, hva faen? Og, han koser på begge. Det er jo oppskriften på katastrofe. Og, har allerede fått en av dem sendt ut en gang! Virkelig idiotisk...Malene visste jo litt når hun sa at hun måtte ta avstand til Kasper, men nå er hun rett tilbake der det startet.

Skrevet

Vi er kommet til episode 38 som ble lagt ut i dag :)

Men Anna må være hjerneskadet eller noe. Altså hun mener hun ikke har gjort noe galt? Hun knuller han gutten bestevenninna har følelser for og mener hun ikke har gjort noe. Hun sier rett ut hun ikke bryr seg om Malenes følelser. Litt av en venninne du. Digger at alle er imot henne. Karma is a bitch ;)

Så utrolig teit med guttet som synes det er kult å hatt sex med MAMGE jenter. Jeg har hatt sex med 100 +. Yeah liksom. :roll:

Gjest Phoenix
Skrevet

Ok. Takk. Viaplay er på 40. Jeg skak ikke spoile da :-)

Jeg syns også det med Anna er rart. Ddt var jo Malene som var der først, som var partner med han først. Jeg kan ikke skjønne meg på henne, men hun virker som en jente som trenger oppmerksomhet fra menn... Jeg leste på youtube at hun hadde blitt utsatt for incest når hun var yngre.

Kasper har hatt sex med Camilla, Anna og Malene. Anna har hatt sex med Martin, Stolle og Kasper. Malene har hatt sex med Stolle og Kasper.

Litt av ett drama... Noe som jeg har glemt?

Skrevet (endret)

Neeeeeei, hvorfor må Martin komme inn igjen? Nå begynner vel han og Anna å spille sammen igjen, og de to må seriøst være den verste sammensetningen jeg kan tenke meg. De lever jo begge for og få mest mulig oppmerksomhet. Skuffende at de så langt bare har sendt inn personer fra den ene alliansen.

Jeg skulle virkelig ønske at Malene kunne fått et snev av selvrespekt, og gått bak ryggen på Kasper og sendt han ut. Eller i det minste byttet partner. Skjønner ikke hva hun tenker med. Er det forresten bare meg som ikke kjøper at Anna har noen følelser for Kasper, sånn egentlig? Føler hun er en usikker jente som åpner leggene med en gang en gutt gir henne bekreftelse på at hun er pen, og gir henne oppmerksomhet.

Endret av Suvana
Gjest Phoenix
Skrevet

Hun var jo flink i 35/36, husker ikke akkurat. Det var like før de sendte Anna ut. Da hun sa at hun måtte ta avstand til Kasper med kosingen og sånt. Han sa bare jaja, greit. Så gikk Anna ut, og hun gikk rett tilbake til kosingen....

Synd, for når hun sa det så tenkte jeg: jippi! Endelig...

Jeg har tenkt litt på det du sier og det kan jo være at hub liker oppmerksomheten.... dermed forveksler det med følelser. Hun vil holde på den oppmerksomheten, og det er derfor hun driter i følelsene til Malene

Gjest Phoenix
Skrevet

Jeg skulle ha kommentert spoileren, men får ikke til sånn boks fra mobilen.

Gjest Sunshine23
Skrevet

Håper ikke Rasmus ryker til parsermonien. Klikker hvis Shilla velger han Key dusten ovenfor Rasmus!! :kjefte: Rasmus er den eneste jeg heier på

Gjest Sunshine23
Skrevet

Neeeeeei, hvorfor må Martin komme inn igjen? Nå begynner vel han og Anna å spille sammen igjen, og de to må seriøst være den verste sammensetningen jeg kan tenke meg. De lever jo begge for og få mest mulig oppmerksomhet. Skuffende at de så langt bare har sendt inn personer fra den ene alliansen.

Seriøst? :sjokkert:

AnonymBruker
Skrevet

wææ jeg var så sikker å at Rasmus ville ryke under pandoras. Takk og pris han ikke gjorde det. Phjoo.

Synes det har vært ekstremt mange som har hatt sex i denne sesongen. Folk har jo sex på kryss og tvers jo :sjokkert: Sandra og Nikolas er vel de eneste som ikke har hatt? Av de som er igjen der nå.

Anonymous poster hash: 0f36b...12b
Gjest Sunshine23
Skrevet

Vedder på at Kasper vinner Mr. paradise :roll:

Skrevet

Åh jeg visste Martin kom tilbake. Så typisk!

Kan de ikke heller sende inn noen fra den andre gruppen? Teit at de kun sender inn folk fra den ene gruppa da.

Skrevet

Åneei! Nå må vi høre på hornet til Martin igjen og :sur:

Skrevet

Noen som vet hvor mange episoder det er igjen?

AnonymBruker
Skrevet

Veldig forventet at Martin kom tilbake. Hadde nesten vært rart hvis de ikke sendte han inn igjen. Så må vi høre på det hornet igjen da :dry:

Anna virker som en usikker jente som hele tiden MÅ ha bekreftelse fra andre gutter. Det synes jeg er litt synd. Så fort en gutt sier hun er søt, så blir hun jo helt vill. Skal ikke mye til før hun sprer beina akkurat.

Sandra liker jeg selv om hun er ekstremt opptatt av klær og sminke. Hun er bare 19, men det virker som hun har noe mellom øra :)

Anonymous poster hash: ac9fc...296

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...