Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

På appen?

Ingen app, nei.

På vanlig måte på nettet. Og i går så jeg episode 51.

Anonymous poster hash: 33f59...725

Gjest Phoenix
Skrevet

Nettet vet jeg ikke. Det er på appen det har hengt seg opp her. Både viaplay og tv3play har stoppa på 50. Noen ganger er det surt å leve uten pc... :lol:

AnonymBruker
Skrevet

Nettet vet jeg ikke. Det er på appen det har hengt seg opp her. Både viaplay og tv3play har stoppa på 50. Noen ganger er det surt å leve uten pc... :lol:

Uff ja, man er jo spent på hva som skjer videre. :)

Jeg skal ikke røpe noe.

Anonymous poster hash: 33f59...725

• Liker 1
Gjest Phoenix
Skrevet

Jeg vet hva som skjer. Hvem som vinner, finaleparene og juryen f.eks. men jeg vil gjerne ha med meg alt drama. Sukk. :lol: Chickfight, lovedrama osv.

Skrevet

Jeg fordrar viaplay. Min har stoppa på episode 50 nå!

Samme her, de er noen svin!!!
Gjest Fluttershy
Skrevet

De sliter med tekniske problemrr som de ikke finner utav :( Jeg fikk svar på pm på facebook fra dem om at de ikke vet hva problemet er eller når det blir fikset. Tror dette er første gang jeg savner pc det siste året :fnise:

Skrevet

Neeeeeeeeei Rasmus :( Fuck you Nickolas som sa at Daniella måtte hive ut Rasmus!

Hvem skal jeg heie på nå da?!

Tv3 play funker jo fint? Jeg har nettopp sett episode 52 som ble lagt ut idag.

Gjest Phoenix
Skrevet

[quote name="smalls" post="13076680" timestamp="1375963992

Tv3 play funker jo fint? Jeg har nettopp sett episode 52 som ble lagt ut idag.

Gjest Phoenix
Skrevet

De sliter med tekniske problemrr som de ikke finner utav :( Jeg fikk svar på pm på facebook fra dem om at de ikke vet hva problemet er eller når det blir fikset. Tror dette er første gang jeg savner pc det siste året :fnise:

Ditto! Nå savner jeg dataen min. Vil ha den tilbake... NÅ!

Gjest Phoenix
Skrevet

Data :)

Data har jeg ikke. Banner over appene som ikke fungerer.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Åh dumt at Rasmus røyk ut da. Daniella er jo iskald.

Hvorfor sier Martin at Rasmus fikk han ut? Rasmus får skylda for alt :roll:

Anonymous poster hash: bd5b7...52f
Gjest Phoenix
Skrevet

Åh dumt at Rasmus røyk ut da. Daniella er jo iskald. Hvorfor sier Martin at Rasmus fikk han ut? Rasmus får skylda for alt :roll:Anonymous poster hash: bd5b7...52f

Rasmus fikk han jo ut den første gangen. :lol: Han fredet seg med Mette som gjorde at han ikke hadde en sjanse for å overleve.

Gjest Phoenix
Skrevet

Ja! Endelig... Hurra for applikasjonen! Endelig...Endelig, for faen!

AnonymBruker
Skrevet

Rasmus fikk han jo ut den første gangen. :lol: Han fredet seg med Mette som gjorde at han ikke hadde en sjanse for å overleve.

Åååh trodde det var Anna som kastet han ut. Husket litt feil. Er så lenge siden :fnise:

Gjest Phoenix
Skrevet

Åååh trodde det var Anna som kastet han ut. Husket litt feil. Er så lenge siden :fnise:

Hun ville jo ikke stå med han der og ds. Dermed måtte han finne seg en ny dame. Der hadde han Mette, men Rasmus fredet seg med Mette, og da satte han spikeren i kista. Martin hadde ingen sjanse.

Malene kastet han ut.

Gjest Phoenix
Skrevet

Når hadde Shila, Steven og Stolle trekant? Har jeg ikke fått med meg

Gjest Sunshine23
Skrevet (endret)

Like før Steven røyk ut tror jeg.

Vil vel ikke akkurat kalle det en trekant, men Shilla skulle suge de og de bare lo alle sammen. Varte vel bare i noen få minutter. Ble ikke så mye ut av det.

SÅ latterlig at Martin later som han ikke visste noen ting. Bullshit. Stolle sa det jo til han.

Endret av Sunshine23
Gjest Phoenix
Skrevet

Han vil jo late som for at ingen skal bli sur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...