Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fy for en falsk, ekkel slange Martin er. Ble kvalm av å se på han gråte når de andre drakk giften, det var bare fordi han fikk bekreftelse på selvsikkerheten hans. Akkurat samme type som Kristian. Æsj.

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fy for en falsk, ekkel slange Martin er. Ble kvalm av å se på han gråte når de andre drakk giften, det var bare fordi han fikk bekreftelse på selvsikkerheten hans. Akkurat samme type som Kristian. Æsj.

Hvilken drikk? kan vi ikke diskutere episodene dag for dag? Ser at de har lagt ut for hele uken, men jeg har ikke tid til å se alle episodene. Tar en for hver dag. Hadde vært fint om vi kunne ha det slik?

Anonymous poster hash: ac9fc...296

Skrevet

Hvilken drikk? kan vi ikke diskutere episodene dag for dag? Ser at de har lagt ut for hele uken, men jeg har ikke tid til å se alle episodene. Tar en for hver dag. Hadde vært fint om vi kunne ha det slik?

Anonymous poster hash: ac9fc...296

Siden episodene ikke går på tv blir det jo teit at vi ikke kan diskutere episoder som er lagt ut.
  • Liker 4
Gjest Linda sofie
Skrevet

Camilla Sofie er en biaatch.

Martin er jo akkurat som KR jo :ler:

Kan det ikke sjekke inn en hunk som er litt eldre enn 20-21? :glare:

Skrevet

Jeg liker Martin og synes egentlig ikke han er som KR. Martin er ikke så blærete og truer ikke folk. Synes KR var MYE verre enn Martin. Jeg synes Martin er morsom. :)

Camilla Sofie synes jeg er en sur kjerring.

AnonymBruker
Skrevet

Wææ jeg hadde klikka hvis jeg var partner med Camilla Sofie :bond:

Stolle er kjekk :lur:

Anonymous poster hash: ba95a...9df
Skrevet

Jeg liker Martin og synes egentlig ikke han er som KR. Martin er ikke så blærete og truer ikke folk. Synes KR var MYE verre enn Martin. Jeg synes Martin er morsom. :)

Camilla Sofie synes jeg er en sur kjerring.

Hvor mange episoder har du sett?

Har nå sett alle som er lagt ut og er sjokkert over oppførselen til Martin. Han virker som en farlig psykopat, og er mye verre enn Kristian.

• Liker 3
Skrevet

Han nye var kjekk syns jeg :)

Skrevet (endret)

Hvor mange episoder har du sett?

Har nå sett alle som er lagt ut og er sjokkert over oppførselen til Martin. Han virker som en farlig psykopat, og er mye verre enn Kristian.

Har kun sett mandag, tirsdag og onsdagens episode. Synes i allefalll Stolle og Martin er kjempe morsome :ler:

Endret av Lillemeg22
AnonymBruker
Skrevet

Martin og Stolle er jo hysteriske! :hoho: nøttepatruljen.

De andre guttene er kjedelige synes jeg. Synes Mette er en grå mus,

Anonymous poster hash: bd5b7...52f
Gjest Fluttershy
Skrevet

Jeg synes Martin og Stolle er kjempe teite... Ser absolutt ikke det morsomme i det de holder på med.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nå har ikke jeg sett episodene for neste uke, men M og S lager hvertfall liv. De andre er jo så kjedelige :natti:

Jentene bare sutrer og bitcher hele tiden :roll:

Anonymous poster hash: ba95a...9df
Gjest Phoenix
Skrevet

Jeg syns Martin har flere fellestrekk med KR, men jeg syns ikke han er like ille wom KR.

Jeg leste at Martin er voldsdømt. Han havnet i feil miljø når han var yngre og gjorde mye dumt. Han er nok vant med å være den som står på, og er alfahannen i gruppen.

Jeg er ikke noe fan av Malene og Anna. Kjerringer!

Camilla liker jeg. :)

Skrevet

Jeg synes alle jentene er så kjedelige .. De bare går rundt og er sure hele tiden :fnise:

Martin får jeg helt avsmak av. Jeg likte faktisk KR veldig godt, men kan se at han og Martin er like på noen områder. Likevel, så synes jeg Martin er bare skikkelig irriterende. KR, var ivertfall morsom

• Liker 1
Gjest Sunshine23
Skrevet

Martin og KR har mange fellestrekk, men KR er verre synes nå jeg.

Synes ikke KR var morsom i det hele tatt, men bare arrogant og irriterende.

Jeg synes Martin er den kjekkeste der nå. De andre er så unge.

Enig i at jentene er sure og klager mye. Camilla Sofie takler jeg dårlig. Skjønner godt at Stolle blir lei.

AnonymBruker
Skrevet

Hva er egentlig en alfahann?

Jeg synes Camilla er utrolig pen! Man må huske på at vi ser dem ofte i dagligdagse situasjoner, tror hun vil være dødspen med sminke og hår gjort klar for en kveld på byen :)
De andre jentene er ikke spesielt pene - Camilla Sofie har et søtt ansikt, men personligheten trekker vel ned...

Enig i at Malene og Anna virker kjipe.

Anonymous poster hash: 26089...71b
Gjest Sunshine23
Skrevet

Har nå sett mandagens episode og deilig at den sure kjerringa måtte dra!

Litt teit at INGEN turte å gå imot Marttin da. Feiginger.

AnonymBruker
Skrevet

Håper Anna ryker snart. Jeg synes hun klager for mye.

Alexander og Niklas er kjedelige. Mette å. Glemmer noen ganger at de er der :fnise:

Anonymous poster hash: 0f36b...12b
Gjest Sunshine23
Skrevet

Hva synes dere om Rasmus? Synes han var litt kjekk jeg :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes Martin er kjekkest, men han virker veldig aggressive og skal alltid ha det siste ordet.

Alexander er å kjekk..

Anonymous poster hash: bd5b7...52f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...