Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som de andre sa, hun virka snobbete :fnise:

Jeg synes Stolle er den kjekkeste. Solorommet var skikkelig nasty. Sengene så jo steinharde ut og sure sokker lå der inne å. Eww.,

Anonymous poster hash: ac9fc...296
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har sett 3 episoder nå og de jeg har et best inntrykk av er Kasper og Alexander av guttene. Synes ikke noen av jentene er spesielt ... ja. Vet ikke hvordan jeg skal beskrive det, men jeg synes Anna(?) og Camilla fremstår som ganske barnslige og fjortisser. Mette og Camilla Sofie fremstår som ganske sure.
Synes litt synd på Mette, forstår at enkelte ikke klarer å åpne seg for andre og sånt. Hun har nok ødelagt litt for seg selv ettersom hun ikke er så imøtekommende.

Mette er den peneste og Anis er mer irriterende enn Martin

Anonymous poster hash: 8a31c...b54
  • Liker 1
Skrevet

Nå får jeg plutselig ikke sett noe på TV3 play? Det står noe om at jeg ikke er i riktig land elns. Bare jeg som har dette problemet? Klarte det helt fint i går/i natt.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Nå får jeg plutselig ikke sett noe på TV3 play? Det står noe om at jeg ikke er i riktig land elns. Bare jeg som har dette problemet? Klarte det helt fint i går/i natt.

Ser du det på tv3 Danmark? Jeg ser det på tv3 play Norge.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Jeg synes Anna er utrolig barnselig. Blir sur fodi Martin ikke gir henne nok oppmerksomhet? Må være slitsomt å ha en slik partner. Uff.

Jeg tror Anis ryker i dag. Ikke særlig smart å kalle partneren din for en bitch.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes flere av deltagerene ligner på noen!

Mette ligner på Nanna fra sesong 1 i Norge
Stolle ligner på Lennard fra Big Bang Theory

Martin ligner på en eller annen skuespiller, men klarer ikke finne ut hvem det er
Også synes jeg Alexander ligner litt på "flotte fyr" fra fjorårets(?) Ph sesong i danmark. Men en veldig pen utgave han "flotte fyr" selvfølgelig :fnise:

Anonymous poster hash: 8a31c...b54
Skrevet

Ser du det på tv3 Danmark? Jeg ser det på tv3 play Norge.

Nei, ser det på TV3 play jeg også. Men det funka etter hvert. Det var bare noe tull med nettsiden sikkert. Virker når man bare laster inn siden på nytt osv. :)

Skrevet

Det er trist at Martin er en sånn irriterende type. Han ser jo ganske bra ut.

• Liker 1
Gjest Sunshine23
Skrevet

Jeg får litt vondt av Mette.

Kan ikke være lett å væe utestengt fra jentegruppa. Men de kan jo kanskje prøve litt mer å inkludere henne da. Istedenfor å bare sitte på romma å baksnakke,

Anna liker jeg ikke. Hun virker litt diva og kliner mye rundt.

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan får dere tekst?

Anonymous poster hash: a2e4d...d03

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan får dere tekst?

Den skal komme opp automatisk.. Hvis ikke må det være noe feil med Tv3play. Kanskje sende de en melding å si i fra?

Anonymous poster hash: bd5b7...52f

AnonymBruker
Skrevet

Får dere andre tekst automatisk? Er dere på vanlig pc?

Skrevet

Jepp og jeg har vanlig pc.Teksten skal komme opp automatisk som anonym sier.

Skrevet (endret)

Jeg synes Martin er kjekk, men han har litt droopy eyes da :fnise:

Amanda ligna litt på Amalie fra sesong 6 synes jeg.

Endret av smalls
Skrevet

Jeg liker Alexander av gutta. Høy, mørk og veldig kjekk. Han virker også veldig snill og mer normal. Kanskje litt kjedelig for tv, men pytt pytt :)

Av jentene liker jeg egentlig ingen så langt. Mette har forsvunnet allerede, likte Anna i første episode men synes nå hun virker veldig dum og krevende. Malene er penest, men personlighetsmessig er jeg ikke noe fan enda.

Stolle og Martin er verst, hjelpes så irriterende de er!!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kasper og Alexander er veldig anonyne da.

Anna er barnselig og krever litt vel mye av Martin? "åh Han gir meg ikke nok oppmerksomhet"

Buhu cry me a river :roll: Litt teit hun forventer han skal gi henne så mye oppmerksomhet når hun kliner rundt.

Jeg liker Rikke. Triana er så plagsom. Hun virfter så mye med armene og smiler så stort hele tiden. Hater at hun alltid sier a på slutten av spørsmål. "Hvorfor det a?"

Anonymous poster hash: bd5b7...52f
AnonymBruker
Skrevet

Martin er dannmarks svar på Kristian Rene.

Anonymous poster hash: 99cf5...03b
Skrevet

Jeg har begynt å se på dette først nå, og etter 3. episode er jeg litt sjokka! Herregud, så bitchy jentene er mot hverandre! Hun Malene virker som en megge, så jeg kan godt forstå at partneren hennes sier det om henne.

Alexander virker som en god gutt og er veldig kjekk. Synes utseendemessig de fleste er bedre enn de norske deltakerne. Synes Camilla er penest av jentene (og kanskje Mette, om hun hadde gjort noe med hår, smykker og sminke), men C virker litt bitchy hun og.

Men helt klart spennende å se på! Dansk PH er alltid bra :)

Skrevet

Jeg synes virkelig ikke Anna er noe pen. Hun ser ut som et dyr som jeg ikke kommer på hva heter. Sutrete er hun å.

Jeg fikk ikke se episoden i går. Hva skjedde?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Martin begynner å irritere meg! :rolleyes:

Anonymous poster hash: ac9fc...296
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...