Gå til innhold

Jeg er hennes 10. sexpartner/kjæreste


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Så dårlig humor som kvinner er kjent for å ha, og alskens ikkeunderholdende svada de ler av, så er det ikke særlig å vektlegge. Så forlenger jeg deres ellers klagende og emosjonelle eksistens og ser framover mot neste bytte.

Vel, men hvis du ikke skjerper deg så vil ryktet gå foran deg og damer vil takke nei.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BettyBoop

Hvorfor er det stakkarslig? Menn jakter; det er helt instinktivt. Man jakter på det beste byttet; en attraktiv kvinne som har svært høye krav og få partnere, men som likevel har sex med deg, er det ultimate byttet. En kvinne som ligger med hvem som helst, er det letteste byttet. Kun menn som har få alternativer tar til takke med noe av lav verdi.

Det har med hvordan menn føler seg. Det handler om konkurranse med andre menn. Om en pen kvinne som sa nei til mange andre menn, sier ja til deg, så viser det at du er bedre enn de andre mennene. Primitivt? Ja. Naturlig? Absolutt.

men det finnes jo mange attraktive menn. om man bare har hatt sex med de så ligger man jo ikke med hvasomhelst
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kalkunen

Vel, men hvis du ikke skjerper deg så vil ryktet gå foran deg og damer vil takke nei.

Jeg har ikke tenkt å la meg grofast på et sted resten av livet, og en manns eventuelle dårlige rykte trenger ikkee være noen demper så lenge hans utstråling ikke bærer preg av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det stakkarslig? Menn jakter; det er helt instinktivt. Man jakter på det beste byttet; en attraktiv kvinne som har svært høye krav og få partnere, men som likevel har sex med deg, er det ultimate byttet. En kvinne som ligger med hvem som helst, er det letteste byttet. Kun menn som har få alternativer tar til takke med noe av lav verdi.

Fordi det oser usikkerhet, noe jeg anser som lite attraktivt og svært stakkarslig.

Biologisk sett jakter menn for å underlegge seg så mange hunkjønn som mulig, uavhengig om de har vært med andre eller ei. Om du baserer en kvinnens verdi på antall tidligere sexpartnere er dette din holdning og din personlige mening, ikke noe du trenger å dra alle menn inn i.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Jeg slenger ikke om meg med stempler som alfa beta osv, da det er bullshit uansett. Jeg er min egen herre som henter det jeg vil av kvinner og andre når det måtte passe meg, enten det er sex eller underholdning. Kvinner lar se selv hisse opp når de ser at menn ikke innfrir de infantile forventningene de har om at de ikke skal dømmes simpelt enn fordi de er kvinner.

Hvorfor er det stakkarslig? Menn jakter; det er helt instinktivt. Man jakter på det beste byttet; en attraktiv kvinne som har svært høye krav og få partnere, men som likevel har sex med deg, er det ultimate byttet. En kvinne som ligger med hvem som helst, er det letteste byttet. Kun menn som har få alternativer tar til takke med noe av lav verdi.

Det har med hvordan menn føler seg. Det handler om konkurranse med andre menn. Om en pen kvinne som sa nei til mange andre menn, sier ja til deg, så viser det at du er bedre enn de andre mennene. Primitivt? Ja. Naturlig? Absolutt.

Dette begynte jo å bli virkelig festelig, min 'herrer'.

Husk også tanken på at det finnes såkalte alpha'er av hunkjønn.

Og disse kvinnene velger sine menn i en ganske så smal kategori, de/vi velger menn utfra mental styrke og personlige egenskaper.

Yepp, jeg sier 'vi', selv om de fleste menn og gutter her inne vil mene Pus er altfor gammel for dem (og usigelig takknemlig er Pus for det !). En helt typisk alpha, og alpha kvinner defineres ikke kun utifra utseende. Det er det bare menn i 'lavere kategorier'' som vil mene og tro.

Jeg synes å ane noen som heller til misoppfatningen om at kvinner er noe man jakter og høster ?

Skulle så være tilfellet så kan det være lærerikt å tenke en gang til ;)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg har ikke tenkt å la meg grofast på et sted resten av livet, og en manns eventuelle dårlige rykte trenger ikkee være noen demper så lenge hans utstråling ikke bærer preg av det.

De fleste kvinnene bruker å lytte øre til om noen forteller om en fyrs evner i senga ja, og er det flere som snakker og ler så blir det ingenting på ham.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Dette begynte jo å bli virkelig festelig, min 'herrer'.

Husk også tanken på at det finnes såkalte alpha'er av hunkjønn.

Og disse kvinnene velger sine menn i en ganske så smal kategori, de/vi velger menn utfra mental styrke og personlige egenskaper.

Yepp, jeg sier 'vi', selv om de fleste menn og gutter her inne vil mene Pus er altfor gammel for dem (og usigelig takknemlig er Pus for det !). En helt typisk alpha, og alpha kvinner defineres ikke kun utifra utseende. Det er det bare menn i 'lavere kategorier'' som vil mene og tro.

Jeg synes å ane noen som heller til misoppfatningen om at kvinner er noe man jakter og høster ?

Skulle så være tilfellet så kan det være lærerikt å tenke en gang til ;)

Du har ordet i din makt, Lille-pus, og har så rett! ;)

Endret av Arabella
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om så, så har jeg fortsatt en masse tilgjort sjarm og er god til å manipulere så det vil isåfall ikke hindre meg i å få meg et tilfeldig ligg. Jeg har ikke tenkt til å la kvinners utdaterete og primitive parretaktikk diktere og herske over meg, slik mine medbrødre ser ut til å la seg gjøre. Sex går for sex, dere får ingen drinker, ingen forpliktelser, ingen blomster, ingenting annet enn min ereksjon til disposisjon for min egen nytelse. Og er ikke det nok så får hun gå fingre seg selv eller gå å tigge drinker til noen andre. jeg er likegyldig.

Hahah elsker menn som deg - som tror de kan få seg noe uansett. Slik "sjarm" som du kaller det, er så utrolig gjennomskubart. Dersom noen vil ha sex kommer de jo selvsagt til å si ja dersom en som deg kommer bort og indirekte hinter til det. Det er bare det at slik oppførsel er så utrolig teit. Det blir et skuespill. Alle du kommer bort til vet du er ute etter sex. Mange har gjort seg opp en mening om deg før du i det heletatt har åpnet kjeften, og fra første gang de så deg bestemt seg for om de vil ha sex med deg eller ikke. Da kan man likså godt bare gå rett bort og spørre vedkommende om sex. Hater folk som ser på det som et personlig nederlag å ikke få med seg noen hjem etter en tur på byen osv. Det er bare så utrolig patetisk. Du kan ikke gå rundt å tro at din syke evne til å "manipulere" bestemmer om du får deg noe eller ikke. De gangene folk som deg kommer bort og starter på flørtingen og sjarmeringen sin tar det ikke lang tid før jeg går min vei. Vil heller ha sex med folk som over hodet ikke behandler meg som et objekt og faktisk viser en form for sjarm med å være akkurat slik de er. At folk må gjøre seg til for å få pule den peneste dama er jo helt latterlig. Jeg ville heller sett på det som et nederlag for min del om jeg hadde måtte spille dette skuespillet for å få noen til å ville ha sex med meg.

Anonym poster: 2abb7427c40e327ec140a016c2ccc280

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kalkunen

Hahah elsker menn som deg - som tror de kan få seg noe uansett. Slik "sjarm" som du kaller det, er så utrolig gjennomskubart. Dersom noen vil ha sex kommer de jo selvsagt til å si ja dersom en som deg kommer bort og indirekte hinter til det. Det er bare det at slik oppførsel er så utrolig teit. Det blir et skuespill. Alle du kommer bort til vet du er ute etter sex. Mange har gjort seg opp en mening om deg før du i det heletatt har åpnet kjeften, og fra første gang de så deg bestemt seg for om de vil ha sex med deg eller ikke. Da kan man likså godt bare gå rett bort og spørre vedkommende om sex. Hater folk som ser på det som et personlig nederlag å ikke få med seg noen hjem etter en tur på byen osv. Det er bare så utrolig patetisk. Du kan ikke gå rundt å tro at din syke evne til å "manipulere" bestemmer om du får deg noe eller ikke. De gangene folk som deg kommer bort og starter på flørtingen og sjarmeringen sin tar det ikke lang tid før jeg går min vei. Vil heller ha sex med folk som over hodet ikke behandler meg som et objekt og faktisk viser en form for sjarm med å være akkurat slik de er. At folk må gjøre seg til for å få pule den peneste dama er jo helt latterlig. Jeg ville heller sett på det som et nederlag for min del om jeg hadde måtte spille dette skuespillet for å få noen til å ville ha sex med meg.

Anonym poster: 2abb7427c40e327ec140a016c2ccc280

Haha du er typisk PUAbait, som ikke engang skjønner hva det går utpå. Du kommer ikke til å merke at en PUA er en PUA, og den tilgjorte sjarmen handler først og fremst om å være seg selv men likevel være i stand til å skape kjemi og attraksjon, tåle avvisning uten å ødelegge sjansene ved å prøve noe annet etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det oser usikkerhet, noe jeg anser som lite attraktivt og svært stakkarslig.

Biologisk sett jakter menn for å underlegge seg så mange hunkjønn som mulig, uavhengig om de har vært med andre eller ei. Om du baserer en kvinnens verdi på antall tidligere sexpartnere er dette din holdning og din personlige mening, ikke noe du trenger å dra alle menn inn i.

Men hva så om det grunner i usikkerhet? Igjen, det gjør ikke det noe mindre reelt.

Biologisk sett jakter menn på de beste damene, som vil gi han avkom som har en størt mulig sjanse for overlevelse og igjen få avkom. Dette er heller ikke min personlige mening. Dette er en mening flertall av menn har. Har tidligere lenket undersøkelser som viser at et flertall av menn har samme oppfatning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjøhesten

Men hva så om det grunner i usikkerhet? Igjen, det gjør ikke det noe mindre reelt.

Biologisk sett jakter menn på de beste damene, som vil gi han avkom som har en størt mulig sjanse for overlevelse og igjen få avkom. Dette er heller ikke min personlige mening. Dette er en mening flertall av menn har. Har tidligere lenket undersøkelser som viser at et flertall av menn har samme oppfatning.

Hva har overlevelse med antall sexpartnere å gjøre? Antall sexpartnere gjør en jo ikke til en bedre eller verre dame, og det påvirker i hvertfall ikke genene til et avkom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Men hva så om det grunner i usikkerhet? Igjen, det gjør ikke det noe mindre reelt.

Biologisk sett jakter menn på de beste damene, som vil gi han avkom som har en størt mulig sjanse for overlevelse og igjen få avkom. Dette er heller ikke min personlige mening. Dette er en mening flertall av menn har. Har tidligere lenket undersøkelser som viser at et flertall av menn har samme oppfatning.

Ja ha?

Tidligere har du skrevet at menn puler alt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har overlevelse med antall sexpartnere å gjøre? Antall sexpartnere gjør en jo ikke til en bedre eller verre dame, og det påvirker i hvertfall ikke genene til et avkom.

Høye og lave krav. Du vet at prevensjon er "unaturlig"? En kvinne kunne bli gravid ved sex tidligere og måtte derfor finne best mulig partner. Ergo høye krav. Så det gjelder for begge kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja ha?

Tidligere har du skrevet at menn puler alt.

Menn puler alt, men foretrekker attraktive kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjøhesten

Høye og lave krav. Du vet at prevensjon er "unaturlig"? En kvinne kunne bli gravid ved sex tidligere og måtte derfor finne best mulig partner. Ergo høye krav. Så det gjelder for begge kjønn.

Det er jo helt andre hensyn man må ta for å overleve i dag enn i steinalderen. Teknikkene for å overleve er helt annerledes, og krever blandt annet at man er nytenkende og ikke handler etter kun instinkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Høye og lave krav. Du vet at prevensjon er "unaturlig"? En kvinne kunne bli gravid ved sex tidligere og måtte derfor finne best mulig partner. Ergo høye krav. Så det gjelder for begge kjønn.

Og nå forandrer tidene seg. Utvikling vet du. Utvikling.

Anonym poster: c72bb7b4704a22b2a678c479902b3467

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kalkunen

Det er jo helt andre hensyn man må ta for å overleve i dag enn i steinalderen. Teknikkene for å overleve er helt annerledes, og krever blandt annet at man er nytenkende og ikke handler etter kun instinkt.

Men de biologiske instinktene mht tiltrekning har ikke omstilt seg til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Men de biologiske instinktene mht tiltrekning har ikke omstilt seg til det.

Nei, men kvinners valg har.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjøhesten

Men de biologiske instinktene mht tiltrekning har ikke omstilt seg til det.

Kanskje ikke for deg, men hos noen av oss har faktisk innstinktene forandret gjennom de siste1000 årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...