Gå til innhold

Jeg er hennes 10. sexpartner/kjæreste


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Faerunpedia

Jeg er 18 år og har hatt sex med til sammen 16 forskjellige gutter. Etter å ha lest det dere har skrevet her kommer jeg aldri til å fortelle en eventuell framtidig kjæreste/partner/samboer om dette. Hvorfor? Fordi det ser ut til at flesteparten av individer type hankjønn har holdninger tatt rett ut fra historieboka.

Anonym poster: 2abb7427c40e327ec140a016c2ccc280

Du kan trøste deg med at dette er et større tema på kg enn i virkeligheten :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sjøhesten

Kreft er også naturlig. At ting er naturlig betyr ikke at det er sunt. For all del, jeg elsker at kvinner er frigjorte og lever ut sin seksualitet, men kun så lenge de ikke krever at andre skal investere noe mer enn sex i dem når frigjorthet er deres verdisyn. Det er dobeltmoralsk å kreve noe annet.

Kreft er potensielt dødelig, i motsetning til sex. Jeg krever ingen ting, men jeg velger å bruke vetoretten min når gutter er ute etter kun sex med meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lest alle innleggene..

sant og si trodde jeg først startinnlegget var ironisk ment.

Nei, hun har ikke hatt mange partnere, og nei hun virker slett ikke 'løs'. Dere datet i 2 måneder før dere hadde sex? Var det ikke sånn? Hun rev ikke av seg klærne og skrevet for deg første kvelden?

Og om hun så hadde gjort det... hadde du løpt din vei? :ler:

Herregud, komme seg videre fra middelalderen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kreft er også naturlig. At ting er naturlig betyr ikke at det er sunt. For all del, jeg elsker at kvinner er frigjorte og lever ut sin seksualitet, men kun så lenge de ikke krever at andre skal investere noe mer enn sex i dem når frigjorthet er deres verdisyn. Det er dobeltmoralsk å kreve noe annet.

Tror du kvinner ikke liker sex?

Anonym poster: c72bb7b4704a22b2a678c479902b3467

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, komme seg videre fra middelalderen.

du vet at et flertall av menn i vestlige land betegner kvinner som har hatt flere enn 5 partnere som "løse"? vært flere undersøkelser av dette som viser denne tendensen. så om han må komme seg videre fra middelalderen, gjelder det også de fleste menn i vesten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kun kvinner og mannetøfler som har denne holdningen. At sex er så mye bedre med følelser enn uten følelser; sex er sex. Det som betyr noe er hvor attraktiv og god partneren er i senga.

Det er følelsesmessig avstumpa mennesker som ikke forstår at sex er bedre med følelser.

Anonym poster: c72bb7b4704a22b2a678c479902b3467

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sjøhesten

du vet at et flertall av menn i vestlige land betegner kvinner som har hatt flere enn 5 partnere som "løse"? vært flere undersøkelser av dette som viser denne tendensen. så om han må komme seg videre fra middelalderen, gjelder det også de fleste menn i vesten.

Mulig, men de fleste menn både i østen og vesten er uaktuelle som partnere for oss kvinner. Vi vil ha de som har god nok selvtillit til å takle at dama har hatt noen før dem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjøhesten

Sex er viktig i et forhold. Uten sex er det kun et vennskap.

Hva har det med tidligere sexpartnere å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

For å skrelle helt inntil kjernen for hvorfor (mange) menn nærer frykt og forakt for kvinner som har hatt flere sexpartnere og selv vil ha en tilnærmet jomfru, er det fordi de er stakkarslige og usikre på sin egen seksualitet og er livredd for sammenligning, for kanskje de kommer til kort. Det må være hardt å ta innover seg.

Endret av Arabella
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig, men de fleste menn både i østen og vesten er uaktuelle som partnere for oss kvinner. Vi vil ha de som har god nok selvtillit til å takle at dama har hatt noen før dem.

De fleste takler vel at dama har hatt noen partnere før dem. Men noen er ikke det samme som mange. 20+ partnere er mange. 5 partnere er ikke mange. get it?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Faerunpedia

du vet at et flertall av menn i vestlige land betegner kvinner som har hatt flere enn 5 partnere som "løse"? vært flere undersøkelser av dette som viser denne tendensen. så om han må komme seg videre fra middelalderen, gjelder det også de fleste menn i vesten.

Mulig det, men da er det interessant at dette så og si aldri er et tema i det virkelige liv.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du vet at et flertall av menn i vestlige land betegner kvinner som har hatt flere enn 5 partnere som "løse"? vært flere undersøkelser av dette som viser denne tendensen. så om han må komme seg videre fra middelalderen, gjelder det også de fleste menn i vesten.

Ja, da er det jaggu på tide! :ler:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å skrelle helt inntil kjernen for hvorfor (mange) menn nærer frykt og forakt for kvinner som har hatt flere sexpartnere og selv vil ha en tilnærmet jomfru, er det fordi de er stakkarslige og usikre på sin egen seksualitet og er redd for sammenligning, for kanskje de kommer til kort.

Ikke for meg. For meg handler det om hvordan min status svekkes ved å være sammen med en billig jente. Mannens verdi reflekteres i den partneren han velger. Så om jeg blir eksklusiv med en løs jente, så senker det min seksuelle verdi.

Men uansett, selv om dette skulle være tilfelle. Usikkerhet. Det gjør da ikke saken noe mindre reell eller problematisk. Det er et faktum at jo flere partnere en kvinne har hatt, jo større er sjansen for at hun er utro. Kvinner knytter emosjonelle bånd til partneren når de har sex (oksytocin utløses). Jo flere partnere, jo større grad svekkes den biologiske reaksjonen på utløsningen av dette hormonet hos kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kalkunen

Tror du kvinner ikke liker sex?

Anonym poster: c72bb7b4704a22b2a678c479902b3467

Jo, og nettopp derfor bør de ha sex uten å forvente forpiktelser og trygge rammer i et forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjøhesten

De fleste takler vel at dama har hatt noen partnere før dem. Men noen er ikke det samme som mange. 20+ partnere er mange. 5 partnere er ikke mange. get it?

Ser ikke helt forskjellen. Har man vært singel i noen år, har man gjerne hatt litt flere enn om man alltid har vært i langvarige forhold. Hvis mannen ikke takler dette er han ikke noe for meg uansett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det, men da er det interessant at dette så og si aldri er et tema i det virkelige liv.

Så og si aldri? Kjenner flere par som har hatt store problemer pga jentas fortid. Samtidig vet man at jo flere partnere en kvinne har hatt, jo større er sjansen for at hun er utro eller skilles fra mannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser ikke helt forskjellen. Har man vært singel i noen år, har man gjerne hatt litt flere enn om man alltid har vært i langvarige forhold. Hvis mannen ikke takler dette er han ikke noe for meg uansett.

Forskjellen ligger i kravene til kvinnen. Kvinner (særlig pene kvinner) med få partnere har høye krav til sine partnere. Kvinner med mange partnere har lave krav til sine partnere. Hvilken mann vil bli sammen (og ofre sin frihet) med en kvinne som puler på omtrent hva som helst som får det til å rykke litt i vaginaen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, og nettopp derfor bør de ha sex uten å forvente forpiktelser og trygge rammer i et forhold.

såe.. kvinner som liker sex kan aldri gifte seg og få barn?

Anonym poster: c72bb7b4704a22b2a678c479902b3467

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjøhesten

Ikke for meg. For meg handler det om hvordan min status svekkes ved å være sammen med en billig jente. Mannens verdi reflekteres i den partneren han velger. Så om jeg blir eksklusiv med en løs jente, så senker det min seksuelle verdi.

Men uansett, selv om dette skulle være tilfelle. Usikkerhet. Det gjør da ikke saken noe mindre reell eller problematisk. Det er et faktum at jo flere partnere en kvinne har hatt, jo større er sjansen for at hun er utro. Kvinner knytter emosjonelle bånd til partneren når de har sex (oksytocin utløses). Jo flere partnere, jo større grad svekkes den biologiske reaksjonen på utløsningen av dette hormonet hos kvinner.

Prøv å endre innstilling. En alfahann ville aldri bekymret seg for utroskap, for han vet at han er Guds gave til kvinnen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjøhesten

Jo, og nettopp derfor bør de ha sex uten å forvente forpiktelser og trygge rammer i et forhold.

Hvis kvinner vil ha sex uten forpliktelser bør de ha det, og hvis de ikke vil bør de la være. Slutt å legg deg opp i hva vi driver med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...