Gå til innhold

Jeg er hennes 10. sexpartner/kjæreste


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Snuppi

Hvem pokker vil ha en som har ligget med halve verden? Synes det er respekt til de som holder seg jomfru til de har funnet noen og dele noe så stort med!

Anonymous poster hash: e1166...378

For det har du gjort selv eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Uglemose

Da jeg ble sammen med mannen min hadde han hatt ti og jeg seks. Han ble kjempesjalu og fikk meg til å føle meg som en hore i over ett år, helt til han glemte det etter hvert. Gråt mye på den tiden. Det ga meg en skikkelig knekk og det tok lang tid før jeg kom meg igjen.

Håper virkelig at hun går fra deg og finner en som ikke bryr seg om sånt tull. Å ha erfaring er en berikelse, og ikke noe man bør føle seg annenrangs for.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

jeg er 33 år.. vært i 2 lange forhold.. 1 på 10 pr og et på 3.. jeg ar sikkert ligget med 13-15 stk tross alt min alde og lange forhold,,alltid jeg som har gjort det slutt.. er nå i et forhold med en mann som er mannen i mitt liv, aldri truffet en så perfekt mann for meg.. vi har vært sammen i 2 år, ingen utroskap.. masse deilig sex, god kommunikasjon og dette er mannen jeg vil dele resten av mitt liv med.. aldri følt det sånn før..antall partnere er jeg ikke så opptatt av , så lenge det ikke er maaange .... lykke til og sats :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seksuelt aktiv i kanskje 15 år. Ennå ikke funnet prinsen. Det skulle tilsi en del partnere. Man kan fint ha 50 partnere uten å være løs når man er 29 år. Det er tross alt bare 3-4 partnere i året.

Anonymous poster hash: 97bc6...ced

3-4 nye personer hvert eneste år i 15 år er veldig mye. Hvis det er et år som man bare har ligget med to nye, så betyr det at du må opp på 4-5 det neste året.

Dødperiode på to år hvor du ikke har sex med noen nye... Ja, du skjønner hvordan dette blir.

Anonymous poster hash: fa969...228

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke si at hun er løs, selv om noen varte bare et halvt år. Altså følelser kan ta slutt etter en stund, og kjemien blir borte. Altså, det er jo en grunn for at hun ikke er sammen med noen av dem nå, fordi de ikke var de rette for henne. Syns du skal fokusere på fremtiden, og ikke fortiden. Hvis man er i et forhold, så er det normalt å ha sex, og dere har vell også sex. Tenk litt på hvilken tidspunkt hadde dere sex, på første date eller etter noen få - så vet du jo ca. hvordan hun har oppført seg tidligere( og om hun tok initativet.)



Anonymous poster hash: 60195...501
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...