Gå til innhold

Jeg er hennes 10. sexpartner/kjæreste


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Sjøhesten

Skal deg en hobby TS, du grubler for mye. Vil nesten påstå at det grenser til sykelig. Det viktigste er hvordan dere har det i dag, hvor mange hun har hatt sex med, hvem hun har hatt sex med og om hun hadde følelser for de eller ikke er helt uvesentlig.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor mange har du hatt selv da?

Anonym poster: 97f423b97e004b6a747714ca56753fee

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 er mye !! Jeg hadde ikke orket ei dame som hadde hatt så mange ! Det finnes mange skikkelige damer der ute også heldigvis

Anonym poster: de912607076b5d047b733298935012d1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du nevner ikke noe om hvor mange du har hatt. Har du hatt færre og føler deg uerfaren i møte med henne? Om du har hatt like mange eller fler ser jeg virkelig ikke problemet ditt.

Uansett, 9 stk eller fler i den alderen er det ganske mange av oss som har hatt.

Om hun er en bra dame og du er glad i henne synes jeg det er dumt av deg å la det tallet ødelegge noe.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alle dager. 9 sexpartnere når man er 29 år er da ingenting! Det er jo bare et tegn på at kjæresten din har hatt et normalt, langt fra utsvevende sexliv før hun møtte deg. At hun har valgt å være med kjæreste med deg når hun faktisk har litt erfaring på baken er da bare et godt tegn? Hvis du dømmer henne for dette må du enten jobbe med deg selv eller gjøre det slutt. Uansett, hun er den hun er på grunn av det hun har opplevd så langt i livet. Setter du pris på det, bør du ikke bry deg om sånt.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 sexpartnere når man er 29 år er ikke mye. Har hatt 8 før mannen min, og det har aldri vært et problem i forholdet. Er problemet mer at du har hatt veldig få, og føler det ubehagelig at kvinnen er mer erfaren? Vet om en del menn som får mindreverdighetskomplekser av det.

Anonym poster: 9a36b21cc7d6af55125d68affd621b8c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en super kjæreste. Plutselig kom det opp (jeg ønsket ikke ta det opp, men plutselig så bare snakket vi om det) at hun har hatt sex med ni stykker før meg, altå er jeg nummer ti... Hun har hatt forhold med menn hun ikke har vært forelsket i og noen av forholdene har vært ganske useriøse og bare vart noen måneder. Hun er ikke veldig "løs" heller, hun har aldri hatt ONS eller sex uten følelser eller noe slikt. Men 9 sykker? Er det ikke litt mye? Hun er 29 år. Hun er en like fin person, men jeg føler at forholdet faktisk ikke føles så seriøst, når det er så mange ex-sexpartnere inne i bildet

Hun sier at ingen av dem egentlig passet for henne, selv om de var veldig hyggelige fyrer. Og at man må kysse mange frosker før man finner prinsen. Men sex er jo ikke det samme som kyss. Jeg forventer ikke at hun er jomfru, vi er begge oppegående og liberale og ikke-religiøse, men NI stykker? Jeg har ikke ytret disse følelsene ovenfor henne.

Jeg er ikke vanligvis på dette forumet, men ønsker kvinners mening.

Jeg ønsker ikke at dette skal handle for mye om meg,

men mer om hva som er vanlig antall sexpartnere og hva dere tenker.

Anonym poster: 79d1dd1f892d1cb1c4fdca669fa3d363

29 år og 9 stykk er jo ikke noe :sjokk: mange da.

Det med at hun har hatt forhold til menn hun ikke har hatt følelser for hadde jeg blitt mer skeptisk til :klo:

Om hun er av typen som blir sammen med en kar fordi "tja, greit å ikke være singel lenger og han er jo ok" så er det vel ikke akkurat en drømmedame - en man har lyst til å få noe spes følelser for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 er mye !! Jeg hadde ikke orket ei dame som hadde hatt så mange ! Det finnes mange skikkelige damer der ute også heldigvis

Anonym poster: de912607076b5d047b733298935012d1

Jeg hadde ALDRI klart å være sammen med noen som ikke hadde godtatt fortiden min og ting jeg har valgt å gjøre, da også hvor mange jeg har hatt sex med tidligere.

Hvorfor hadde du ikke ORKET en dame som hadde hatt så mange? Hadde du blitt sliten fordi hu hadde vært for erfaren for deg?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

La meg skrelle bort staffasjen og gå rett til det jeg oppfatter som trådens egentlige tema;

Du er redd for at hun skal forlate deg.

Og resten av det du forteller gir meg et inntrykk av at det kanskje er litt 'tomme ord' når du sier "Jeg har en super kjæreste".

Hvorfor er du redd for at hun skal forlate deg, TS ?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår frustrasjonen din.

Vet ærlig talt ikke om det regnes som mange eller ikke, men vær glad det ikke er flere. Vet om flere som har hatt over 20 forskjellige, det vil jeg derimot regne som mange.

Men sjansen for at hun tenker på disse er svært liten, fortid er fortid, det får man ikke gjort noe med. Og det viktigste er jo å se fremover, og nå er det deg hun har som nr 1, er ikke det det viktigste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ALDRI klart å være sammen med noen som ikke hadde godtatt fortiden min og ting jeg har valgt å gjøre, da også hvor mange jeg har hatt sex med tidligere.

Hvorfor hadde du ikke ORKET en dame som hadde hatt så mange? Hadde du blitt sliten fordi hu hadde vært for erfaren for deg?

Nei, men jeg hadde ikke greid å se på henne med respekt.

Hvem vet hva slags sykdommer og sånn hun kan bære på.

Anonym poster: de912607076b5d047b733298935012d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, men jeg hadde ikke greid å se på henne med respekt.

Hvem vet hva slags sykdommer og sånn hun kan bære på.

Anonym poster: de912607076b5d047b733298935012d1

Akkurat sykdommer kan du like så godt få etter 3 tidligere partnere, så det syns jeg ikke er noe argument.

Man er relativt blåst om man har ubeskyttet sex med noen som ikke har testet seg - om hun/han har hatt 3 eller 10 partnere.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hva menn vil...... De vil ha sex ganske raskt når man begynner å date men de vil ikke at vi skal ha hatt så mange. Hvis man dater i 3-6 måneder og finner så ut at det ikke blir forhold så går man videre etter en stund og begynner med en ny. Da blir det til at man har sex med noen i løpet av 10 år, slik TS har gjort. Jeg synes ikke 9 er mange til å være 29.

Så hva vil dere at vi kvinner skal gjøre???

Det er jo en umulig runddans det her.

Anonym poster: e0a538632bdd813ae0650aca0dad6644

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kalkunen

Hun underdriver nok det tallet veldig, men er ikke usannsynlig at hu har hatt færre enn snittet for 29 år gamle kvinner, så sånn sett bør det der være til å leve med. Jeg ville dog ikke investert et forhold til en sånn dame, da jeg mener hun ikke er verdt det lenger, og når hun har ligget med andre utenfor forhold er det ingen grunn til at hun ikke skal kunne gjøre det med deg også. Om hun nekter det må hun nødvendigvis syns du er for uattraktiv for sex eller så innbiller hun seg at hun bare kan velge å sette opp prisen for seg selv, selv om x antall hakk i sengestolpen har redusert hennes markedsverdig på forholdsmarkedet, som vitner om at hun enten er dum eller infantil som ikke skjønner det, som dermed gjør henne veldig uattraktiv og til en god dumpekandidat.

Endret av Kalkunen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oida, om du synes det er mange, hva var venninna mi da vi var 17 år gamle da? :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Akk ja sann.....

Hore/Madonna kompleksene lever i beste velgående....

Den optimale, perfekte kvinne er en jomfru som deepthrought'er deg på bryllupsnatten.

En jomfru som blør og skriker i lyst når du fistfuck'er henne.

Jadda.... I give in.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere gutter er umulige, ja, gutter, for det er det slike er, ikke menn!

Anonym poster: 97f423b97e004b6a747714ca56753fee

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For hver gang en mann har sex med en kvinne, har en kvinne sex med en mann. Skjønner du nå hvordan det blir litt vanskelig at menn skal ha sex helst med en gang med damer de dater, men når det er snakk om langvarige forhold skal hun knapt ha tatt på noen? Og det er helst disse mennene som har ONS hver helg som er av denne typen, ironisk nok! Get a grip!

Anonym poster: 97f423b97e004b6a747714ca56753fee

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...