Gå til innhold

Jeg er hennes 10. sexpartner/kjæreste


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en super kjæreste. Plutselig kom det opp (jeg ønsket ikke ta det opp, men plutselig så bare snakket vi om det) at hun har hatt sex med ni stykker før meg, altå er jeg nummer ti... Hun har hatt forhold med menn hun ikke har vært forelsket i og noen av forholdene har vært ganske useriøse og bare vart noen måneder. Hun er ikke veldig "løs" heller, hun har aldri hatt ONS eller sex uten følelser eller noe slikt. Men 9 sykker? Er det ikke litt mye? Hun er 29 år. Hun er en like fin person, men jeg føler at forholdet faktisk ikke føles så seriøst, når det er så mange ex-sexpartnere inne i bildet

Hun sier at ingen av dem egentlig passet for henne, selv om de var veldig hyggelige fyrer. Og at man må kysse mange frosker før man finner prinsen. Men sex er jo ikke det samme som kyss. Jeg forventer ikke at hun er jomfru, vi er begge oppegående og liberale og ikke-religiøse, men NI stykker? Jeg har ikke ytret disse følelsene ovenfor henne.

Jeg er ikke vanligvis på dette forumet, men ønsker kvinners mening.

Jeg ønsker ikke at dette skal handle for mye om meg,

men mer om hva som er vanlig antall sexpartnere og hva dere tenker.

Anonym poster: 79d1dd1f892d1cb1c4fdca669fa3d363

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt løs da vel, om hun ikke har vært forelsket eller seriøs med mange av dem.

Anonym poster: 231387f7b8eddf87a14c30014c9ef085

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 år, altså, om hun da har hatt sex siden hun var 19 har hun hatt en sexpartner i året. Det er da ikke særlig mye? Hadde reagert mer om hun var mye yngre.

Og sex uten kjærlighet (=useriøst forhold, forhold uten å være romantisk) er da sex uten følelser? Hun er ikke nødvendigvis løs for det, men jeg synes du sier deg litt imot her.

Ser ikke problemet, kanskje med unntak av at hun har hatt så seriøse forhold. Men det er jo opp til deg å kjenne etter om forholdet deres er seriøst eller ikke?

Anonym poster: 532c2d5eba562534e4149b8a35e53aa2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åssn i all verden blir dette et problem? eller et spørsmål? hvem pokker vil ha en jomfru?

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette virkelig noe å henge seg opp i? For det første antall tidligere partnere uvesentlig, og for det andre er 9 stk lite. Blandt mine venninner er det vanlig med 10-30 stk. Spesielt hvis man har singel i lenger perioder. Jeg ser ikke problemet.

Anonym poster: 49dd88d7abeae797df0f6d64bb22e20a

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, dette er faktisk ikke så mye i forhold til hva en del andre har vært borti :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg som opprettet tråden.

Jeg vet hun snakker sant og ikke har vært med andre. Hun virket ikke skamfull eller noe og er veldig åpen om alt mulig og uredd (noe jeg ser på som positive sider).

Hun har sagt hun ikke har vært forelsket med alle, men at hun hadde minst et "crush" på hver av dem, men at med flere av dem gikk det vekk dermed varte to av dem under et halvt år... Selv om hun var seriøs med flertallet, så synes jeg bare dette virker, ja litt løst. Jeg sier at hun hadde følelser for alle, men både jeg og henne regner følelser som mer enn "forelskelse". Følelser handler om tiltrekkning av kropp og personlighet, vennskap og omsorg og muligens det hun kaller "crush"Men hvordan kan jeg akseptere at hun da er litt løs uten å henge meg opp i det?

Jeg vet det ikke egentlig er et høyt antall og jeg kommer ikke fra et puritansk hjem, men hvis denne jenta skal være min ene og spesielle, så ønsker jeg å være mer enn et nummer på lista hennes.

Anonym poster: 79d1dd1f892d1cb1c4fdca669fa3d363

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var h*n veldig lett å bli kjent med? Utadvendt og positiv? Gikk det kort tid før dere var i "kose"-sonen? I såfall burde du skjønt at dette er vedkommendes væremåte og han "kjemien" h*n har med deg ikke er unik.

Hvorfor prøver du deg ikke på de litt sjenerte jentene som er hard to het (på ordentlig) istedet? Ikke sikkert de ligger like mye rundt?

Anonym poster: 4e9ad810b4e43cf3983cf72649ab617e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 stykker er da ikke så mange i en alder av 29 år. Vær heller glad for at hun har erfaring og er trygg på seg selv.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv om alle andre har hatt 1000 sexpartnere så betyr det ikke at 10 sexpartnere er "ingenting". Hvis det er for mange for TS, så er det faktisk mange. Kanskje vil hun gå over til 11, fordi hun kanskje finner bedre når hun kysser enda flere frosker lol..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg som opprettet tråden.

Jeg vet hun snakker sant og ikke har vært med andre. Hun virket ikke skamfull eller noe og er veldig åpen om alt mulig og uredd (noe jeg ser på som positive sider). At hun er uredd, åpen og ikke skamfull mht til sex, gjør henne mest sannsynlig til en veldig seksuell person. Jeg syns du er naiv som tror denne energien bare skal rettes mot deg.

Hun har sagt hun ikke har vært forelsket med alle, men at hun hadde minst et "crush" på hver av dem, men at med flere av dem gikk det vekk dermed varte to av dem under et halvt år... Selv om hun var seriøs med flertallet, så synes jeg bare dette virker, ja litt løst. Jeg sier at hun hadde følelser for alle, men både jeg og henne regner følelser som mer enn "forelskelse". Følelser handler om tiltrekkning av kropp og personlighet, vennskap og omsorg og muligens det hun kaller "crush"Men hvordan kan jeg akseptere at hun da er litt løs uten å henge meg opp i det? Jeg lurer på om dere er en dårlig seksuell match.

Jeg vet det ikke egentlig er et høyt antall og jeg kommer ikke fra et puritansk hjem, men hvis denne jenta skal være min ene og spesielle, så ønsker jeg å være mer enn et nummer på lista hennes. Nettopp.

Anonym poster: 79d1dd1f892d1cb1c4fdca669fa3d363

Anonym poster: 4e9ad810b4e43cf3983cf72649ab617e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eric of Hlathir

Da jeg møtte dama mi, var hun 20. Hun hadde hatt 25 partnere da. Jeg var 30, og hadde hatt 30. Kan skjønne usikkerheten eller sjalusien eller moralen, hva det nå er som plager deg, men det er dama, ikke tallet, som er viktig.

Noen vil fortsette i samme stil, være utro osv, andre finner omsider den de har lett etter.

Umulig å si. Sjansen er ihvertfall brukbar for at hun vet hva hun liker.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var h*n veldig lett å bli kjent med? Utadvendt og positiv? Gikk det kort tid før dere var i "kose"-sonen? I såfall burde du skjønt at dette er vedkommendes væremåte og han "kjemien" h*n har med deg ikke er unik.

Hvorfor prøver du deg ikke på de litt sjenerte jentene som er hard to het (på ordentlig) istedet? Ikke sikkert de ligger like mye rundt?

Anonym poster: 4e9ad810b4e43cf3983cf72649ab617e

Vi ble venner først, gjorde ting sammen, delte tid, etterhvert eskalerte det til romantisk og etterhvert noe seksuelt. Vi hadde vel sex etter to måneder etter vi ble kjent, omtrent en måned etter vi begynte å gå ut sammen. Hun er positiv, men ikke spesielt utadvendt. Hun drikker lite og går aldri ut på byen. Hun har få, men nære venner.

Jeg føler sexen er veldig bra, hun liker det veldig godt. Men hun er ikke overseksuell, altså, hun har aldri vært utro eller gått infor sex uten å tenke seg om, eller når hun var full. Det har jeg respekt for. Hun har til og med uttalt at hun kunne vært i et sexløst forhold uten at det i seg selv hadde vært nok til å slå opp. Forholdene hennes har alltid begynt med tillit og vennskap, slik jeg forsto det.

Anonym poster: 79d1dd1f892d1cb1c4fdca669fa3d363

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det ikke egentlig er et høyt antall og jeg kommer ikke fra et puritansk hjem, men hvis denne jenta skal være min ene og spesielle, så ønsker jeg å være mer enn et nummer på lista hennes.

Anonym poster: 79d1dd1f892d1cb1c4fdca669fa3d363

Om du hadde vært hennes andre hadde du like fullt vært et nummer på lista hennes. Det blir for dumt å si at "akkurat ved 9 går grensen", det blir for vilkårlig.

Men om det påvirker følelsene dine, for all del, ikke innled et forhold med noen du ikke respekterer. Men jeg vil understreke at jeg synes virker helt "tilfeldig" at akkurat nummer 10 er deal breaker.

Personlig ville jeg stusset om min kjæreste som var 29 når vi møttes kun hadde hatt fire sexpartnere i hele sin single karriere. Da hadde han vært mye ensom og fulgt lystene sine lite. Og det hadde bekymret meg mer enn om han hadde flere, ærlige og korte forhold.

Utroskap og ubeskyttet sex er noe som gjør at jeg trekker meg unna. Men ikke antall.

Anonym poster: 7d9c26f36c71c9ccf5cdebda814ab7ea

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 stykker når hun er 29 år er ikke mye..

Anonym poster: df48363c32f9dd524d7c08a2d78835ed

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...