Gå til innhold

Jeg er hennes 10. sexpartner/kjæreste


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

NI!? Jeg er 25 år, relativt kresen og har hatt 18. Ni stykker når du er 29 år er beskjedent. Dessuten har det ikke et kvekk å si. Når man er ung skal man utforske, prøve og feile. Det har hun åpenbart gjort. Lykke til med å finne en vanlig singel jente på 29 år som har mye mindre...



Anonymous poster hash: 4e46c...c81
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forbauser meg fortsatt hvorfor det er så utrolig mye fokus på hvor mange partnere kvinner har hatt, mens menn kan gå ubemerket hen. Antall sexpartnere skal da virkelig ikke spille noe rolle hvis du virkelig elsker jenta. Hvis noen virkelig slår opp med en jente på grunn av det fortjener jenten bedre.. Som mange har påpekt allerede i denne tråden, så lever vi ikke på 50 tallet lengre, og både kvinner og menn har rett til å fucke hvor mange de selv vil uten at noen skal stå der å dømme. Hvis du tror at det gjør deg til the bigger person, tar du kraftig feil!

Anonymous poster hash: 8ef51...cea

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun underdriver nok det tallet veldig, men er ikke usannsynlig at hu har hatt færre enn snittet for 29 år gamle kvinner, så sånn sett bør det der være til å leve med. Jeg ville dog ikke investert et forhold til en sånn dame, da jeg mener hun ikke er verdt det lenger, og når hun har ligget med andre utenfor forhold er det ingen grunn til at hun ikke skal kunne gjøre det med deg også. Om hun nekter det må hun nødvendigvis syns du er for uattraktiv for sex eller så innbiller hun seg at hun bare kan velge å sette opp prisen for seg selv, selv om x antall hakk i sengestolpen har redusert hennes markedsverdig på forholdsmarkedet, som vitner om at hun enten er dum eller infantil som ikke skjønner det, som dermed gjør henne veldig uattraktiv og til en god dumpekandidat.

Hvis du virkelig mener det du sier.Så er nok 95%av de mest attraktive kvinnene utseendemessig utenfor dine valgmuligheter,ettersom de 95% garantert har hatt 10 sexpartnere i en alder av 30 år.

De kvinnene du kan velge da-som har hatt under 10 sexpartnere,er nok de 5%kvinnene som enten har et uheldig utsende og er mindre attraktive fysisk,eller kanskje for generte og inadvendte til å ha sex,lesbiske eller asexuelle....: ) Det er bare DU som taper valgmuligheter MANN...

Vil også minne deg på at det er et stort underskudd av kvinner og stort overskudd av menn i Norge.Så mange menn vil faktisk aldri finne seg en kvinne.Rett og slett forde det er ikke kvinner nok til alle.Ettersom det er stort fødselsunderskudd av jenter hvert eneste år.I tillegg kommer det flest mannlige flyktninger og innvandrere til landet....også de forsyner seg av norske kvinner.

10 sexpartnere er ikke mere enn normalt i en alder av 30.Hvis man er normal og har levd et normalt liv....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

TS, har du gått under jorden? Du besværer deg over at kjæresten din har hatt 9 menn før deg, men du forteller ikke hvor mange partnere du selv har hatt. Vi er mange som etterlyser dette. Er du feig?

Endret av Arabella
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forbauser meg fortsatt hvorfor det er så utrolig mye fokus på hvor mange partnere kvinner har hatt, mens menn kan gå ubemerket hen. Antall sexpartnere skal da virkelig ikke spille noe rolle hvis du virkelig elsker jenta. Hvis noen virkelig slår opp med en jente på grunn av det fortjener jenten bedre.. Som mange har påpekt allerede i denne tråden, så lever vi ikke på 50 tallet lengre, og både kvinner og menn har rett til å fucke hvor mange de selv vil uten at noen skal stå der å dømme. Hvis du tror at det gjør deg til the bigger person, tar du kraftig feil!

Anonymous poster hash: 8ef51...cea

Såklart er det ikke noe forskjell på om det er mannen/dama som har hatt mange partnere. Dobbeltmoral på det området tror jeg er forbeholdt 14 åringer.

Nei, vi lever ikke på 50 tallet :roll: men i valget av partner er jeg hypp på en som har et tålig likt syn på sex/følelser/forhold som meg selv. Like barn leker best.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ble venner først, gjorde ting sammen, delte tid, etterhvert eskalerte det til romantisk og etterhvert noe seksuelt. Vi hadde vel sex etter to måneder etter vi ble kjent, omtrent en måned etter vi begynte å gå ut sammen. Hun er positiv, men ikke spesielt utadvendt. Hun drikker lite og går aldri ut på byen. Hun har få, men nære venner.

Jeg føler sexen er veldig bra, hun liker det veldig godt. Men hun er ikke overseksuell, altså, hun har aldri vært utro eller gått infor sex uten å tenke seg om, eller når hun var full. Det har jeg respekt for. Hun har til og med uttalt at hun kunne vært i et sexløst forhold uten at det i seg selv hadde vært nok til å slå opp. Forholdene hennes har alltid begynt med tillit og vennskap, slik jeg forsto det.

Anonym poster: 79d1dd1f892d1cb1c4fdca669fa3d363

Hvis du mener at damer (forresten, syntes du det er "greit" at menn puler rundt) skal være så 'hard to get' og ha få sexpartnere, hvorfor lå du med hun etter en måned?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke hun har andre partnere for tiden. Jeg har hatt sex med et par andre. Ser ikke problemet, all den tid vi ikke er enige ennå om å være eksklusive.

Så hun er "dårlig kjærestematetiale" siden hun har ligget med 12 stykker FØR deg, men du, som puler rundt på andre mens du holder på med hun, er noe 'bedre'?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, vi forventer at om dere vil være forholdsverdige, så hold tallet nede. Vil dere dog være med på morroa og kose dere med frigjorthet så slutt å innbill dere at vi skal være med på noe mer. Ingen mann liker tanken på å være den siste i rekka som faktisk må bidra med mer enn bare sex for å få ha sex med henne, selv om hun er eldre og brukt av flere og sunket i markedsverdi.

Da er vel ikke du "forholdsverdig" heller (ikke at jeg skjønner at noen vil ta i deg med en ildrake engang, så frastøtende og patetisk du er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke hun har andre partnere for tiden. Jeg har hatt sex med et par andre. Ser ikke problemet, all den tid vi ikke er enige ennå om å være eksklusive.

Etter to mnd ville jeg antatt at han jeg datet var ekslusiv med meg, men det er egentlig ikke poenget. Poenget er at du dømmer henne fordi hun har hatt 12 sexpartnere FØR deg, men du kan alikevel pule rundt samtidig som du har henne. Dobbeltmoral kalles sånt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KalleAnkas onkel

Da er vel ikke du "forholdsverdig" heller (ikke at jeg skjønner at noen vil ta i deg med en ildrake engang, så frastøtende og patetisk du er.

Og det kommer fra deg som ble så smålig at hun måtte starte en svertekampanje i kroppstråden mot de tjukkere jentene. Få meg ikke til å le.

Tiltrekningskraft kommer gjerne tross personlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det kommer fra deg som ble så smålig at hun måtte starte en svertekampanje i kroppstråden mot de tjukkere jentene. Få meg ikke til å le.

Tiltrekningskraft kommer gjerne tross personlighet.

Hahahaha ;) noen som føler seg truffet eller? Svertet ikke feite, sa bare at fett ikke er former. Og mange er enige med det (de som ikke er store).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KalleAnkas onkel

Hahahaha ;) noen som føler seg truffet eller? Svertet ikke feite, sa bare at fett ikke er former. Og mange er enige med det (de som ikke er store).

Mine 8 prosent kroppsfett føler seg veldig lite truffet av en enspora persons korttenkte resonnement og forhastede konklusjon. Det er sånne smårips som deg som kommer knelende fram til meg og søker kostholds og treningstips, vesla.

Endret av KalleAnkas onkel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine 8 prosent kroppsfett føler seg veldig lite truffet av en enspora persons korttenkte resonnement og forhastede konklusjon. Det er sånne smårips som deg som kommer knelende fram til meg og søker kostholds og treningstips, vesla.

Sorry, er ikke ute etter å miste mensen for vil gjerne ha unger en dag. :) Bedre å være trent men med normal fettprosent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er bare ute etter sex, ikke noen forpliktelser eller forhold. Når en kvinne da bruker sex for å få seg et forhold, er hun er prostituert i mine øyne, og gjør meg til en horekunde, om jeg forpikter meg, noe jeg ikke akter å være, siden jeg ikke har noen egeninteresser av å være i et forhold med dem. Prinsipielt ser jeg gjennom dette illusjonelle vissvasset deres om kjærlighet, etablering og å skape et bånd som fancye ord for å beskrive en biologisk drevet reproduksjonstaktikk med økt overlevelsessjanse for avkommet, basert på kvinners hypergamsike natur og avhengighet til et sterkere, mer ressursterkt og kapabelt menneske enn henne selv til å øke hennes livskvalitet å bære henne på skuldrene, og nekter å gi dette i bytte mot det eneste de selv vil tilby, som er sex. Sex går mot sex, noe annet gjør dem til prostituerte, og oss til horekunder. Skulle jeg likevel ønske å etablere meg med en vil det bli med ei som står så høyt i kurs at jeg er villig til å investere mer i henne, noe det å ligge rundt saboterer.

Ja det er faktisk ganske jævlig å bli påtvunget å kjøpe en masse dritt du ikke trenger, og hadde du vokna opp så hadde du vært enig i det.

Men at du ligger rundt, det er helt greit?

Til opplysning så er man prostituert når man tar betalt for det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Forbauser meg fortsatt hvorfor det er så utrolig mye fokus på hvor mange partnere kvinner har hatt, mens menn kan gå ubemerket hen. Antall sexpartnere skal da virkelig ikke spille noe rolle hvis du virkelig elsker jenta. Hvis noen virkelig slår opp med en jente på grunn av det fortjener jenten bedre.. Som mange har påpekt allerede i denne tråden, så lever vi ikke på 50 tallet lengre, og både kvinner og menn har rett til å fucke hvor mange de selv vil uten at noen skal stå der å dømme. Hvis du tror at det gjør deg til the bigger person, tar du kraftig feil!Anonymous poster hash: 8ef51...cea

Hehe, du har tydeligvis ikke sett tråden der det diskuteres om man ville vært sammen med en mann som har kjøpt sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du har tydeligvis ikke sett tråden der det diskuteres om man ville vært sammen med en mann som har kjøpt sex.

Det å kjøpe sex er en helt annen ting. Kan ikke sammenlignes med det å ha mange sexpartnere og ligge med hvem du vil. Kvinner som selger sex har nok sikkert ikke egentlig lyst til å ha sex med de som kjøper. Snakker om at man skal få lov til å ha sex med hvem man vil så lenge det er frivillig og lovlig!

Anonymous poster hash: 8ef51...cea

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan kun snakke for min egen del. Hvis jeg skal bli sammen med en dame, må dama være bra. På alle områder. Jenter som har hatt mange partnere, har lave krav til hvem de ligger med. Det er et svakhetstegn. Jeg må ha en dame som har høye krav til sine partnere. I tillegg ser det ikke bra ut å være mann og sammens med en "billig dame".

Kvinner som har hatt mange partnere/sexpartnere blir sett på som løse og billige, mens dere menn som har hatt mange sexpartnere dere får status jo flere dere har pult.

Det er ikke feil å ha sex med henne, absolutt ingen deal breaker for ren sex. Men det har seg sånn at 12 menn har hatt henne før meg, der x antall av disse har sluppet å bundet seg til henne, og da er det ikke rett og rimelig at jeg skal mtte forplikte meg binde meg til henne når jeg er nr.13. Der et ikke sånn at dere stiger i markedsverdi i takt med antallet heller.

Har ikke ord jeg. Du kan gå på rundgang i hele bygda/byen, men det kvinnemennesket du skal binde deg til, burde helst være jomfru eller?

--------------------------------------------------------------------------------

10 sexpartnere er ikke mye, og jeg mener at man burde faktisk ikke dømme en person etter fortid. Hva om DU er prinsen hun har ventet på? Og hun faktisk er den rette for deg, men så lar du det gå, fordi du er hennes tiende partner? Det høres lite logisk ut for meg,

Mange på denne alderen har vel hatt seg med langt flere enn denne kvinnen du er med nå.

Dessuten synes jeg du burde ytre dine følelser for henne også. Det fortjener hun!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke helt at et par snakker om antall sexpartnere med hverandre.. Hvordan tar dere det opp?

FORSTÅR det ikke. Er så unaturlig. Ingen har heldigvis spurt meg om det, og det kunne ikke falle meg inn å spørre mannen om det heller. Føler det er grafsing i fortid og privatliv..



Anonymous poster hash: 67b14...7e6
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KalleAnkas onkel

Jeg forstår ikke helt at et par snakker om antall sexpartnere med hverandre.. Hvordan tar dere det opp?

FORSTÅR det ikke. Er så unaturlig. Ingen har heldigvis spurt meg om det, og det kunne ikke falle meg inn å spørre mannen om det heller. Føler det er grafsing i fortid og privatliv..

Anonymous poster hash: 67b14...7e6

Ganske korttenkt å ikke spørre. Det er ikke sånn at jeg dør etter å vite det, men plutselig en dag, etter to år , blir jeg kanskje nysgjerrig, og da er det ganke kjipt å høre at hun har en fortid som felleshull og jeg var den eneste dum nok til å slå deg til ro med henne. Ikke det at jeg er så veldig hyp på noe mer en uforpiktet sex, men greit å finne ut av det tidlig nok om man likevel skulle bli betatt.

Hører forresten sjeldent med selve dama, siden jeg ikke akkurat stoler på det deres egne uttalelser, men forhører meg litt rundt med andre som kjenner noen som kjenner henne og får et sånn ca anslag. Er renomeet ufordøyelig så er hun bare sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske korttenkt å ikke spørre. Det er ikke sånn at jeg dør etter å vite det, men plutselig en dag, etter to år , blir jeg kanskje nysgjerrig, og da er det ganke kjipt å høre at hun har en fortid som felleshull og jeg var den eneste dum nok til å slå deg til ro med henne. Ikke det at jeg er så veldig hyp på noe mer en uforpiktet sex, men greit å finne ut av det tidlig nok om man likevel skulle bli betatt.

Hører forresten sjeldent med selve dama, siden jeg ikke akkurat stoler på det deres egne uttalelser, men forhører meg litt rundt med andre som kjenner noen som kjenner henne og får et sånn ca anslag. Er renomeet ufordøyelig så er hun bare sex.

Spiller det da noen rolle om hun har hatt mange sexpartnere uten å ha noe rykte? Hadde du spurt slik ang meg ville folk sannsynligvis sagt at jeg var jomfru Maria, selv om sannheten er langt fra der. Jeg hadde mye ons i studiebyen min samt på ferie etc, som jeg ikke bor i lenger, og det vet ingen noe om. Mine bekjente/venner her jeg bor vet ikke at jeg har hatt mye ons da jeg aldri har pult rundt i hjembyen min.

Anonymous poster hash: 5e85a...b64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...