Gå til innhold

Jeg er hennes 10. sexpartner/kjæreste


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Snuppi

Jeg er ikke dobbeltmoralsk og jeg har ikke et forskrudd syn på virkeligheten. Jeg godtar at jenter liger rundt og oppfordrer til det for jeg syns det er deilig å ha enkelt tilgang til sex, men ikke forvent et forhold når andre menn har sluppet det. Dere synker i forholdsverdi så lenge dere ligger rundt, sånn er det bare.

Igjen viser du hvor uviten du er og hvilket forskrudd syn du har på din egen og kvinners sexualitet!

Flaut for deg da! Du ser det ikke selv, men du blir faktisk dømt for å være løs selv!

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest KalleAnkas onkel

Er det slik å forstå at hvis du skulle treffe en jente som du vet har ligget med flere, så skal hun være forpliktet til å ligge med deg også, hvis du har lyst på henne?

Hvis hun har ligget med flere og har lyst på seksuell omgang med meg så vær så god, his hun skal ha et forhol for det så kan hun bare stikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KalleAnkas onkel

Igjen viser du hvor uviten du er og hvilket forskrudd syn du har på din egen og kvinners sexualitet!

Flaut for deg da! Du ser det ikke selv, men du blir faktisk dømt for å være løs selv!

Jeg er ganske sikker på at je kan få sex med de jentene jeg vil, om de går for rett pris, så jeg blåser i hvem som må dømme meg. Men nei, det er som regel ikke negativt å ha seksuell erfaring som mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi

Hvis hun har ligget med flere og har lyst på seksuell omgang med meg så vær så god, his hun skal ha et forhol for det så kan hun bare stikke.

Du er tragisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Hvis hun har ligget med flere og har lyst på seksuell omgang med meg så vær så god, his hun skal ha et forhol for det så kan hun bare stikke.

Les omigjen det jeg skrev og svar på det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KalleAnkas onkel

Les omigjen det jeg skrev og svar på det.

Jeg svarte på det. Det er du som må ha det inn med teskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Snuppi

Jeg er ganske sikker på at je kan få sex med de jentene jeg vil, om de går for rett pris, så jeg blåser i hvem som må dømme meg. Men nei, det er som regel ikke negativt å ha seksuell erfaring som mann.

Jo, det er mange kvinner som ikke liker menn som har enorm sexuell fortid bak seg!

Du beskylder kvinner for å lyve ang antallet, men jeg er ganske då sikker på at du ikke oppgir dette selv da du er feig!

Vandrende dildoer på byen ender ikke oppe med kvinner som meg!

Du ender opp med kvinner som har samme agenda som deg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 var mange, ja. 5-6 hadde vært greit.



Anonymous poster hash: fa969...228
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg svarte på det. Det er du som må ha det inn med teskje.

Spar meg! Du svarte ikke på det jeg spurte om. Jeg siterer:

Er det slik å forstå at hvis du skulle treffe en jente som du vet har ligget med flere, så skal hun være forpliktet til å ligge med deg også, hvis du har lyst på henne?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen svare meg på dette, selv om det ikke har noe med det TS har spurt om?

Ei venninne av meg på 19 år, debuterte seksuelt for første gang dagen før sin 14 ¨årsdag. Hun har til nå hatt sex med 13 ulike gutter/menn, og hun har vært i forhold tilsammen 5 år oppi alt det her. Hvordan går det an uten å være utro? Det er snakk om 3 forhold, altså 3 menn/gutter på 5 år, det vil si 10 stk på den ene mnd da, eller utroskap?



Anonymous poster hash: 6b69a...4cd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen svare meg på dette, selv om det ikke har noe med det TS har spurt om?

Ei venninne av meg på 19 år, debuterte seksuelt for første gang dagen før sin 14 ¨årsdag. Hun har til nå hatt sex med 13 ulike gutter/menn, og hun har vært i forhold tilsammen 5 år oppi alt det her. Hvordan går det an uten å være utro? Det er snakk om 3 forhold, altså 3 menn/gutter på 5 år, det vil si 10 stk på den ene mnd da, eller utroskap?

Anonymous poster hash: 6b69a...4cd

Hvordan vet du at hun har liggi med 13 menn? Er du sikker på at hun bare har vært en måned singel?

Anonymous poster hash: f9a93...a41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åssn i all verden blir dette et problem? eller et spørsmål? hvem pokker vil ha en jomfru?

Hvem pokker vil ha en som har ligget med halve verden? Synes det er respekt til de som holder seg jomfru til de har funnet noen og dele noe så stort med!

Anonymous poster hash: e1166...378

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det er nok du som har vanskeligheter med å forstå noe veldig enkelt. At vi har kjønnsroller og at verden behandler oss forskjellig. Som gjør at det å få seg sex som mann er flexing av attraktivitet, mens det hos kvinner er et avsløring av hvor enkelt bytte er å felle.

De som er enkle her er jo menn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan vet du at hun har liggi med 13 menn? Er du sikker på at hun bare har vært en måned singel?

Anonymous poster hash: f9a93...a41

Det er i hvert fall det hun selv har sagt til meg. Om det er sant eller ikke, har jeg jo ingen garanti for, men høres det ikke litt rart ut da? Altså, hvis hun ikke skulle vært utro?

Anonymous poster hash: 6b69a...4cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spar meg! Du svarte ikke på det jeg spurte om. Jeg siterer:

Er det slik å forstå at hvis du skulle treffe en jente som du vet har ligget med flere, så skal hun være forpliktet til å ligge med deg også, hvis du har lyst på henne?

Uten at jeg er kalleanka, men han har vel ikke lyst til å ligge med ei jente som ikke har lyst til å ligge med ham?

Hvorfor spør du om noe så innlysende egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Uten at jeg er kalleanka, men han har vel ikke lyst til å ligge med ei jente som ikke har lyst til å ligge med ham?

Hvorfor spør du om noe så innlysende egentlig?

Han er en typisk alfahann, ifølge hans egne beskrivelser, og tar det han vil ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han er en typisk alfahann, ifølge hans egne beskrivelser, og tar det han vil ha.

ikkesant. Så tror at kalleanka for eksempel voldtar damene til kameratene sine dersom han har lyst på dem for eksempel?

Er det sånn du tenker kalleanka er som person?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem pokker vil ha en som har ligget med halve verden? Synes det er respekt til de som holder seg jomfru til de har funnet noen og dele noe så stort med!

Anonymous poster hash: e1166...378

For det første er ikke sex "noe så stort". Å ikke finne noen å ha sex med betyr ikke at man fortjener mer respekt enn en som har et sunt forhold med sin egen seksualitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seksuelt aktiv i kanskje 15 år. Ennå ikke funnet prinsen. Det skulle tilsi en del partnere. Man kan fint ha 50 partnere uten å være løs når man er 29 år. Det er tross alt bare 3-4 partnere i året.



Anonymous poster hash: 97bc6...ced
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi

ikkesant. Så tror at kalleanka for eksempel voldtar damene til kameratene sine dersom han har lyst på dem for eksempel?

Er det sånn du tenker kalleanka er som person?

Kalle sier selv at han er bare ute etter en ting; Sex.

Forhold interesserer ham ikke.

Han har i tidligere innlegg ytret at kvinner som har flere sexpartnere må by på seg selv.

Altså han forventer at kvinnen skal ha sex med ham da hun har hatt sex med andre menn.

Om han ikke får seg noe, blir han sur.

Det er ikke snakk om voldtekt.

Hva tenker du om slik motbydelig oppførsel av menn Waco??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...