Gå til innhold

Jeg er hennes 10. sexpartner/kjæreste


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Newsflash: Kvinner har også sex. Ikke minst når de er single.

Anonym poster: a6f5045b8f15d820ad4c20155653844f

Piss, ikke alle kvinner har sex når de er single, da jeg var singel levde jeg i sølibat til jeg fikk meg kjæreste:) Ja har aldri hatt ons, kun faste forhold , var i 2 forhold før han jeg er gift med nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er kynisk og dobbeltmoralsk. Hvordan kjenner du igjen jenter som har hatt ons? Hvordan er det annerledes enn erfaring på annen måte, som i forhold?

Mange kvinner ønsker seg for eksempel en mann som tjener bedre enn henne selv. Er det lov da?

Jeg ønsker meg for eksempel en kvinne som er ryddigere enn meg selv,- er det lov da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har til gode for å se hvor godt du klarer å rettferdiggjøre din patetiske opptreden og dobbeltmoralen som du utøver her inne - saklig!

Mange kvinne liker å sminke seg selv om de hadde blitt småsnurt om typen deres også ville ha på seg stay-ups og rød leppestift. Er det lov da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi

Mange kvinne liker å sminke seg selv om de hadde blitt småsnurt om typen deres også ville ha på seg stay-ups og rød leppestift. Er det lov da?

Det er ingen lov som sier at det er ulovlig...

Trodde at du var såpass oppegående at du visste det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen lov som sier at det er ulovlig...

Trodde at du var såpass oppegående at du visste det!

Så det er altså ikke ulovlig å si nei til løse damer? Jeg liker ikke kvinner som sier ja til alt og alle. En jeg vil være sammen med er ei jente som liker å være trofast og lojal mer enn å bytte på hele tiden.

Rart at det skal være så kontroversielt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gjentar meg selv:

Om du skal få en kvinne etter dine preferanser, må du faktisk kunne innfri alle disse kravene dine selv!

Kan du det? - det tror nemlig ikke jeg at du eller kalle kan!

Jeg kan ikke snakke for kalle, men jeg kan snakke for meg selv. Ja jeg har ingenting imot kvinner som har mindre seksuell erfaring enn meg selv.

Det betyr ingenting for meg så lenge hun har mindre erfaring enn meg selv. Skulle hun hatt mer erfaring så passer hun nok bedre sammen med en (eller flere) annen (andre).

Skal jeg legge en liste over ting jeg verdisetter så vil lojalitet og ærlighet og trofasthet være på topp tre. Seksuell erfaring på en sjette eller syvende plass. Deretter kommer til alminnelige tingene, - for eksempel har hun silikon så er hun utelukket bortsett fra at silikonimplantasjon skyldes en sykdom eller operasjoner eller noe lignende.

Overfladiskhet er det verste jeg vet! Derfor liker jeg ikke billige mennesker, uansett hvilket kjønn det er.

Hvorfor liker du billige menn? Det er noe jeg er sittet å undret over? Hva er det med billige mennesker du finne så tiltrekkende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi

Jeg kan ikke snakke for kalle, men jeg kan snakke for meg selv. Ja jeg har ingenting imot kvinner som har mindre seksuell erfaring enn meg selv.

Det betyr ingenting for meg så lenge hun har mindre erfaring enn meg selv. Skulle hun hatt mer erfaring så passer hun nok bedre sammen med en (eller flere) annen (andre).

Skal jeg legge en liste over ting jeg verdisetter så vil lojalitet og ærlighet og trofasthet være på topp tre. Seksuell erfaring på en sjette eller syvende plass. Deretter kommer til alminnelige tingene, - for eksempel har hun silikon så er hun utelukket bortsett fra at silikonimplantasjon skyldes en sykdom eller operasjoner eller noe lignende.

Overfladiskhet er det verste jeg vet! Derfor liker jeg ikke billige mennesker, uansett hvilket kjønn det er.

Hvorfor liker du billige menn? Det er noe jeg er sittet å undret over? Hva er det med billige mennesker du finne så tiltrekkende?

Nå må du holde an litt her!

Hva mener du med billige menn og mennesker!?! Hvem tror du at du egentlig er!??

Jeg kan komme overens med forskjellige mennesker da jeg ikke sitter å dømmer andre sin måte å leve på! En egenskap som jeg skal fortsette med!

Mennesker er mennesker!

Synd at du ikke har de kvaliteten som skal til for å se et menneske som noe annet enn løs og overfladisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du holde an litt her!

Hva mener du med billige menn og mennesker!?! Hvem tror du at du egentlig er!??

Jeg kan komme overens med forskjellige mennesker da jeg ikke sitter å dømmer andre sin måte å leve på! En egenskap som jeg skal fortsette med!

Mennesker er mennesker!

Synd at du ikke har de kvaliteten som skal til for å se et menneske som noe annet enn løs og overfladisk!

her sitter du å bare slenger negativiteter om menn som ligger rundt. Ja faktisk så har jeg funnet ut at du misliker sånne menn på det aller sterkeste? Hvorfor har du rett til å dømme andre mennesker da? Har du noen gang tenkt på at du leser det du vil lese? At det er fordi du selv er så dømmende av natur og det er så vanlig for deg at du tenker at alle andre har den samme hang til fordømming?

Jeg liker folk flest jeg! Bare ikke billige mennesker. Man må ha litt verdighet omkring meg. Være litt rakrygget og ikke bare sitte der krum foroverbøyd. Vær litt stolt av seg selv og sine handlinger. Jeg er trofast av natur jeg, er ikke det noe å være stolt over? Skjønner ikke hvorfor du forsøker å tråkke folk ned?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

her sitter du å bare slenger negativiteter om menn som ligger rundt. Ja faktisk så har jeg funnet ut at du misliker sånne menn på det aller sterkeste? Hvorfor har du rett til å dømme andre mennesker da? Har du noen gang tenkt på at du leser det du vil lese? At det er fordi du selv er så dømmende av natur og det er så vanlig for deg at du tenker at alle andre har den samme hang til fordømming?

Jeg liker folk flest jeg! Bare ikke billige mennesker. Man må ha litt verdighet omkring meg. Være litt rakrygget og ikke bare sitte der krum foroverbøyd. Vær litt stolt av seg selv og sine handlinger. Jeg er trofast av natur jeg, er ikke det noe å være stolt over? Skjønner ikke hvorfor du forsøker å tråkke folk ned?

Er du trofast av natur, sa du? Var du i faste forhold med alle dem du har nedlagt, også? Hvor var din verdighet og respekt da? Du snakker om løse kvinner, hva er du selv, har du ikke selv vært løs, for å bruke det uttrykket? Hvis du har forandret deg, klarer du ikke å tenke at andre også kan det?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi

her sitter du å bare slenger negativiteter om menn som ligger rundt. Ja faktisk så har jeg funnet ut at du misliker sånne menn på det aller sterkeste? Hvorfor har du rett til å dømme andre mennesker da? Har du noen gang tenkt på at du leser det du vil lese? At det er fordi du selv er så dømmende av natur og det er så vanlig for deg at du tenker at alle andre har den samme hang til fordømming?

Jeg liker folk flest jeg! Bare ikke billige mennesker. Man må ha litt verdighet omkring meg. Være litt rakrygget og ikke bare sitte der krum foroverbøyd. Vær litt stolt av seg selv og sine handlinger. Jeg er trofast av natur jeg, er ikke det noe å være stolt over? Skjønner ikke hvorfor du forsøker å tråkke folk ned?

Jeg har påpekt menns dobbeltmoral ang dette tema!

Går en mann rundt og kaller kvinner med samme sexuelle fortid som dem selv som en hore, ja da er mannen en hore selv!

Hva er det som er så vanskelig for deg å skjønne egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Snuppi

her sitter du å bare slenger negativiteter om menn som ligger rundt. Ja faktisk så har jeg funnet ut at du misliker sånne menn på det aller sterkeste? Hvorfor har du rett til å dømme andre mennesker da? Har du noen gang tenkt på at du leser det du vil lese? At det er fordi du selv er så dømmende av natur og det er så vanlig for deg at du tenker at alle andre har den samme hang til fordømming?

Jeg liker folk flest jeg! Bare ikke billige mennesker. Man må ha litt verdighet omkring meg. Være litt rakrygget og ikke bare sitte der krum foroverbøyd. Vær litt stolt av seg selv og sine handlinger. Jeg er trofast av natur jeg, er ikke det noe å være stolt over? Skjønner ikke hvorfor du forsøker å tråkke folk ned?

Jeg har påpekt menns dobbeltmoral ang dette tema!

Går en mann rundt og kaller kvinner med samme sexuelle fortid som dem selv som en hore, ja da er mannen en hore selv!

Hva er det som er så vanskelig for deg å skjønne egentlig?

I motsetning til deg fordømmer jeg ikke mennesker basert på deres sexuelle liv - jeg driter i det mens du hisser deg opp!

Men rett skal være rett!

Om en mann mener at kvinner som har et like aktivt sex liv som dem selv er horer , i tillegg til at de sitter med en oppfatning om at de er så mye bedre sitter de med et forskrudd syn på virkeligheten!

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KalleAnkas onkel

Jeg har påpekt menns dobbeltmoral ang dette tema!

Går en mann rundt og kaller kvinner med samme sexuelle fortid som dem selv som en hore, ja da er mannen en hore selv!

Hva er det som er så vanskelig for deg å skjønne egentlig?

Det er nok du som har vanskeligheter med å forstå noe veldig enkelt. At vi har kjønnsroller og at verden behandler oss forskjellig. Som gjør at det å få seg sex som mann er flexing av attraktivitet, mens det hos kvinner er et avsløring av hvor enkelt bytte er å felle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi

Det er nok du som har vanskeligheter med å forstå noe veldig enkelt. At vi har kjønnsroller og at verden behandler oss forskjellig. Som gjør at det å få seg sex som mann er flexing av attraktivitet, mens det hos kvinner er et avsløring av hvor enkelt bytte er å felle.

Igjen viser du din uvitenhet!

Det er synd at det finnes gutter med et slikt forskrudd syn på virkeligheten!

Vi lever i 2013 og du taler ikke for flertallet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er desverre enig. Dere må for all del være frie og løpe rundt å ha sex med dem dere vil, men treffer du en mann som faktisk tenker litt med hodet så vil han ikke like det. Han uttrykker gjerne at det er greit, men innerst inne så sitter han nok og tenker: "faen heller, dette er noe drit". Man sier jo ikke dette høyt til damen fordi det skaper jo helvete på jord. Mitt inntrykk er at det er slik de fleste menn tenker inkludert meg selv og alle i kameratgjengen. Det er liksom ikke noe spesielt med å få en kvinne alle andre kan få. Hvorfor vil hun ha meg? Er jeg liksom bare enda et bytte hun skal nedlegge å spre beina for.

Ja, menn er kanskje dobbeltmoralske når det kommer til dette, men nå er det slik at mange menn er skrudd sammen på denne måten. Dere har områder hvor dere er dobbeltmoralske også, så synes ikke dere har noe god grunn til å skrike. Folk har sine preferanser, og slik er det.



Anonymous poster hash: cbf52...6f3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KalleAnkas onkel

Jeg har påpekt menns dobbeltmoral ang dette tema!

Går en mann rundt og kaller kvinner med samme sexuelle fortid som dem selv som en hore, ja da er mannen en hore selv!

Hva er det som er så vanskelig for deg å skjønne egentlig?

I motsetning til deg fordømmer jeg ikke mennesker basert på deres sexuelle liv - jeg driter i det mens du hisser deg opp!

Men rett skal være rett!

Om en mann mener at kvinner som har et like aktivt sex liv som dem selv er horer , i tillegg til at de sitter med en oppfatning om at de er så mye bedre sitter de med et forskrudd syn på virkeligheten!

Jeg er ikke dobbeltmoralsk og jeg har ikke et forskrudd syn på virkeligheten. Jeg godtar at jenter liger rundt og oppfordrer til det for jeg syns det er deilig å ha enkelt tilgang til sex, men ikke forvent et forhold når andre menn har sluppet det. Dere synker i forholdsverdi så lenge dere ligger rundt, sånn er det bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi

Er desverre enig. Dere må for all del være frie og løpe rundt å ha sex med dem dere vil, men treffer du en mann som faktisk tenker litt med hodet så vil han ikke like det. Han uttrykker gjerne at det er greit, men innerst inne så sitter han nok og tenker: "faen heller, dette er noe drit". Man sier jo ikke dette høyt til damen fordi det skaper jo helvete på jord. Mitt inntrykk er at det er slik de fleste menn tenker inkludert meg selv og alle i kameratgjengen. Det er liksom ikke noe spesielt med å få en kvinne alle andre kan få. Hvorfor vil hun ha meg? Er jeg liksom bare enda et bytte hun skal nedlegge å spre beina for.

Ja, menn er kanskje dobbeltmoralske når det kommer til dette, men nå er det slik at mange menn er skrudd sammen på denne måten. Dere har områder hvor dere er dobbeltmoralske også, så synes ikke dere har noe god grunn til å skrike. Folk har sine preferanser, og slik er det.

Anonymous poster hash: cbf52...6f3

Det er faktisk noen kvinner som tenker på samme måte som deg når det gjelder menns sexuelle fortid!

Men det ser ut som helvete bryter løs hver gang når det gjelder kvinnens sexliv!

Menn må faktisk innse at å sitte i glasshus ikke er særlig flatterende!

Hva med å skaffe seg litt selvinnsikt og feie for sin egen dør!

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg er ikke dobbeltmoralsk og jeg har ikke et forskrudd syn på virkeligheten. Jeg godtar at jenter liger rundt og oppfordrer til det for jeg syns det er deilig å ha enkelt tilgang til sex, men ikke forvent et forhold når andre menn har sluppet det. Dere synker i forholdsverdi så lenge dere ligger rundt, sånn er det bare.

Er det slik å forstå at hvis du skulle treffe en jente som du vet har ligget med flere, så skal hun være forpliktet til å ligge med deg også, hvis du har lyst på henne?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...